Anas Dari

Ik vind dat jullie van Mygpstracker zeer professioneel te werk gaan en een uitstekende service bieden. Ik heb meerdere momenten gehad dat ik hulp nodig had omdat ik iets niet begreep. Middels email... Ik vind dat jullie van Mygpstracker zeer professioneel te werk gaan en een uitstekende service bieden. Ik heb meerdere momenten gehad dat ik hulp nodig had omdat ik iets niet begreep. Middels email en bellen werd ik altijd naar volle tevredenheid geholpen. Jullie zijn goed bereikbaar. Het geeft een fijn gevoel om te weten dat er altijd een helpdesk als back-up beschikbaar is. Dus niets dan lof voor jullie en ga vooral zo verder.

Een betrouwbare en altijd behulpzame helpdesk.

Zoals het nu gaat vind ik uitstekend.

OK

Goede prijs / kwaliteit

Een tijdje geleden service een aantal keren down. 1x zelf onaangekondigd voor enkele dagen omwille van een migratie. Ik had verwacht dat deze dagen op zijn minst opnieuw bij het saldo zouden... Een tijdje geleden service een aantal keren down. 1x zelf onaangekondigd voor enkele dagen omwille van een migratie. Ik had verwacht dat deze dagen op zijn minst opnieuw bij het saldo zouden geteld worden maar onduidelijk of dit gebeurd is. Ik ga ervan uit dat dat niet het geval is.

Uitstekend; enkele kleine problemen gehad, maar na een email te sturen werd dit zeer snel verholpen.

Snelle responsetijd, goede service, en goede producten!
Whatsapp en email notificaties.

Telegram bericht notificaties toevoegen.

Prima bedrijf met goede service

Ze denken goed met de klant mee

Meer opties op de site

A.G. Benthem Benthem Bouw

Gps Tracker vorig jaar aangeschaft , na storing contact gehad met bedrijf dit was naar volle tevredenheid, werd serieus genomen en er werd naar mij geluisterd.

snelheid van leveren product, behulpzaam.

Gps Tracker kan soms zomaar een deel missen van route. [komt dit door eventuele telefoon verkeer.

Am

Zeer vriendelijke en soepele mensen. Houden hun beloftes en lossen alles zo rap mogelijk!!

Alles ok, snelle oplossingen zeer soepel.

Openings tijden, en weekend support !!

Mira recherche & adviesbureau

Zeer goede ervaring omdat service daar hoog in de vaandel staat.

Sterke punten vind ik de aangedragen oplossingen bij problemen van de trackers. Altijd word ik goed voorzien informatie en worden oplossingen, indien mogelijk, verricht.

De app is gewijzigd en vind deze niet verbeterd. Bij de vorige waren meer stops te zien zodat ik een beter inzicht had van de bewegingen van een tracker. Deze stops mis ik ook in het programma zelf.

Heel netjes en duidelijk!

Hele aardige medewerker!

Nee, eigenlijk niet!

Positieve ervaringen tot nu toe. De dienstverlening via het web ontwikkelt zich en is steeds functioneler/beter. 1x een stoornis met de hardware gehad en zonder problemen een nieuw apparaat + extra... Positieve ervaringen tot nu toe. De dienstverlening via het web ontwikkelt zich en is steeds functioneler/beter. 1x een stoornis met de hardware gehad en zonder problemen een nieuw apparaat + extra tegoed gehad. Dat is goede service!