Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere uitleg hoe subsidie aan te vragen

Afspraken prima nagekomen. Goed personeel, en snel kunnen leveren.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle levering, kost weinig tijd en weinig overlast

Frank Immens

Ik begrijp op dit moment dat vraag en aanbod zegeviert en ben zelf met volle verstand akkoord gegaan met uw aanbieding. Tevens was het plezierig dat jullie ons zeer snel van dienst konden zijn.... Ik begrijp op dit moment dat vraag en aanbod zegeviert en ben zelf met volle verstand akkoord gegaan met uw aanbieding. Tevens was het plezierig dat jullie ons zeer snel van dienst konden zijn. Uiteindelijk zijn ze met twee collega's 1,5 uur bezig geweest voor één voorgeven en een 1/2 achtergevel. Volgens de commerçant word er gewerkt met een standaard start tarief (begrijpelijk) echter een starttarief van € 1.200,- voor onze situatie is zeer hoog. Wij kunnen het dan hebben over onderhoud en gebruik pomp, gereedschap, materieel, materiaal, offerte kosten, voorrijkosten etc. maar dan kom in nog steeds op een uurloon van ca € 200,- per uur per persoon. Ik zou het start tarief nogmaals herzien en een tussenstap maken. Zo kan de schoorsteen zowel bij jullie als bij ons (hopelijk wat minder) blijven roken.

Correct personeel zowel binnendienst als buitendienst

Snelheid waarmee geacteerd werd

Wij hebben eerst een ander advies gekregen om te isoleren maar dat bleek niet mogelijk. Deze 2e optie is niet besproken maar als offerte neergelegd. Ik had graag even (telefonisch) gehoord wat het... Wij hebben eerst een ander advies gekregen om te isoleren maar dat bleek niet mogelijk. Deze 2e optie is niet besproken maar als offerte neergelegd. Ik had graag even (telefonisch) gehoord wat het gewijzigde plan inhoud. Uitvoering verliep gelukkig top.

Netjes gewerkt en aardige mensen

Wat viel u in positieve zin op?

Nette uitvoering en goede uitleg over het materiaal en de werking tijdens de uitvoering.

Na een offerte zorgen voor een snellere opvolging

Ik ben over de mensen die aan de deur geweest zijn extreem tevreden. Zowel van t opnemen van de offerte als degene die de werkzaamheden uitvoerden. Echt top!

Na de offerte heb ik alleen...

Na de offerte heb ik alleen 5 maanden moeten wachten om een afspraak te maken en de werkzaamheden uit te laten voeren. De communicatie hierover was bedroevend. Dus vandaar een 7

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die aan de deur zijn geweest

C Kerst

Kleur voegsel

goed product

voortvarendheid

Deze heb ik niet.

De jongens waren op tijd, snel en binnen een paar uur weer weg.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren snel en proffesioneel

Afspraken nakomen. Beter afwerken indien nodig.

Veranderen de afspraak om te komen isoleren steeds. Nu is het eindelijk geïsoleerd en waaien de vlokken gewoon uit de open spouw bij het dak, lijkt wel alsof het sneeuwt zodra er wat wind staat. Zou... Veranderen de afspraak om te komen isoleren steeds. Nu is het eindelijk geïsoleerd en waaien de vlokken gewoon uit de open spouw bij het dak, lijkt wel alsof het sneeuwt zodra er wat wind staat. Zou niet nodig zijn om dit dicht te maken, want dat kwam wel goed zeiden ze. Nu weer nieuwe afspraak gaan plannen om het dicht te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs waren vriendelijk. Werkten snel en netjes

oldengarm

wel, werken volgens gemaakte afspraken en komen die na

binnen 1,5 uur klaar

Afhandeling subsidieverzoek, insturen betaalbewijzen verduidelijken (linkje bij de factuur?!).

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en duidelijke communicatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Heldere communicatie in alle fasen van het proces.

isoprofs

Nvt