Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

H.D. Nieuwdorp

Nvt

Goede afspraken, snelle uitvoering werkzaamheden

Nvt

De toegezegde smsjes met verwachte tijdvak zijn nooit aangekomen

de teams aan huis waren prettig om me te werken

vriendelijke mensen

Betere communicatie tussen planning afdeling en klant (bijv door geen standaard antwoordbericht te sturen maar een bericht dat overeenkomt met hetgeen afgesproken is met klant)

Wel: zie hieronder. Niet: Slechte communicatie tussen planning en klant: 10 minuten voor sluitingstijd bericht ontvangen dat men de volgende ochtend zeer vroeg zou komen. Echter er was afgesproken... Wel: zie hieronder. Niet: Slechte communicatie tussen planning en klant: 10 minuten voor sluitingstijd bericht ontvangen dat men de volgende ochtend zeer vroeg zou komen. Echter er was afgesproken dat men voor 13.00 uur niet kon komen omdat er dan niemand thuis is.

Wat viel u in positieve zin op?

Harde werkers (monteurs/ installateurs), goed humeur, zelfs om half acht vrijdagavond!

P.Bijl

Zie eerdere opmerking

Na het isoleren is ons erf niet goed opgeruimd. Er lag steen poeder en witte isolatie materiaal rondom het huis en in het steegje. Vegen is niet voldoende met steen poeder. Planten zijn ook stuk... Na het isoleren is ons erf niet goed opgeruimd. Er lag steen poeder en witte isolatie materiaal rondom het huis en in het steegje. Vegen is niet voldoende met steen poeder. Planten zijn ook stuk gemaakt met de ladders.
Er wordt niet gevraagd om ramen dicht te doen waardoor steen poeder naar binnen kwam. Ook met het boren van de gaatjes is er op raam dorpels, boven de deuren, tussen de stenen ruggetjes van het huis zelf steen poeder gevallen en daar komen wij niet zelf bij om schoon te spoelen. Regen kan dit niet weg spoelen. Misschien een afzuig systeem aan het boormachine maken om gelijk het ruis op te zuigen, dat zal heel veel schelen.
Verder klopt de rekening niet. We kregen een offerte voor €2400 maar op de dag zelf hebben ze een aantal vierkante meters niet kunnen doen en die hoeveelheid zou van de rekening worden afgehaald. Toen de rekening kwam was het bedrag opeens €2700 en dan een korting van €300 voor die paar meters. Klopt niet.
Er is isolatie materiaal in de tuinen van andere gekomen door dat het een gat in ging en weer bij andere er weer uit. Dit is overlast voor de buren.
Tips: 1)stuur klanten een mail om te vragen dat ze planten/struiken vast bieden zo ze niet in de weg komen en daardoor beschadigd worden.
2) vertel de klanten om hun ramen dicht te doen want dat scheelt heel veel onaangenaam steen puin in huis
3)zet een afzuig systeem op het boor om onnodige puin te voorkomen of ga achteraf met een stofzuiger om alles netjes achter te laten.

Vriendelijkheid, en informatie

Goed advies en snelle service

Service en kwaliteit

M.J.

One-stop-shop bieden en die rare hoge boete eraf. Nu moet ik zaken zelf extra regelen en krijg hoge boete als ik dan iets handiger denk te kunnen gaan plannen...

Op zich wel goed maar toch een paar dingen die me niet helemaal zinnen.

Wat viel u in positieve zin op?

Het (her-)inplannen en uitvoeren ging goed. Ze waren uitgelopen bij een eerdere klus maar konden toch een paar dagen later dan oorspronkelijk de bedoeling was komen.

Pek

Weet ik niet

Goede informatie

Vakkennis

Prive, klein huishouden 2 personen.

Ga zo door.

Vakkundige uitleg en werkzaamheden vakkundig uitgevoerd, zeer te vreden gezien het resultaat.

Vakbekwaamheid, goede duidelijke afspraken

Wilna Koenes

Goede vlotte service.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid. Duidelijke uitleg op vragen.

Van velzen

Meer producten. Zonnepanelen, warmtepompen etc