Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Gerrit Kuiper

Goed werk geleverd, en snel.

Wat viel u in positieve zin op?

Vlot gewerkt en snel geleverd

Na dag 1 gelijk verschil gemerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs jordan en ivo top adviseur paul brugman ook top

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg en geen overhaal verhalen

Ed Kerkhoff

Kom snel met alternatieven voor spouwmuur isolatie

Duidelijk verhaal en zeer snelle levering

duidelijkheid

Van Reenen

Snelle reactie en afwerking

Wat viel u in positieve zin op?

Vlotte afwerking en vriendelijke medewerkers

X

Jullie zijn kampioen in het isoleren van jullie zelf! Doe daar wat aan!

Vreselijk bedrijf!!

Aardige verkoper

Dit heb ik al met de adviseur al besproken

Alles is niet rimpelloos verlopen. Er is mij hulp toegezegd bij de subsidie aanvraag, afhankelijk van hoe het eindresultaat zal zijn, kan ik hierover dan alsnog een eindoordeel geven.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige, betrouwbare en naar ons leek deskundige adviseur. We waren het er binnen een uur van overtuigd dat we het moesten doen. Wellicht hadden we het enkele dagen moeten laten bezinken.

Bij b.v. vloerisolatie, verhelp ook eventueel rotte blaken onder de vloer of andere problemen die zich voordoen. Laat mensen niet hiervoor weer een ander bedrijf moeten inhuren!

Snelle en goede service.

Nakomen van afspraken

J.S. van der Linde

Kom afspraken na!

Gezien het voorbereidende gesprek en uitvoering, ja! Gezien de communicatie over het tijdstip: NEE

De vriendelijkheid en uitleg