Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Sam Gooby

Serieus, waarom werd ik gevraagd om € 70 extra te betalen? Die tijd moet zeker worden berekend. 24sqm is niet groot.

Product was goed, maar ik weet niet zeker waarom ik moest betalen en extra € 70 voor de werknemers die een extra uur bleven. Ze stopten niet met werken en ik had alleen moeten betalen voor de... Product was goed, maar ik weet niet zeker waarom ik moest betalen en extra € 70 voor de werknemers die een extra uur bleven. Ze stopten niet met werken en ik had alleen moeten betalen voor de installatie. niet mijn schuld

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en voorbeelden van verkopers. De mensen die werden geïnstalleerd, waren ook geweldig.

deskundige professionals, zowel bij het inspecteren als het isoleren zelf.

duidelijke communicatie

Dita Veel

Ik vond het wel jammer dat de werknemers drie uur moesten reizen. Ik had liever een bedrijf dichterbij gehad vanwege de afstand en benzine geld.

Alles wordt voor je geregeld. Dat is erg fijn.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en netheid waarmee er gewerkt werd.

Geen tips of ga zo door.

Ben heel tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden door vriendelijk en voor zover ik het kan beoordelen deskundig personeel. Een 10 staat naar mijn mening voor uitmuntend, vind ik te hoog... Ben heel tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden door vriendelijk en voor zover ik het kan beoordelen deskundig personeel. Een 10 staat naar mijn mening voor uitmuntend, vind ik te hoog gegrepen.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid personeel en snelle afhandeling.

YD de Bruin

Prima zo.

Goed en eerlijk advies en tevens correcte uitvoering van de werk-zaamheden.

Wat viel u in positieve zin op?

Antwoorden spreken voor zich!

Schijvenaars.PJAM

Ga zo door

Goede comunicatie en goed werk.Prima personeel.

Alles

Afspraken nakomen.tot 2 keer toe geen SMS ontvangen over tijdstip afspraak.
Afspraken nakomen.tot 2 keer toe geen SMS ontvangen over tijdstip afspraak.
Telefonisch bereikbaar zijn. De service dienst bood uit zichzelf geen verontschuldiging aan bij het niet nakomen van de afspraak.

Wat viel u in positieve zin op?

Vakkundigheid personeel die de isolatie uitvoerde.

Rianne

Zorg dat er in een team van uitvoerende medewerkers altijd iemand zit die een gesprek kan voeren met de klant.

Ik vond het voorgesprek en de manier waarop er gepland werd fantastisch, maar ik vond het onwijs vervelend dat de uitvoerders van het werk geen Nederlands spraken en geen enkele moeite deden een... Ik vond het voorgesprek en de manier waarop er gepland werd fantastisch, maar ik vond het onwijs vervelend dat de uitvoerders van het werk geen Nederlands spraken en geen enkele moeite deden een beetje te communiceren.

Wat viel u in positieve zin op?

Echt razendsnel uitgevoerd na tekenen contract.

Koster

Prima, maar kreeg geen sms met welk dagdeel ze zouden komen. Zat dus om 07:00h in de kamer. Bleken uit Amersfoort te komen maar hadden eerst nog een vergadering.

Vriendelijk

D.Fokkinga

Wat viel u in positieve zin op?

de netheid waar mee gewerkt werd.