Danny Wijnschenk

Aankoop tracker is goed verlopen, ook goede after sales support

Antwoorden altijd direct en goed bij vragen per mail

F. le Sage

Goed verzorgde en snelle levering.

Duidelijke informatie op website

Track en trace code doorgeven zodat men weet dat levering komt.

Rob

Top service! Terwijl ik op een motorfiets doorheen Europa was hebben zij (uiteraard op mijn vraag) het signaal aangepast zodat de batterij niet te snel plat gaat. De service welke ik van deze firma... Top service! Terwijl ik op een motorfiets doorheen Europa was hebben zij (uiteraard op mijn vraag) het signaal aangepast zodat de batterij niet te snel plat gaat. De service welke ik van deze firma heb gekregen heb ik nog nooit ergens anders gekregen. Een belletje en ze staan klaar! Dikke duim!

Persoonlijk contact bij probleempjes als aanpassen van de gegevens is gewoon perfect!

Bereikbaar heid mag wat beter

Geweldig zeker een aanrader

heel gebruiksvriendelijk , doe zo voort

een klein puntje van verbetering , als je materiaal besteld zou het tof zijn om meteen de tracking code te krijgen om je bestelling te volgen , maar voor de rest super bedrijf . En een zeer goede... een klein puntje van verbetering , als je materiaal besteld zou het tof zijn om meteen de tracking code te krijgen om je bestelling te volgen , maar voor de rest super bedrijf . En een zeer goede after sales

Zeer goed. Na een etui dat snel stuk ging direct een nieuwe gekregen.

Van Breukelen levensloopbestendig

Super service

Persoonlijke service

Snelle levering, prima service

Vapor bvba

Goede en snelle service, direct tot uw dienst.

Matig

Ik heb op 9 Mei een GPS tracker van het type Queclink GL505 in ontvangst genomen (aangekocht via Coolblue in Belgie) en zou toch willen melden dat ik nog steeds ontevreden ben over de werking.

De Tracker staat ingesteld op 1 uur verzendtijd, maar er zijn reeds verschillende dagen geweest waar die niet traceerbaar was terwijl het voertuig zich wel degelijk verplaatste. Dit varieert van enkele uren tot zelfs dagen.

Het probleem werd onderzocht en (tijdelijk) opgelost maar helaas voldoet de tracker niet aan de beschrijving en mijn verwachtingen.

Graag had ik ook willen melden dat de 14 dagen retour optie periode via Coolblue (niet tevreden over het aangekochte product) ondertussen verstreken is.

Alvast bedankt,
Ives Huyghe