Hetty

Zeer goed

mooie kaarten en gemakkelijke uitleg

Kors Voorbach

MyCards heeft een zeer uitgebreide range aan mogelijkheden en voor allerlei gelegenheden.

de service van proefkaart is ideaal,waardoor je nog een kleine verandering aan kan brengen en daarna je bestelling kan doorgeven.
Mijn foutje was,dat je na een wijziging moet opslaan,waardoor...
Mijn foutje was,dat je na een wijziging moet opslaan,waardoor een datum i.p.v.10 October,1 October in de kaart kwam te staan.
Maar ik ga proberen om er onzichtbaar 11 October van te maken,want een 1 is gemakkelijker dan een 0 te tekenen.

Ruime keuze en supersnelle goed verpakte levering.

Anita

Makkelijk te bestellen, prima kwaliteit

makkelijker de tekst aan te passen

veel keus, kwaliteit

Carina

Heel aangenaam, zeer gemakkelijk te bestellen

nee volgens mij zijn jullie de perfectie nabij

correcte afhandeling van de bestelling

Wim

Supersnel geleverd, top.

goede kwaliteit

Hetty

Lijkt eerst heel voordelig met proefdruk maar als je eenmaal gaat bestellen veel te duur. Maar omdat je al zoveel tijd hebt gestoken in het ontwerp ga je toch maar door.

Reactie MyCards.nl:

Bedankt voor je review na je bestelling.
Bedankt voor je review na je bestelling.
Een proefdruk bieden we tegen een sterk gereduceerd tarief aan zodat je thuis een goede keuze kunt maken voor je eindbestelling. De kosten van je kaart zijn afhankelijk van keuze in formaat, papiersoort, envelop en aantal (ivm staffelkorting).
Ik hoop dat de kaarten helemaal naar wens zijn.

Nico Wijnen

Kaarten snel en goed gedrukt, alleen t zorgvuldig verzenden kan beter: dat de kaarten beschadigd waren werd prima opgelost, alleen de hoeken van de verzendenvelope waren ( weer) beschadigd, gelukkig... Kaarten snel en goed gedrukt, alleen t zorgvuldig verzenden kan beter: dat de kaarten beschadigd waren werd prima opgelost, alleen de hoeken van de verzendenvelope waren ( weer) beschadigd, gelukkig zaten de kaarthoeken daat niet!

Beter verpakken: scheelt jullie hoop exstra kosten!

Klantvriendelijk, goed produkt

M.

Verhuiskaarten laten maken, maar de vraag is of ik ze ontvang voor mijn verhuizing van Purmerend naar Friesland. Zou met 2 dagen binnen zijn, maar na een week nog niks ontvangen, enige reactie van... Verhuiskaarten laten maken, maar de vraag is of ik ze ontvang voor mijn verhuizing van Purmerend naar Friesland. Zou met 2 dagen binnen zijn, maar na een week nog niks ontvangen, enige reactie van klantenservice is dat zij een mail naar DHL hebben gestuurd. Het is geen klantenservice die verantwoordelijkheid neemt en zoekt naar oplossingen.

Reactie MyCards.nl:

Bedankt voor je review.
Wat jammer dat DHL het pakketjes is kwijtgeraakt. Helaas moet we altijd een onderzoek van de bezorger afwachten.
Zoals besproken hebben we dat niet gedaan en hebben...
Bedankt voor je review.
Zoals besproken hebben we dat niet gedaan en hebben we inmiddels de kaarten kosteloos opnieuw gezonden.
Veel plezier in de nieuwe woning!

Sjaak

Goed en mooie Kaartjes