NCZ

Wat vond u van het Congres Cliëntenraden?
7.8/10
Sloot het congres aan bij uw verwachtingen?
7.4/10
Wat vond u van de deskundigheid van de sprekers?
8.2/10
Wat vond u van de presentatie van de dagvoorzitter?
7.8/10

Altijd nuttig

nee

Prima!

Heeft u verbeterpunten of tips?

Een iets grotere groep (ongeveer 8 deelnemers) de volgende keer zou prettig zijn. Maar wel liever een (te) kleine groep en in de regio georganiseerd, dan een grotere groep vanuit een groter... Een iets grotere groep (ongeveer 8 deelnemers) de volgende keer zou prettig zijn. Maar wel liever een (te) kleine groep en in de regio georganiseerd, dan een grotere groep vanuit een groter wervingsgebied. Weinig reistijd zoals nu, vind ik wel erg fijn en uitnodigend om deel te nemen.

Christo Koop

Prima bijeenkomst met helaas geringe onderlinge interactie en feedback als gevolg van afwezigheid van meerdere deelnemers.

Ik vond het een goede training.
Alice Makkinga legde alles goed uit en deed uitstekend haar werk.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Alice Makkinga deed het uitstekend.

Van tevoren heldere en duidelijke communicatie en de bijeenkomst die ik heb bijgewoond was goed.

Viel tegen.
Mijn verwachting was meer te horen over de veranderingen in de praktijk van de nieuwe wet.

Meer praktijk gericht.
Wat kan een (C)CR met de nieuwe wet.

Grotere ruimte!

Alie Jurgens

Al jarenlang gewaardeerd voor de geboden ondersteuning. Met name de informatieve bijeenkomsten zijn heel goed.

Heeft u verbeterpunten of tips?

Erg goede bijeenkomst. Ik heb geen verbeterpunten.

Frans van Ditshuizen

Prima, deskundige presentatie.

Willy Wolters

Ik ben blij dat jullie er zijn.
Ik ben blij dat jullie er zijn.
Er is nog heeeeeel veeeeeeel te winnen in client-medezeggenschapsland. De door mij bezochte bijeenkomsten zijn toevoegend en verrijkend en helpen mij een koers aan te houden in mijn gesprekken met de zorgaanbieder en zijn personeel.

nvt