Erg klant gericht

Gebruikersvriendelijke website, snelle levering, keurig verzorgd.

Keurig verpakt, volgens afspraak geleverd.

nee

Jaap Goeree

Snelle levering e n zeer goede service.

Prima systeem en bedrijf

Jaap Goeree

Snelle levering e n zeer goede service.

Loesje

Goede feedback via mailwisseling.

Goede schriftelijke feedback om krantenwens naar een geschikt product te vertalen

Onduidelijk wat de prijs van connectiviteit inhoudt. Ik neem aan € 4,- voor de M2M simkaart en de rest voor de service via het portal. Wat nu als ik het product met een eigen M2M kaart zou willen... Onduidelijk wat de prijs van connectiviteit inhoudt. Ik neem aan € 4,- voor de M2M simkaart en de rest voor de service via het portal. Wat nu als ik het product met een eigen M2M kaart zou willen gebruiken of het bedrijf overgenomen wordt. Wat zijn dan de mogelijkheden om het product nog steeds te kunnen gebruiken?

Lina jewels

Erg fijn alles werkt prima!

riphagens schoonmaakbedrijf

Prima heb alleen op site probleem met linker kant met historie kan maar klein stukje lezen

ja scherm waarop ik het kan uitlezen

Onze ervaring met MY GPS Tracker is goed. Het werkt goed en duidelijk en het bestellen en opwaarderen van de GPS Tracker gaat ook alle zonder problemen. Wij zijn zeer tevreden.

Geen extra sterke punten.maar het is gewoon goed.

In de toekomst een koppeling naar de boordcomputer van de auto

Ik heb een goed gevoel over My GPS Tracker

Ik heb via Coolblue besteld, dus een sterk punt voor MyGPS is dat ze met Coolblue werken

De App kan visueel iets beter. Vwb. het gekochte produkt (Tracker 3.0) had ik een betere nauwkeurigheid gehoopt. Laat vooral wat steken vallen in de stad, met als gevolg een onnauwkeurigheid tot 100... De App kan visueel iets beter. Vwb. het gekochte produkt (Tracker 3.0) had ik een betere nauwkeurigheid gehoopt. Laat vooral wat steken vallen in de stad, met als gevolg een onnauwkeurigheid tot 100 meter.