Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Niet echt.

Er wordt goed meegedacht.

Snelle service

Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Als we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, horen we het...
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Als we u in de toekomst nog ergens mee van dienst kunnen zijn, horen we het graag.
Afdeling klantenservice

Zeg hoeveel klanten ik voor me heb of dat het druk is bij de klantenservice.

Lange wachttijd voor bijblazen

Nvt

Check de levertijden voordat je een inschatting maakt.

Het duurt langer met de uitvoerders dan aangegeven. Ook lijken de kosten hoger dan normaal, vooral als je er zonder de subsidiebril naar kijkt. Het enige voordeel is dat het ontzorgt.

Dat men graag meedenkt.

Een minpunt is dat na vertrek van de monteurs wij restmaterialen aantreffen onder de vloer (drie vuilniszakken vol). wij hebben die dus zelf opgeruimd. dat ze bij ons achterblijven is geen probleem,... Een minpunt is dat na vertrek van de monteurs wij restmaterialen aantreffen onder de vloer (drie vuilniszakken vol). wij hebben die dus zelf opgeruimd. dat ze bij ons achterblijven is geen probleem, maar de kruipruimte had natuurlijk wel opgeruimd kunnen worden.

Duidelijke informatie tijdens opname, offerte conform afspraak ontvangen, afspraken zijn goed nagekomen

proces verliep vlot

Uw opmerking aangaande de gevonden vuilniszakken is intern besproken en
valt regelrecht in...
Uw opmerking aangaande de gevonden vuilniszakken is intern besproken en
valt regelrecht in de categorie "Foutje Bedankt" excuses hiervoor.
Normaal proces is dat de monteurs dit afvoeren.
Afdeling klantenservice

Goede voorlichting en tevreden afhandeling

De snelle planning

Fysiodeboogerd@hetnet.nl

Afspraken nakomen

Beloftes worden niet nagekomen

Ze weten wat ze doebn

Ga zo door met informeren over verwachtte aankomst tijd

Helder advies, kundige mensen,

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste afspraak kwam niet opdagen, na telefoontje met contactpersoon kwam wel alles heel snel op gang

Dave Van Der Linden

Te veel om op te noemen

Waardeloze service/uitvoering van werkzaamheden

Niks

Edwin

Top monteurs

Monteurs

leppers

Zoals ik boven opgenoemd, ook de gemaakte rotzooi in de omgeving opruimen.

Ik vond dat de medewekers goed snel en professioneel wekte, MAAR het opruimen van de rotzooi was slecht en dan praat ikvooral over de rotzooi die bij de buren terecht is gekomen, ik heb opmerkingen... Ik vond dat de medewekers goed snel en professioneel wekte, MAAR het opruimen van de rotzooi was slecht en dan praat ikvooral over de rotzooi die bij de buren terecht is gekomen, ik heb opmerkingen gekregen van de buren dat de rotzooi zoals rode steen boor rotzooi op de stoep, ramen en de hal zat.

professioneel en vriendelijkheid

Geachte heer/mevrouw Leppers,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u in de basis tevreden bent.
Wat betreft het boorgruis van de stenen, die mag in principe geen overlast...
Geachte heer/mevrouw Leppers,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u in de basis tevreden bent.
Wat betreft het boorgruis van de stenen, die mag in principe geen overlast opleveren en bij de buren al helemaal niet. Excuses voor dit ongemak, ik kom er bij u op terug.