Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

vlotte aanmelding, afhandeling en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

net werken en prima service

Daniëlle

Laat de monteurs iets toelichten voordat ze starten en nadat ze klaar zijn. Ze gingen snel weg en liepen niet even met mij rond de woning.

Ik vond het advies erg duidelijk en kundig, maar de uitvoering ging wat slordig en snel. Ik had wat meer uitleg vooraf en naderhand willen krijgen. Daarnaast bleek dat er nog wat gaten zaten in de... Ik vond het advies erg duidelijk en kundig, maar de uitvoering ging wat slordig en snel. Ik had wat meer uitleg vooraf en naderhand willen krijgen. Daarnaast bleek dat er nog wat gaten zaten in de woning die niet opgevuld waren. Dit kan natuurlijk gebeuren maar de communicatie daaromtrent was wat slordig en onhandig. Er kwam geen reactie op mijn mails.

Wat viel u in positieve zin op?

Het advies, vriendelijkheid en de kundigheid van de adviseur.

Nakomen van gemaakte afspraken tav tijdstip en datum Te vaak wisselen. Betere voorbereiding tav mee te nemen materiaal bij afwijkende afstanden tov woning : verlengslangen en dergelijke

Tevreden over het advies. De planning laat te wensen over. Te vaak gewisseld. Afgezegd

Duidelijkheid adviseur. Meedenken
Snelheid van werken bij vloerisolatie

Geen tip Was goed

Alles keurig volgens afspraak Schone oplevering

Houding van de medewerkers

HWJ Godschalk

Afspraken communicatie

Vanaf het eerste contact tot en met de uitvoering heel prima! Ter verbetering is de afspraken communicatie.

Wat viel u in positieve zin op?

de flexibiliteit met de uitvoering

De vertegenwoordiger die bij ons is geweest heeft ons er echt op gewezen dat het puin onder de kruipruimte vandaan moest en dat is niet gebeurd. Daar balen we enorm van. We hadden de 100 euro die... De vertegenwoordiger die bij ons is geweest heeft ons er echt op gewezen dat het puin onder de kruipruimte vandaan moest en dat is niet gebeurd. Daar balen we enorm van. We hadden de 100 euro die het kostte er echt voor over, we hadden er zelf nog puin zakken voor aan geschaft maar er is gewoon een slang in de kruipruimte gelegd en de parels zijn er gewoon overheen gespoten. Echt balen.

Ons was geadviseerd het puin onder het huis weg te laten halen. En daar wilde we graag voor betalen. Maar is niet gebeurd. Er is met de korrels gewoon over het puin heen gespoten en dat vinden we... Ons was geadviseerd het puin onder het huis weg te laten halen. En daar wilde we graag voor betalen. Maar is niet gebeurd. Er is met de korrels gewoon over het puin heen gespoten en dat vinden we erg jammer

Wat viel u in positieve zin op?

Het isoleren was zo gebeurd

Ga zo door

Alles is super goed geregeld.
Werken netjes en nemen de troep mee

Vriendelijkheid

Eline Schuurmans

Het inplannen van de afspraak gaat niet vlekkeloos via de link die per mail verzonden wordt.

Vriendelijke medewerkers en soepel verloop van het hele proces

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon als op locatie

Paul van Luit

advies was goed: verschillende opties met goede onderbouwing waarom wel of waarom niet. Uitvoerenden: uitstekend; snel, goed plan van aanpak, schoon werken, correct, vriendelijk, beleefd.

zie informatie bovenin

Beter leren plannen

Jullie zijn heel snel met een adviseur langs sturen. Maar het plannen wordt dan wat lastiger. Meerdere keren gebeld dat alleen de isolatie voor de muren van toepassing is en niet de bodemisolatie.... Jullie zijn heel snel met een adviseur langs sturen. Maar het plannen wordt dan wat lastiger. Meerdere keren gebeld dat alleen de isolatie voor de muren van toepassing is en niet de bodemisolatie. Blijkt lastig om dat uit systeem te halen. En vandaag krijg ik zelfs een factuur voor de bodemisolatie... knap hoor!! Ben benieuwd hoe vaak ik moet bellen voor een creditfactuur.

Niks