Trappen-Martens

In het begin werkte het goed maar heb nu wel probleempje hopelijk rap opgelost

Graag contact want het werkt niet meer! heb al via helpdesk contact gezocht.

Wat ze aanbieden werkt, heb nog nooit voor advies contact hoeven op te nemen.

blijf op deze manier door gaan

Bart

Weinig op aan te merken

Snelle installatie, eenvoudig in gebruik.

Er zou een toepassing moeten worden voorzien, dat je een melding krijgt als één van uw tracker zich verplaatst. Dit is vooral handig op waardevolle spullen die staan gestockeerd voor langere tijd !

Troost

SUPER !

Goede informatie producten, handleidingen online beschikbaar, wordt goed op de hoogte gehouden m.b.t. bestelling, betaling en verzending. Doet wat men beloofd. SUPER !

Tot op heden (nog) niets, ga zo door !

Keurig, ik werd goed geholpen

Ik had gebeld met een vraag en werd netjes geholpen en met een goed antwoord

Dari

My Gps Tracker biedt een uitstekende service. De trackers zijn zeer betrouwbaar en accuraat. Het menu is heel gebruiksvriendelijk en in het Nederlands. Daarnaast is er altijd de helpdesk als... My Gps Tracker biedt een uitstekende service. De trackers zijn zeer betrouwbaar en accuraat. Het menu is heel gebruiksvriendelijk en in het Nederlands. Daarnaast is er altijd de helpdesk als back-up. Deze zijn zowel telefonisch als per mail bereikbaar. Dit alles zorgt voor een zeer vertrouwd gevoel.

Men geeft een garantie van 24 maanden over het gehele product.

Ik vind het uitstekend zoals het is.

Goede service. Wel probleem om vanuit België te betalen met bancontact, kreeg steeds melding dat respons code niet correct was hoewel deze wel correct was. Dus bestelling geplaatst via overboeking... Goede service. Wel probleem om vanuit België te betalen met bancontact, kreeg steeds melding dat respons code niet correct was hoewel deze wel correct was. Dus bestelling geplaatst via overboeking met als gevolg langer wachten op levering.

Het probleem van betalen via bancontact werd opgemerkt door één van jullie verkopers Joran Dne Graaf en deze heeft me onmiddelijk mail gestuurd met de vraag wat het probleem was. Dit vind ik zeer... Het probleem van betalen via bancontact werd opgemerkt door één van jullie verkopers Joran Dne Graaf en deze heeft me onmiddelijk mail gestuurd met de vraag wat het probleem was. Dit vind ik zeer positief!

Werkt tot op heden goed, bij een auto is er wat onduidelijkheid maar ik moet hier nog over bellen hoe dat komt

Goede ervaring bij aankoop en levering. Ook aan de telefoon goed geholpen. Ik kon niet altijd contact krijgen telefonisch.

Mooie producten en snele levering

De gebruikershandleiding van de producten is erg karig en ontbreekt voor de online portal. Dit zou ik zeker aanpakken.

Goede zaak met snelle reactie op problemen en goede uitleg.Snelle service .

Zeer tevreden goede uitleg apparaat werkt goed .

SOS knopje wat dieper zetten gaat te snel af in het hoesje .?