Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

G.J.Scheffer

Betere afstemming planning Nederland isoleerd en bedrijf dat de werkzaamheden uitvoert

als ik iemand zou moeten aanbevelen voor Nederland isoleert heb ik wel mijn bedenkingen.
1) planning loopt niet goed, wordt door bedrijf welke de opdracht gaat uitvoeren geled een een afspraak gemaakt, dit is echter nooit de Nederland isoleert bevestigd. sterker nog ik heb de factuur al binnen en krijg daarna een mail voor inplannen werkzaamheden.
2) advies niet juist door gegeven naar bedrijf die de werkzaamheden uitgevoerd heeft.
er ontbraken opname van scheuren in de muur welke de adviseur niet vermeld had. boven dienstond er niet over de kruipruimte vermeld en dat er ventilatie gaten gemaakt moesten worden, terwijl ik de adviseur hierom gevraagd had

Wat viel u in positieve zin op?

het isolerend bedrijf heeft prima en net werk geleverd

Keep up the good work

Very professional and clean service. Thank you!

Wat viel u in positieve zin op?

The detailed explanation and the transparent and professional advice.

Goede voorlichting

Vriendelijkheid en snelle service

Ad Diemel

Goed advies, alleen isoleren wat nodig is.

Wat viel u in positieve zin op?

Ergste troep wordt door de medewerkers zelf opgeruimd

Doe wat verwacht wordt van een bedrijf als Essent

Komen 1,5 uur te laat, kan er niet mee communiceren, 2 van de 3 spreken geen Nederlands, houden zich niet aan afspraken plaatsen roosters schots en scheef en krijg geen enkele reactie op klacht terug.

Wat viel u in positieve zin op?

Niet veel behalve dat als ik een slechte recensie plaats deze niet gepubliceerd wordt.

Jos en Marleen Scherpenisse

Bij de uitleg hoorden we dat het echte werk een 1/2 tot 3/4 dag zou duren, met 2 man onder de vloer. Daarom leek de prijs ons redelijk.
Het was binnen 2 uur klaar. Dat lijkt ons niet in...
Het was binnen 2 uur klaar. Dat lijkt ons niet in verhouding met de prijs.

Samen met Tonzon een belangrijke organisatie bij isolatie.
Keurig geregeld.
Nu even afwachten wat “het doet”.

Snelheid van leveren

Duidelijkheid over wat jullie wel en niet kunnen bieden en een realistische tijdsinschatting. De communicatie mag van mij wel beter

Mijn huis blijkt niet te isoleren door jullie. Kon alleen geïmpregneerd worden. 17 mei had ik dat gesprek, heb er nog achteraan gebeld omdat het zo lang duurde, maar uiteindelijk werd ik pas in... Mijn huis blijkt niet te isoleren door jullie. Kon alleen geïmpregneerd worden. 17 mei had ik dat gesprek, heb er nog achteraan gebeld omdat het zo lang duurde, maar uiteindelijk werd ik pas in augustus gebeld voor een afspraak. In de mail en sms stonden totaal verschillende aankomst tijden. En ik vind het erg prijzig voor het beetje werk dat mijn ene muurtje was.

Aardige medewerkers

Zie hierboven, kom je afspraken na en reageer op klachten

1,5 uur te laat komen, ventilatie roosters volledig scheef geplaatst, spreken geen Nederlands dus moeilijk communiceren en niet bereikbaar voor klachten/vragen over de isolatie. Misschien wordt u... 1,5 uur te laat komen, ventilatie roosters volledig scheef geplaatst, spreken geen Nederlands dus moeilijk communiceren en niet bereikbaar voor klachten/vragen over de isolatie. Misschien wordt u wel terug gebeld is het antwoord, want de medewerker heeft zijn enkel verstuikt.

Aardige jongens

!

Doen wat ze beloven

Installateurs!!

M.J. Leuverink

Coulanter omgaan met plannen annuleren en afspraaksysteem voor impregneren werkte slecht. Paar keer contact moeten zoeken en niet komen opdagen, voor niks thuis gebleven... en 500 euro voor 15... Coulanter omgaan met plannen annuleren en afspraaksysteem voor impregneren werkte slecht. Paar keer contact moeten zoeken en niet komen opdagen, voor niks thuis gebleven... en 500 euro voor 15 minuten werk en 50 euro materiaal. Come-on...

Het voelt niet echt als een one-stop-shop en bepaalde items zoals impregneren worden veel te duur aangeboden. Vervolgens zit er een mega boete-clausule op als je van 1 deel van de deal af wil... Het voelt niet echt als een one-stop-shop en bepaalde items zoals impregneren worden veel te duur aangeboden. Vervolgens zit er een mega boete-clausule op als je van 1 deel van de deal af wil terwijl je wel andere aspecten zoals spouwmuur laat doen door ze.

Wat viel u in positieve zin op?

Spouwmuur isoleren ging prima op alle fronten