Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zorg dat het netjes wordt opgeleverd, ipv een rotzooi achterlaten

Snelle service, goed product, alleen na oplevering een rotzooi achtergelaten

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarmee geleverd kon worden

Dave Lux

Ik kreeg deskundig vooradvies v.w.b. dak-, spouwmuur- en kruipkelderisolatie. Wat er mogelijk is in mijn huis en over de materialen die worden gebruikt.

Wat viel u in positieve zin op?

Het advies over de aan te vragen en te ontvangen subsidie en substitutie van het rijk en van de energiemaatschappij

Controleer of isolatie goed is gedaan en zo niet, los dit snel op.

Isolatie is niet goed gedaan en oplossen duurt lang.

Isoleren snel

Niet een klant afzeggen omdat je eigen planning niet klopt

Eerste afspraak om te isoleren wordt afgezegd, met een in mijn ogen loze reden (we hebben ons bij een andere klant 49m2 verrekend, dus hebben voor jullie geen tijd meer). Communicatie daarna... Eerste afspraak om te isoleren wordt afgezegd, met een in mijn ogen loze reden (we hebben ons bij een andere klant 49m2 verrekend, dus hebben voor jullie geen tijd meer). Communicatie daarna verloopt stroef, als ik vraag of ik dan wel zeker de volgende keer aan de beurt ga zijn, en niet weer als laatste aan de beurt ben

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren duidelijk en werkte snel

Bij mij was er 2 verschillende klantnummers, dus het was niet prettig. Daarnaast zou het fijn zijn als er 1 vaste contactpersoon per klantnummer hiervoor gekoppeld is, waardoor er daarna goed... Bij mij was er 2 verschillende klantnummers, dus het was niet prettig. Daarnaast zou het fijn zijn als er 1 vaste contactpersoon per klantnummer hiervoor gekoppeld is, waardoor er daarna goed communicatie is ontstaan. Daarvoor was het niet zo.

Ik adviseer niet meer in samenwerking met Technisol.

In eerste instantie had ik diverse personen via email, waardoor ik alsnog verzoek heb gevraagd voor 1 vaste contactpersoon. Die persoon heb ik meerdere keren gemaild, totdat ik na mijn vakantie... In eerste instantie had ik diverse personen via email, waardoor ik alsnog verzoek heb gevraagd voor 1 vaste contactpersoon. Die persoon heb ik meerdere keren gemaild, totdat ik na mijn vakantie niets van hem hoorde. Nagevraagd hoe het zat, het bleek dat hij al weg was en andere baan heeft gevonden, waardoor ik nog moet afhandelen met andere persoon, die persoon kwam heel aardig vrouw over, die heeft met mij meerdere keren gemaild en zij kwam heel prettig over, toont begrip in mijn situatie wat klacht betreft over bedrijf Technisol , die bij ons thuis deze opdracht heeft uitgevoerd. Ik vind deze tussenpersoon heel goed gegaan, alleen heeft het wel lang geduurd i.v.m. klacht. ik zou jullie adviseren om niet meer in samenwerking met Technisol gaan doen, onvriendelijk mensen en respectloos, als ik eerlijk mag zeggen.
Eerste afspraak was ingepland, maar die ging niet door omdat er geen parkeerplaats was bij onze drukke straat, ze hebben ons geen informatie gegeven dat we hiervoor parkeerplaats (3x plek) vrij voor hun vrachtwagen zouden maken, waardoor er dan 2 maanden later pas nieuwe afspraak hiervoor is gemaakt. Dat vind ik geen goede service. We hadden vrij genomen van onze werk, dus het was wel flink balen allemaal. Ze zouden de hele dag mee bezig maar ze waren binnen 2,5 uren al klaar hoewel we op die dag vrij moesten nemen en ze hebben amper opgeruimd, overal rommel achtergelaten, die hebben we filmpje en foto's gemaild naar Nederland Isoleert. Die hebben ons klacht serieus genomen. Als u daarover meer wilt weten, kunt u deze klacht wel bij hun systeem doornemen van mijn situatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Meneer die bij ons thuis kwam om informatie geven over isolatie, die is ons heel goed bevallen. Die meneer kwam heel kennis en betrokkenheid over.

Pauline

Wees eerlijk. De monteurs hebben iets kapot gemaakt en dit niet gemeld….

De monteurs kwamen veel te laat en spraken geen Nederlands, waardoor het moeilijk communiceren was.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede info gekregen door de vertegenwoordiger

Hayat

Eerlijk zijn, zorgvuldig zijn in de planning en geen bullshit verkopen.

zie geformuleerde klachten in de email die ik als antwoord heb verstuurd op uw e-mail met de frauduleuze factuur

Wat viel u in positieve zin op?

de adviseur gaf goede informatie, en de monteurs deden hun werk. Alleen het bedrijf die probeert extra uren op te voeren, terwijl het in de praktijk niet klopt conform de afspraken is zeer... de adviseur gaf goede informatie, en de monteurs deden hun werk. Alleen het bedrijf die probeert extra uren op te voeren, terwijl het in de praktijk niet klopt conform de afspraken is zeer afkeurenswaardig

Verkopers goed instrueren. Was bij onze zolderisolatie niet het geval bij de vloerisolatie wel.

Snel en goed

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid mensen aan de telefoon

Marianne Joeki Durkstra

Korting voor vaste klanten.

Snel zorgvuldig en prettig contact. Product lijkt wel goed te werken. Net is minder koud.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het zo snel voor elkaar was en de vriendelijke mensen.

Raymond de Laat

Een avond van tevoren een afspraak maken over wanneer de intake plaatsvind èn over hoe laat er geïsoleerd gaat worden is best wel kort dag. Zou beter kunnen. Sommige mensen werken en kunnen niet... Een avond van tevoren een afspraak maken over wanneer de intake plaatsvind èn over hoe laat er geïsoleerd gaat worden is best wel kort dag. Zou beter kunnen. Sommige mensen werken en kunnen niet zomaar binnen 24 een dag vrij krijgen.

De factuur is niet wat ik gewend ben. Er staat Mevrouw Raymond de Laat in de aanhef, maar ik ben een man en zie er ook zo uit (hadden jullie kunnen zien tijdens het intakegesprek en de isolatiedag zelf :-)
Verder zou het wel handig zijn dat jullie vermelden onder welke referentie ik de betaling mag overmaken (Factuurnummer of ordernummer of klantnummer of meldcode…). Ik heb voor het factuurnummer gekozen maar snap best dat dit voor sommige mensen een vraagteken oplevert.

Al met al superbedankt dat jullie op korte termijn mijn huis hebben geïsoleerd. Het was een leuke middag en zeer interessant om eens te zien hoe dit in z’n werk gaat.

Cheers,
MENEER Raymond de Laat ;-)

Vrolijke installateurs