Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Bertie

Neem Nederlands sprekende mensen aan !!!

Slordig en een dag ellende !
Een Rus meesturen die geen Nederlands of Engels spreekt
Een oprit vol met peuken
En lekkage… dag geen water
Slecht als we dit geweten hadden ?...
Slordig en een dag ellende !
Een Rus meesturen die geen Nederlands of Engels spreekt
Een oprit vol met peuken
En lekkage… dag geen water
Slecht als we dit geweten hadden ? Schandalig !!

Slordigheid !!

Doe wat je belooft en beloof wat je doet.

Ik wacht nog steeds op de installatie van de ventilatierosoters van de spouwmuur. De vloerisolatiemannen spraken geen Nederlands en ondanks een uitgebreide intake gaan ze niet over tot het isoleren... Ik wacht nog steeds op de installatie van de ventilatierosoters van de spouwmuur. De vloerisolatiemannen spraken geen Nederlands en ondanks een uitgebreide intake gaan ze niet over tot het isoleren van de vloer. Wel sturen jullie facturen voor werk dat niet af is en ik weet niet waar ik aan toe ben qua vloerisolatie. Niemand die hierover belt of contact opneemt. Ondanks toezeggingen.

adviseur

Bel gewoon als het niet meer lukt om die dag nog langs te komen. Dan kunnen we een nieuwe afspraak maken.

Netjes werk afgeleverd, vriendelijke medewerkers. In de planning aangegeven dat ze op donderdag zouden komen, mail en sms van ontvangen. Helaas kwamen ze niet langs was wel zo fijn geweest als er... Netjes werk afgeleverd, vriendelijke medewerkers. In de planning aangegeven dat ze op donderdag zouden komen, mail en sms van ontvangen. Helaas kwamen ze niet langs was wel zo fijn geweest als er gebelt was hier over. Zelf gebeld behulpzame medewerker toen zijn ze op zondag langs gekomen om te isoleren van de vloer. Hopelijk gaat het de volgende afspraak beter voor de gevel.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de medewerkers allemaal heel vriendelijk waren.

Prettige adviseur, goed contact met klantenservice over afspraken, goede naam van Nederland Isoleert.

Wat viel u in positieve zin op?

we kregen na aanbrengen van vloerisolatie van de 3 Russen (!) een filmpje te zien van onder de vloer. Nederland Isoleert zou dat aan ons toesturen. Is niet gebeurd.

william vd berg

Goed advies geven over subsidie

het is goed gedaan ,vertegenwoordeiger goed advizerend

vriendelijkheid ,prijsverhouding

Welling

Betere communicatie

Er was in eerst instantie een afspraak gemaakt die, zonder nader bericht niet werd nagekomen. Toen de monteurs kwamen wilde ze eigenlijk niet beginnen. Ze hadden hun opdracht nog niet gelezen. Want... Er was in eerst instantie een afspraak gemaakt die, zonder nader bericht niet werd nagekomen. Toen de monteurs kwamen wilde ze eigenlijk niet beginnen. Ze hadden hun opdracht nog niet gelezen. Want de voorgevel hoefde niet geïsoleerd i.v. M. Begroeiing. zij dachten van wel.

Advies van opnemer

Martijn

Ik ben blij met het resultaat.
Alleen zijn ze een deel van mijn woning vergeten te isoleren..
Nog veder geen reactie gehad kk zal pas de factuur betalen als het probleem is opgelost.

Aardige mensen

Gewoon aangeven dat er geen Nederlands gesproken wordt, in tegenstelling tot toezegging tijdens Offertegesprek sprak niemand Nederlands

Doen niet wat ze beloven

Snelheid en discipline monteurs

Laat de planning met de mannen op de weg beter met elkaar communiceren over wat wel en niet mogelijk is qua tijdsplanning.

Prettig contact, duidelijke uitleg en nemen hiervoor de tijd.
Voor zover ik nu kan beoordelen is mijn spouwmuur keurig geisoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

In de spouwmuur zat wat bouwpuin. Dit is er keurig uitgehaald, door een aantal stenen uit de muur te verwijderen. Deze zijn na het isoleren weer keurig terug geplaatst. Hiervan zie je nu niets meer.

Just keep to agreed dates

Efficient execution of contract