Robert in t Veld

Ik had een gps tracker en adapter besteld, was op voorraad volgens de site maar door dat er iets fout gegaan was had ik deze pas 2 weken later in huis waar ik absoluut niet blij mee was. Ik had een gps tracker en adapter besteld, was op voorraad volgens de site maar door dat er iets fout gegaan was had ik deze pas 2 weken later in huis waar ik absoluut niet blij mee was.
Vervolgens heb ik wel een excuus gekregen en ben verder goed geholpen door klantenservice en hebben ze mij voor het ongemak nog 14 dagen gratis tracken aangeboden waar ik overigens niets meer heb van mogen ontnemen helaas.
In het algemeen ben ik wel tevreden, apparatuur ziet er allemaal degelijk uit en is compact en makkelijk aan te sluiten en al voorgeprogrammeerd, dus het is echt plug en play.
Het is makkelijk in gebruik, ook met de meegeleverde app, en doet wat het moet doen.

Wordt snel en goed geholpen na een klacht en of vraag.

Wat beter aandacht besteden aan verzending en bevestiging van de verzending.

Reactie My GPS Tracker:

Beste Robert,
Beste Robert,
Jammer om te horen dat de producten zo laat geleverd werden. Normaal gezien hebben we alles gewoon op voorraad. Dus hoe dit heeft kunnen gebeuren is ons een raadsel. We hebben evengoed de 14 dagen alsnog toegevoegd plus nog wat extra.
met vriendelijke groet,
My GPS Tracker

Elly van Berne

Kan ik heel kort in zijn super service

Geweldige service

Zou het niet weten

Super goed reageert snel

Klantvriendelijk

Geven van prijzen aanbieding

PKT Koeriersdienst

Het bedrijf verzorgt meerdere trackers voor mijn bedrijf

het bedrijf zorgt dat alles trackers goed werken!
het bedrijf zorgt dat alles trackers goed werken!
voor beeld: ik heb drie trackers 1 van de drie deed het niet goed heb ik gestuurd naar het bedrijf en zij hebben er voor gezorgd dat hij nu ook goed werkt.

ik heb zoo 123 geen advies / verbeterpunten.

Cor Vos Fotopersburo-Video ENG

Gewoon goede service.

Geen alles OK

Geen alles OK

Autobedrijf Muilwijk

De tracker mist soms veel stukken op bepaalde trajecten... Ook blijft hij vaak op een punt hangen en schiet pas na een aantal uren verder.... Graag een constante verbinding met de tracker, waardoor... De tracker mist soms veel stukken op bepaalde trajecten... Ook blijft hij vaak op een punt hangen en schiet pas na een aantal uren verder.... Graag een constante verbinding met de tracker, waardoor deze beter te volgen is

Heel goed!

Waar voor je geld!

Frederic

Super goed????

Super survic

Geen opmerkingen

F molenaar

Alles is luid en duidelijk zowel op de site als over de telefoon , je word meteen te woord gestaan en goed op weg geholpen

Het lettertype in de gebruiksaanwijzing mag groter zelfs met bril ging t moeizaam voor de rest ga zo door