Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Misschien betere uitleg bij de man van de opname en de mannen van de uitvoering

2 uurtjes werk voor dik 2700 euro. Heb een beetje het gevoel dat het is afgeraffeld. Bij het aanvragen van de offerte zei de man dat ze er 5 uurtjes mee bezig zouden zijn. Kon ook niet echt... 2 uurtjes werk voor dik 2700 euro. Heb een beetje het gevoel dat het is afgeraffeld. Bij het aanvragen van de offerte zei de man dat ze er 5 uurtjes mee bezig zouden zijn. Kon ook niet echt meekijken want liep op krukken en kon niet lang staan. Weet dus ook niet of het overal zit. Ja wel rode gruis in de slaapkamer en wit isolatiespul op straat. Ze hadden me in ieder geval even kunnen vragen om de raampjes in de slaapkamer dicht te kunnen doen. Die hadden ze zelf dicht geduwd maar daar komt natuurlijk stof van het boren doorheen.

snel geleverd

Was top

Wat viel u in positieve zin op?

Zorgvuldig omgaan met de spullen/woonkamer

W.Habben Jansen

Zeker doen krijg de kosten naar verloop van tijd er uit

Zal zeker in de energie rekening gaan schelen

Fijne mensen en uitleg

Het is allemaal netjes uitgevoerd zover ik het kan bekijken

Vriendelijke monteurs

Geert de jong

Tijds afspraak nakomen

Aardige mensen

Vincent de Graaff

Bij mijn subsidie-aanvraag moet ik foto's overleggen, dat is mij niet verteld

Vriendelijk, deskundig en netjes

Snelheid

R. Hielckert

Zorg voor een verbinding tussen de financiële administratie en mail afdeling

Toezeggingen worden consequent niet nagekomen. Er blijken voor geen roosters aangebracht. Dat is 3 keer per mail aangegeven en zou worden doorgegeven aan de buitendienst. Daar is niets meer van... Toezeggingen worden consequent niet nagekomen. Er blijken voor geen roosters aangebracht. Dat is 3 keer per mail aangegeven en zou worden doorgegeven aan de buitendienst. Daar is niets meer van vernomen. Toch komt een dreiging met de deurwaarder.

Wat viel u in positieve zin op?

Niets, de algehele uitvoering achteraf doet alles te niet

Nvt

Ik ben zeer tevreden maar vind wel dat iedereen zijn eigen keus moet kunnen maken.

Keurige service

goede service, helfer concept

Wat viel u in positieve zin op?

positieve, hard werkende mensen. Met name ene Memmeth, die de leiding had: petje af

De eerste afspraak was voor een offerte. Ik had het via Essent gedaan omdat me dat betrouwbaar leek. Van de medewerker kreeg ik uitleg. Hij vertelde dat ze 5u werk zouden hebben om het gedeelte dat... De eerste afspraak was voor een offerte. Ik had het via Essent gedaan omdat me dat betrouwbaar leek. Van de medewerker kreeg ik uitleg. Hij vertelde dat ze 5u werk zouden hebben om het gedeelte dat ik wilde te isoleren. De uitvoerders zijn hier net iets meer dan 2u geweest. Ik vind dan 2720 wel dik betaald. Kon verder niet controleren of het goed was gegaan omdat ik op krukken liep en niet steeds buiten kon zijn. Ze hadden me kunnen vragen of ik de slaapkamerraampjes dicht had kunnen doen. Die hebben ze zelf dicht gedrukt maar er ligt toch veel rode stof in huis. Ook buiten veel witte isolatie en rood gruis op kozijnen en vensterbanken. Ook waait de witte isolatie door de straat. De man die het opnam zei dat ik nog subsidie kon krijgen. Nu is dat voor 2 isolerende maatregelen maar na 1 januari ook voor 1. Hij zei dat ik ongeveer 500 terug zou krijgen. Ik heb informatie hierover gezocht op internet maar dat kan ik nergens terug vinden.

snel geleverd