Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Netheid van werken door het uitvoerende personeel

Wij hebben de muur laten impregneren en et is erg slordig gewerkt .
Op onze tegels zitten allemaal impregneer vlekken .
Heb gebeld, foto,s opgestuurd via email ,nog geen reactie op...
Wij hebben de muur laten impregneren en et is erg slordig gewerkt .
Op onze tegels zitten allemaal impregneer vlekken .
Heb gebeld, foto,s opgestuurd via email ,nog geen reactie op gekregen .
Ik ben erg teleurgesteld hierdoor in de uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Dat men binnen korte tijd contact met ons opnam ivm adviesc

Wim Gruiters

Folder of brochure van te verrichten werkzaamheden afgeven aan opdrachtgever

goede en snelle uitvoering van de isolatiemaatregelen

klantvriendelijke benadering

D. Sikkema

Ga zo door

Zeer vriendelijk geholpen en erg professioneel

Wat viel u in positieve zin op?

Ze werken zeer netjes en schoon

Tijdens het adviesgesprek werd gezegd dat we nieuwe ventilatieroosters kregen. Dat was volgens de monteurs niet nodig vanwege de grote kruipruimte. Beetje tegenstrijdig

Snelle service, goede uitleg, goede prijs- kwaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Alles werd uitgelegd en er is netjes gewerkt

Tot nu toe goede ervaringen

Veel contact/bevestiging per mail

Nog geen tips

Uitstekende service

Netheid

R.E. Houweling

Duidelijkheid over wat er gebeurt (en hoeveel/ weinig tijd het kost).
Nogmaals ik hoop dat het door de Limburgers degelijk is gedaan.

Isoleren vind ik belangrijk!! Ik heb wel het idee, dat het erg snel gegaan is (het impregneren van alle buitenmuren). Ze waren in een half uur klaar. Ik heb er niet veel verstand van, maar hoop niet... Isoleren vind ik belangrijk!! Ik heb wel het idee, dat het erg snel gegaan is (het impregneren van alle buitenmuren). Ze waren in een half uur klaar. Ik heb er niet veel verstand van, maar hoop niet dat het met de Franse slag gegaan is.............
Ze werkten alleen met een grote roller

Wat viel u in positieve zin op?

de uitleg vooraf van de medewerker

Jaco

Rommel fatsoenlijk opruimen, werk afmaken. Klachten vlot oplossen.

Slechte planning en slechte afwerking. Niet oplossingsgericht bij klachten.

Duidelijk advies

Zorg dat de jongens ook aan het eind vd werkdag nog net zo klantvriendelijk zijn als aan het begin vd werkdag. Zeker tegen beleefde klanten.

Isolatie-expert zeer vriendelijk. Mailsysteem ( voor akkoord geven ed ) werkt niet goed. En de jongens die de spouwmuurisolatie aan kwamen brengen, waren in eerste instantie netjes en beleefd, maar... Isolatie-expert zeer vriendelijk. Mailsysteem ( voor akkoord geven ed ) werkt niet goed. En de jongens die de spouwmuurisolatie aan kwamen brengen, waren in eerste instantie netjes en beleefd, maar gaandeweg waren ze alleen maar met hun urenregistratie bezig, zouden te weinig uren betaald krijgen. Ze checkten niet of ze alle gaten gevuld en gedicht hadden en begonnen op te ruimen. Tussen de druivenstruik en clematis hadden ze gaten geboord. Daarvan was de helft gevuld en niet afgedicht en de andere helft niet gevuld en niet afgedicht. Toen ik ze daar op wees reageerden ze behoorlijk geagiteerd dat ze er niet bij konden door de struiken en dat de struiken weg hadden gemoeten. Ik ben rustig gebleven en heb de werknemer zijn werk laten doen. Dit deed hij al mopperend. Zowel de druivenstruik als de clematis zijn geen struiken met zeer dichte begroeiing. Hier kun je makkelijk tussendoor. De eerste werknemer had er ook zonder mopperen de gaten tussendoor geboord.Er is mij ook niet gemeld dat ik alle begroeiing vd gevel moest verwijderen voor deze werkzaamheden.
Ik vind het niet netjes dat wanneer ik de laatste klant op een dag ben mijn klus voor mijn gevoel gehaast afgewerkt moet worden en ik zo te woord gestaan wordt wanneer ik iets constateer. Ik vind het namelijk heel normaal dat wanneer je om een complete spouwmuurisolatie vraagt, men dan ook de hele gevel isoleert en niet delen overslaat. Feitelijk moet ik daar op kunnen vertrouwen. Nu heb ik deels meegekeken en bij die delen gezien dat die gaten gevuld zijn. Door de reactie vd werknemer ga ik nu toch twijfelen over de stukken waar ik niet bij meegekeken heb…..

Wat viel u in positieve zin op?

De isolatie expert en de dame voor de afspraken waren vriendelijk.

Geen. IsolatieNeerland heeft de zaken prima voor elkaar.

omdat PIF zeer goed isoleert en door vakmensen wordt aangebracht.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid waarmee dit project wordt uitgevoerd