Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Er zit een delta in de kennis tussen de adviseur en de monteurs. Dit heb ik als hinderlijk ervaren. De adviseur vertelt mij wat maar wordt niet uitgevoerd omdat het niet kan of omdat het niet... Er zit een delta in de kennis tussen de adviseur en de monteurs. Dit heb ik als hinderlijk ervaren. De adviseur vertelt mij wat maar wordt niet uitgevoerd omdat het niet kan of omdat het niet raadzaam is.

- Er wordt door de monteurs toegezegd dat opnames / foto's met de factuur wordt meegestuurd. Gebeurd niet. Zowel bij de vloerisolatie als bij de spouwmuur is dit aangeven en ontvangen we dit... - Er wordt door de monteurs toegezegd dat opnames / foto's met de factuur wordt meegestuurd. Gebeurd niet. Zowel bij de vloerisolatie als bij de spouwmuur is dit aangeven en ontvangen we dit niet.
- Volgorde van isoleren. Navraag over gedaan. Maakte niet uit. Maakt kennelijk wel uit, voor de spouwisolatie wil men in de kruipruimte kunnen kijken waar leiding lopen ivm ventilatieroosters dat ging nu niet en ook door het niet ontvangen van de filmpjes niet mogelijk om te laten zien. Tevens had het team geen inspectiecamera bij die lang genoeg is om na voorboren te kunnen kijken
- Tijdsvak communnicatie dag ervoor wordt erg laat verstuurd, na 18.00 uur. SMS en e-mail komen niet overeen bij de spouwmuurisolatie. SMS geeft aan we arriveren tussen 8.00 en 12.00, de mail geeft aan "u bent de eerste klant en we verwachten rond 07.30 bij u te zijn". Dat is nogal een verschil.
- Steiger en borstels plaatsen meegenomen in spouwmuurofferte. Borstels kan volgens de uitvoerders eigenlijk alleen met een 18mm voeg. Met een 14 mm voeg zoals wij hebben plaatsen ze dit niet ivm schade aan bakstenen bij het boren. Tevens had het team geen steiger bij waar in het voorgesprek heel duidelijk op gehamerd werd.

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks dat de monteurs uit het buitenland komen liep communicatie goed. Ze waren beide keren erg vriendelijk, correct en netjes. Gaven goed uitleg bij navraag. Hebben echter allemaal haast ivm de... Ondanks dat de monteurs uit het buitenland komen liep communicatie goed. Ze waren beide keren erg vriendelijk, correct en netjes. Gaven goed uitleg bij navraag. Hebben echter allemaal haast ivm de hoeveelheid adressen die ze moeten uitvoeren.

joey

Het enige verbeterpunt/of suggestie die ik kan aandragen is het feit dat er was doorgegeven er ongeveer vanaf oktober een mogelijkheid was om te starten. Echter werd er in augustus al reeds gebeld... Het enige verbeterpunt/of suggestie die ik kan aandragen is het feit dat er was doorgegeven er ongeveer vanaf oktober een mogelijkheid was om te starten. Echter werd er in augustus al reeds gebeld dat ze langs konden komen. Uiteraard niet problematisch maar kan een puntje van aandacht zijn tussen consultant en planning.

Vanwege het advies en uitleg van de producten en (on)mogelijkheden. Ook werd er goed meegedacht met de situatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Goeie fijne samenwerking tussen de monteurs en er was een fijne sfeer

Misschien vooraf vragen voldoende parkeerruimte te reserveren.

Prima service, correcte medewerkers en vlotte uitvoering van het werk.

niets speciaal

Randy Tabak

Beter bereikbaar

Het adviesgesprek was prima, echter door een fout/ schade bij de buren door het isoleren werd is zeer slecht afgehandeld.

Er werd pas een mogelijkheid geboden van over 4 weken!!! Ik heb...

Er werd pas een mogelijkheid geboden van over 4 weken!!! Ik heb zelf de rotzooi moeten opruimen en kon een offerte voor een nieuwe koelkast inleveren en dan konden jullie gaan kijken of dit eventueel vergoed kon worden…
Zijn al anderhalve week verder, geen reactie.

Snelle installatie

Voer een pittig gesprek met Frank Boeijen en eventuele andere adviseurs, om geen dingen te beloven die niet waargemaakt kunnen worden. De reden dat de monteurs zo snel konden komen, was dat ze die... Voer een pittig gesprek met Frank Boeijen en eventuele andere adviseurs, om geen dingen te beloven die niet waargemaakt kunnen worden. De reden dat de monteurs zo snel konden komen, was dat ze die ochtend al in een paar woningen waren geweest waar ze niet aan de slag konden wegens gebreken die de adviseur al had kunnen zien, enw aarvan de adviseur opgewerkt had meegedeeld dat de monteurs dit wel konden opruimen/oplossen. Dit stelt klanten teleur (waaronder mij dus ook) en ik schat in dat het op termijn ook beschikbaarheid van monteurs gaat kosten, want die moeten constant slecht nieuws brengen en/of onverrichter zake weer vertrekken, en dat zal hun werkplezier niet ten goede komen.

De isolatie zelf lijkt me prima uitgevoerd, maar ik ben verkeerd geïnformeerd door de adviseur, waardoor dit de enige aanbieder leek waarmee ik in zee kon gaan. Dit is door de klantenservice netjes... De isolatie zelf lijkt me prima uitgevoerd, maar ik ben verkeerd geïnformeerd door de adviseur, waardoor dit de enige aanbieder leek waarmee ik in zee kon gaan. Dit is door de klantenservice netjes opgepakt (creditnota voor misgelopen subsidie gehad, top) maar evengoed zou ik niet opnieuw voor Nederland Isoleert kiezen (en dus ook niet aanbevelen)

Wat viel u in positieve zin op?

Snel een afspraak en snel geleverd. Opgewekte monteurs die bekwaam aan de slag gaan.

P.J.van Vredendaal

Afspraken nakomen en oplossend werken

komt afspraken niet na

overtuigende en vakbekwame salemanager

Wim

Fijn contact en snel reactie

Duidelijk en meedenkend

Laat foto's zien wat ermee bedoeld wordt , als ik een foto had gezien hoe de afwerking met alleen isolatie eruit zou komen te zien had ik ook voor afwerking met platen gekozen.
Nu heb ik dit...
Nu heb ik dit apart met een afwerkingsbedrijf geregeld.

Snel aan de beurt en vakkundig geïnstalleerd

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Betere voorlichting over subsidie en hulp bij aanvraag

Goed advies en snelle levertijd

Netjes en snel

Maikel Van Den Brand

Beteren nazorg en geen ‘fratsen’ met extra kosten die niet gemaakt hoefden te worden.

Over de installatie en voortraject ben ik (gedeeltelijk) tevreden. Over het stuk nazorg ontevreden! In de offerte stond niks over een hoogwerker. Op de dag van de installatie werd hier een... Over de installatie en voortraject ben ik (gedeeltelijk) tevreden. Over het stuk nazorg ontevreden! In de offerte stond niks over een hoogwerker. Op de dag van de installatie werd hier een hoogwerker afgeleverd, deze was totaal overbodig (dit zeiden de installateurs ook). Kosten die dus niet gemaakt hoefden te worden. Op de factuur stond deze hoogwerker ook bij de kosten maar is deze wel in dezelfde factuur gecrediteerd, niet de goede manier! Deze kosten dienen van het offerte bedrag afgehaald te worden en niet factureren en dan crediteren. Hier heb ik met de vertegenwoordiger contact over gehad, die zou het in orde maken. Verder heb ik een mail gestuurd met de vraag of de benodigde foto’s en andere informatie voor de aanvraag van de energiebesparende subsidie kon worden doorgestuurd, helaas nog niks mogen ontvangen. Ook het telefoonnummer is totaal niet bereikbaar. Geen goede zaken allemaal.

De installateurs.