Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

echteld

Plekken van spouwmuurvervuiling beter in kaart brengen bij eerste opname en offerte anders aanbieden (kostenspecificatie)

goede keten dienstverlening

klantvriendelijkheid

Christian de Ron

Vakkundige opname, en prima prijs. En snelle uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

Het enthousiasme van de medewerkers

Beter communiceren, afspraken nakomen, offerte afstemmen op de daadwerkelijke situatie

Slechte communicatie, offerte niet goed afgestemd op de daadwerkelijke informatie.

Wat viel u in positieve zin op?

Isolatie kon snel geplaatst worden

Hermans

Benadrukken dat er zoveel gaten geboord moeten worden.

Wat viel u in positieve zin op?

Werknemers waren op tijd.

Misschien is het handig om het van tevoren te laten weten als monteurs geen Nederlands spreken. Het was voor ons niet onoverkomelijk, maar maakte het wel net iets lastiger om te communiceren.

Heel goed advies, ook over wat níet zou lonen om te isoleren. Snel een offerte en binnen 2 weken was de isolatie daadwerkelijk aangebracht.

Heel vakkundig en snel

Evelien

Van de 7 monteurs aanwezig was er 1 die Nederlands sprak. De rest had als 2e taal zeer gebrekkig engels of duits. Dat maakte communicatie lastig.
De mannen waren netjes, vriendelijk, beleefd en...
De mannen waren netjes, vriendelijk, beleefd en werken hard.
Een investering in hun talen zou voor Nl isoleert een plus zijn en voor de monteurs prettig. En voor NL isoleert een aanbeveling richting de klanten.
Plaatsing kon binnen 2 tot 4 weken na akkoord. Dit duurde langer. Toen ik belde voor een afspraak was het snel geregeld en uiteindelijk werd het nog dezelfde dag.

duidelijk advies, snelle plaatsing.
Nadeel van de monteurs was er maar 1 die nederlands sprak.

Wat viel u in positieve zin op?

De zin om de klus te klaren. Vriendelijkheid van de monteurs

Hele traject vlekkeloos verlopen

Alles netjes achtergelaten

Koos Lukkien

Wij hadden een hoogwerker nodig en die is ook keurig op de ochtend zelf gebracht door het verhuurbedrijf, overigens zonder even contact met ons te hebben (enige minpuntje ten aanzien hier van).... Wij hadden een hoogwerker nodig en die is ook keurig op de ochtend zelf gebracht door het verhuurbedrijf, overigens zonder even contact met ons te hebben (enige minpuntje ten aanzien hier van). Daarbij waren ook rijplaten nodig om te voor komen dat de oprit schade op zou lopen. Deze rijplaten werden op woensdagmiddag, een dag voor het aanbrengen van de spouwmuurisolatie al afgeleverd en werden zonder mededeling vooraf en zonder het even mee te delen, op de stoep gedeponeerd. Aangezien wij er niet op de hoogte waren dat deze rijplaten gebruik zouden worden heb ik contact op genomen met jullie waarin bevestigd werd dat dit te maken had met het gebruik van de hoogwerker. De hoogwerker werd keurig aan het einde van de dag weer opgehaald door het verhuurbedrijf maar de rijplaten, die weer op de stoep waren neergelegd, bleven liggen daar die blijkbaar weer van een ander verhuurbedrijf waren gehuurd. Ik heb vrijdag ochtend met een van jullie medewerkers contact opgenomen met de vraag of de rijplaten die dag nog opgehaald zouden worden omdat ik het niet wenselijk vond dat ze daar ook in het weekend zouden blijven liggen. Ik werd keurig te woord gestaan maar de mevrouw die ik aan de telefoon had wist mij ook niet te vertellen wanneer de platen gehaald zouden worden maar zou navraag doen. Ik heb haar nog wel gemeld dat ik mij niet verantwoordelijk voelde voor eventuele valpartijen aangezien de stoep niet bedoeld is voor dit soort materiaal. Resultaat is uiteindelijk geweest dat de platen pas vanochtend, op maandag, opgehaald zijn.

Goede service en doen wat afgesproken is

Wat viel u in positieve zin op?

Leuke medewerkers die uitermate beleeft waren en deden wat er van hen verwacht werd.

Antwoord geven op gestelde vraag minder gehaastheid van personeel

tot op heden nog geen antwoord op mijn gestelde vraag voorafgaand aan het werk

Wat viel u in positieve zin op?

het op tijd starten van de klus Half uur eerder dan de planning waar de buren niet zo blij mee waren. om 7:00 uur i.p.v. 7:30

In het begin is er wat misgelopen met onze afspraken, wanneer ik daar over belde kon men alles in beeld krijgen, maar als ikzelf niet gebeld had was er nooit meer iets van gekomen. Heel erg achter... In het begin is er wat misgelopen met onze afspraken, wanneer ik daar over belde kon men alles in beeld krijgen, maar als ikzelf niet gebeld had was er nooit meer iets van gekomen. Heel erg achter potentiele klanten aanzitten is ook niet leuk, maar niets meer horen schiet ook niet op. Dus iets daar tussen in zou goed zijn.

prettige mensen; alles netjes achtergelaten, en nu maar hopen dat het helpt om gas te besparen.

Wat viel u in positieve zin op?

na aanloopstoringen ging alles super snel en was ook telefonisch contact makkelijk en heel vriendelijk.