Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

De mannen hebben hun werk heel netjes gedaan.

Vriendelijke personeel

Kan niets verzinnn

Uitstekend advies

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer bekwame en prettige werknemers

Ward Goderie

Werk het netjes af, gaten in kamers zijn niet ok, gaten in buitenmuren zijn ook niet ok en als je rijoplaten meeneemt voor je hoogwerken gebruik ze dan ook!

zeer slordige en slechte afwerking

werd snel gewerkt

Doorn

Plan duidelijk een datum in en kom dan op tijd. Wijzigt er iets, informeer dan.

Planning verloopt heel erg rommelig. Na spouwisolatie halve emmer vlokken op platte dak, waait de hele tuin door

Wat viel u in positieve zin op?

Werken hard en vlot. Beleefd optreden

Afspraak wijzigen online kan wellicht eenvoudiger

Snelle en kundige service

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijk advies, ook over wat niet mogelijk was.

I. Lieverse

Graag de foto’s opsturen, zodat klant dit in bezit heeft voor o.a. bewijsvoering energielabel.

Omdat het netjes en adequaat gebeurd is volgens de foto’s die ik heb gezien. Graag zou ik deze alsnog ontvangen, zoals beloofd. Dan ziet mijn man ook hie het er onder de vloer uitziet.

Wat viel u in positieve zin op?

Keutige monteurs die alles netjs uitleggen. Ook al was het in het Duits, wat ik gelukkig aardig kan verstaan.

Iris Zugovic

Vakkundig, snel, vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Eerste afspraak heeft medewerker alles heel goed uitgelegd en nam er tijd voor ook heel vriendelijk. Monteurs waren vriendelijk en hebben alles netjes achtergelaten.

Misschien was het goed om te vertellen dat er geboord zou worden, schrok me een hoedje toen er geboord werd haha

Wat viel u in positieve zin op?

Ging snel, wist niet zeker hoe ik kon weten of het ‘goed’ was geinstalleerd maar de meneer had al fotos en een filmpje gemaakt. Ik kon dit heel erg waarderen

De aanmelding is enig zoekwerk via Essent. Kan volgens mij makkelijker, over minder stappen.

Goed en duidelijk advies. Komen afspraken na en de isolatie wordt keurig uitgevoerd, alles netjes achter gelaten.

Geen extra aanvullingen

Simens

Zo doorgaan.

Snelle afhandeling netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de werkzaamheden snel gedaan werden.