Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Sandra

Er mag wel verbetering komen bij de planners. Continu werd ik tussendoor gebeld dat er een gaatje vrij was gekomen en of ze langs konden komen en een paar keer 5 minuten achter elkaar door... Er mag wel verbetering komen bij de planners. Continu werd ik tussendoor gebeld dat er een gaatje vrij was gekomen en of ze langs konden komen en een paar keer 5 minuten achter elkaar door verschillende planners die dan niet in hun systeem hadden gezet dat ik al gebeld was.

Het was goed verkoopgesprek en de isolatie was ook snel gedaan maar ik was heel ontevreden over de planners die continu belden.

Wat viel u in positieve zin op?

De isolatie onder de grond was heel snel gebeurd.

Jasper Theunissen

Er zou nog contact opgenomen worden mbt eventuele compensatie vanwege het opnemen van een vrije dag waarbij de installatie niet gelukt is. Hier niks meer van vernomen.

Niet snel bij de desbetreffende verkoper die geweest is bij ons. Afspraken waren niet 100% duidelijk gecommuniceerd vanuit aannames.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee de isolatie geïnstalleerd kon worden.

Reactie Nederland Isoleert:

Hartelijk dank voor uw review. Zou u ons uw klantnummer kunnen toe sturen dan kunnen wij contact met u opnemen omtrent uw klacht.
Hartelijk dank alvast!

Ruud

Waarom wordt de bovenkant van de gevel niet afgewerkt, waardoor vanwege wind nu elke dag stukjes glaswol op de stoep liggen, waar kinderen spelen.

werken vlot, keurig en efficient.

aandacht voor de klant

Check of de werkzaamheden gereed zijn voor dat de factuur verstuurd wordt.

De werkzaamheden zijn nog niet gereed. Heb hier een mail over gestuurd met foto's en een filmpje. De enige reactie tot heden is de factuur.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze heel snel klaar waren. Waren pas om 14:30 aanwezig en 17:30 gereed.

Als je geen kennis heb van zaken is het belangrijk dat het bedrijf je duidelijk inlicht en de goede informatie geeft
Het was nu snel snel allemaal
Geen sms gehad over aankomst tijd bedrijf

De adviseur met De uitleg over impregneren woning, De tijd en uitleg over het werk kwam totaal niet overeen met daadwerkelijke uitvoer, ik verwacht dat ze op de manier waarop zij mijn muren gedaan... De adviseur met De uitleg over impregneren woning, De tijd en uitleg over het werk kwam totaal niet overeen met daadwerkelijke uitvoer, ik verwacht dat ze op de manier waarop zij mijn muren gedaan hebben dat ze niet alles goed geraakt hebben, binnen 1 uur waren ze klaar met 75 vierkante meter
Afstemming en communicatie kan echt beter bij het bedrijf

Stappenplan werkt

Prima mensen

Vriendelijke mensen

Bram Boers

Prima werk geleverd.

De kordate aanpak

Tessa de Flines

Beter opruimen na installatie

De installateurs hebben een enorme rommel achtergelaten met heel veel isolatie bolletjes in ons tuin.

Aardige verkoopmeneer

Eigenlijk niet

wel aanbevelen maar moet zelf het effect nog afwachten

Wat viel u in positieve zin op?

alles netjes en correct geleverd

I.Koç

Geen beloftes maken die je niet kan nakomen

Er werd beloofd dat de werkzaamheden binnen 1 dag klaar zouden zijn, echter heeft het 3 dagen geduurd en heb ik meegeholpen met het plaatsen van de isolatie omdat de onderaannemer door personeel... Er werd beloofd dat de werkzaamheden binnen 1 dag klaar zouden zijn, echter heeft het 3 dagen geduurd en heb ik meegeholpen met het plaatsen van de isolatie omdat de onderaannemer door personeel tekort 1 man stuurde. Hierdoor heb ik vertraging opgelopen omdat ik een strakke planning had net voor de bouwvak. Ik zal jullie nooit aanraden. Ik ben zelfs zo boos dat

Helemaal niets