Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Tijdsindicaties kunnen beter (ze begonnen om 7.30 bij huis 1 en bij huis 4 was doorgegeven dat ze tussen 12-16u zouden langskomen, echter waren ze om 10u al klaar met alle huizen - dat is natuurlijk... Tijdsindicaties kunnen beter (ze begonnen om 7.30 bij huis 1 en bij huis 4 was doorgegeven dat ze tussen 12-16u zouden langskomen, echter waren ze om 10u al klaar met alle huizen - dat is natuurlijk heerlijk snel en gelukkig waren we allemaal thuis).

uiteindelijk was het vrij snel afgehandeld, echter het plannen liet te wensen over: wij zouden met een huizenrijtje onze kruipruimte laten isoleren (dus alle huizen op dezelfde dag), maar we hebben... uiteindelijk was het vrij snel afgehandeld, echter het plannen liet te wensen over: wij zouden met een huizenrijtje onze kruipruimte laten isoleren (dus alle huizen op dezelfde dag), maar we hebben meermaals zelf contact moeten opnemen omdat dit bij de planning fout ging en er verschillende data werden doorgegeven. Verder is alles goed verlopen, snel gegaan en professioneel afgehandeld.

Wat viel u in positieve zin op?

hele vriendelijke en bekwame medewerkers

Belast de hardwerkende medewerkers niet zo extreem, let op bewerkelijkheid van de huizen, zodat er geen onnodige klachten achteraf ontstaan waarop de monteurs eigenlijk nauwelijks aan te spreken... Belast de hardwerkende medewerkers niet zo extreem, let op bewerkelijkheid van de huizen, zodat er geen onnodige klachten achteraf ontstaan waarop de monteurs eigenlijk nauwelijks aan te spreken zijn.

klacht! Door extreme tijdsdruk van de zeer hardwerkende monteurs (moesten na ons bewerkelijke huis nog naar een ander huis een uur rijden verder!) konden ze niet opruimen, waardoor wij nu met een... klacht! Door extreme tijdsdruk van de zeer hardwerkende monteurs (moesten na ons bewerkelijke huis nog naar een ander huis een uur rijden verder!) konden ze niet opruimen, waardoor wij nu met een hoop cementstof en vlokken zitten op de balkons. Werd niet afgedekt. Van tevoren niet gewezen op mogelijk veel rommel.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid van offerte, vriendelijke medewerkers, vooral degene die het eerste gesprek deed.

Hulp bieden bij de subsidie aanvraag.

Werken snel en netjes.

De snelheid.

Kan alleen zeggen dat het vakkundig is uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het snel en goed uit gevoerd is

Professionaliteit van de installateurs

Bert

Goede adviezen, faire prijs en snelle service

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs die snel en netjes hebben gewerkt

R. de Visser

Op de rekening staat geen banknummer waar de rekening op moet worden overgemaakt. Dit wacht ik dus nog even af.

Wat gedaan moest worden werd door de medewerkers goed gedaan.
Wat gedaan moest worden werd door de medewerkers goed gedaan.
De planning kan echter wel een stuk beter, waardoor er op twee verschillende dagen werd gewerkt, omdat de eerste dag te weinig tijd beschikbaar was.

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd goed doorgewerkt als de medewerkers er waren. Stof werd weggeveegd en brokstukken meegenomen.

Monique ten Dam

netjes geprijsd en zeer vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

werkzaamheden zijn zeer netjes uitgevoerd, alles na afloop opgeruimd. Goed uitleg over de werkzaamheden.

J. Voerman

Alles voorspoedig en vakbekwaam gerealiseerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De netheid en vriendelijkheid van het installatiepersoneel

Peter de Witte

Dak isolatie zal afwerk klaar opgeleverd worden, maar de houten planken zitten niet overal 60cm van elkaar af. Hierdoor passen de gipsplaten niet

Veel eenrichtingsverkeer qua mail. Aardige en professionele isolateurs

De isolateurs