Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

C.M. Zwanikken

Geef eerlijke informatie zodat klanten zich niet opgelicht voelen

adviesprijs en rekening zijn € 550.- duurder dan de gemiddelde kosten voor bodemisolatie van een normaal rijtjeshuis die op uw eigen website staat vermeld. Telefoon en email waarin verklaring werd... adviesprijs en rekening zijn € 550.- duurder dan de gemiddelde kosten voor bodemisolatie van een normaal rijtjeshuis die op uw eigen website staat vermeld. Telefoon en email waarin verklaring werd gevraagd voor dit verschil werden niet beantwoord.

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs waren zeer vriendelijk en beleefd

Wees beter bereikbaar en kom geplande afspraken na.

Uitgevoerde werk is prima maar klantenservice/planning is traag en weinig persoonlijk.

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer tevreden over dakisolatie. Vriendelijke adviseurs

Jamie

Schaf machines aan met stofafzuiging.

Goed advies en komen afspraken na.

Zie eerdere aanbeveling

Uitleg van welke werkzaamheden

Netjes gewerkt

Stuur opdrachtgevers wat info-materiaal, zodat ze beter weten wat er precies wordt gedaan

vanwege de goede en zeer snelle uitvoering van de geplande isolatie-maatregelen

Wat viel u in positieve zin op?

de netheid waarmee de isolatie werd aangebracht en dit karwei werd afgeleverd

Foto's van de installatie toesturen voor of gelijk met de factuur

gedaan wat beloofd

schoon gewerkt

De planning van de uit te voeren werkzaamheden beter op orde krijgen.

De service is wel heel snel, maar bij de planning ging het bij ons een beetje mis. De monteurs van de vloerisolatie kwamen pas in de middag, terwijl im de mail half 8 stond. Blijkbaar was dit... De service is wel heel snel, maar bij de planning ging het bij ons een beetje mis. De monteurs van de vloerisolatie kwamen pas in de middag, terwijl im de mail half 8 stond. Blijkbaar was dit veranderd, maar niet doorgegeven. Hierdoor moest ik toch de hele dag thuis blijven voor niets. Verder zijn de monteurs erg vriendelijk en werken ze heel netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en duidelijkheid van de monteurs.

Jan de Jong

Het boren van de gaten gaf veel stofoverlast voor zowel ons als de buren.
Misschien zou er een stofzuiger op de boormachine gemonteerd kunnen worden om dat te voorkomen.

Dat Nederland isoleert een dochteronderneming is van Essent gaf wel vertrouwen dat alles gedegen en volgens de voorwaarden uitgevoerd zou worden.
Omdat dit ook gebeurt is zou ik Nederland...
Omdat dit ook gebeurt is zou ik Nederland isoleert ook bij vrienden en familie aanraden.

Wat viel u in positieve zin op?

De vertegenwoordiger gaf duidelijke uitleg over de mogelijkheden en hoe eea uitgevoerd zou worden.

wevers

Verkoop moet beter naar de uitvoerders luisteren en onderling beter afstemmen, uitvoerders hebben er uiteindelijk het meest verstand van

snel in de uitvoering maar de inspectie was niet in orde, misverstanden over wel/geen luik zagen, uitvoerders niet op de hoogte van communicatie tussen mij en verkoop etc

vriendelijke medewerkers

Voor de dakisolatie misten we goede richtlijn over zolder vrij maken. we wisten niet goed wat er van ons werd verwacht. Daar was ons niets over verteld.

werken professioneel

Wat viel u in positieve zin op?

snelle acties en harde werkers