Zeer goede ervaring ,super produkt ,betaalbaar produkt

Ik heb enkele maanden bij trackers in gebruik,
Werk zeer goed,

Heeft soms problemen om geschiedenis op mijn iPad op te zoeken
Grt

Positieve ervaring

Telefonische ondersteuning vanuit Belgie niet via aangekondigde nummer maar via sales. Werkte zel maar zou beter moeten aangekondigd worden>

Ik gebruik de tracker tijdens de jacht met mijn bassethound "duster von seligenporten" dat werkt uitstekend.

Handig vind ik, dat de acculading op het portaal gezien kan worden.

nog niet

weinig

Makkelijk bedrijf

NVT

NVT

Zeer goede service naar de klant toe

Geen problemen

Nee

Google Hybrid is niet altijd beschikbaar

Ervaringen zijn goed

Robert in t Veld

Ik had een gps tracker en adapter besteld, was op voorraad volgens de site maar door dat er iets fout gegaan was had ik deze pas 2 weken later in huis waar ik absoluut niet blij mee was. Ik had een gps tracker en adapter besteld, was op voorraad volgens de site maar door dat er iets fout gegaan was had ik deze pas 2 weken later in huis waar ik absoluut niet blij mee was.
Vervolgens heb ik wel een excuus gekregen en ben verder goed geholpen door klantenservice en hebben ze mij voor het ongemak nog 14 dagen gratis tracken aangeboden waar ik overigens niets meer heb van mogen ontnemen helaas.
In het algemeen ben ik wel tevreden, apparatuur ziet er allemaal degelijk uit en is compact en makkelijk aan te sluiten en al voorgeprogrammeerd, dus het is echt plug en play.
Het is makkelijk in gebruik, ook met de meegeleverde app, en doet wat het moet doen.

Wordt snel en goed geholpen na een klacht en of vraag.

Wat beter aandacht besteden aan verzending en bevestiging van de verzending.

Reactie My GPS Tracker:

Beste Robert,
Beste Robert,
Jammer om te horen dat de producten zo laat geleverd werden. Normaal gezien hebben we alles gewoon op voorraad. Dus hoe dit heeft kunnen gebeuren is ons een raadsel. We hebben evengoed de 14 dagen alsnog toegevoegd plus nog wat extra.
met vriendelijke groet,
My GPS Tracker