Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Remko Kuitert

Voor de vloerisolatie kreeg ik bericht dat ik de eerste op de dag was, dit bleek echter fout en wij werden pas halverwege de dag geisoleerd.

Voor de spouwmuur isolatie is de afspraak nu...

Voor de spouwmuur isolatie is de afspraak nu al twee keer verplaatst. De eerste keer omdat er onvoldoende mankracht was. De tweede keer omdat men aangaf om 12 uur te arriveren, maar uiteindeoijk pas om 4 uur aan kon rijden. Waardoor er bij ons niemand meer aanwezig kon zijn in het huis. Ik hoop dat drie keer scheepsrecht is op 27 juli.

Het grootste bezwaar is het nakomen van alles afspraken voor installatie. Hier is verbetering in nodig voor een betere score.

Wat viel u in positieve zin op?

De isolatie is goed en vakkundig geplaatst.

Michal

Neem gewoon verantwoordelijkheid voor schade veroorzaakt tijdens werkzaamheden

Er is een schade onstaan an elekra leiding tijdens werkzamheden. Nederland Isoleert erkent dat ze de schade hebben veroorzaakt, maar ze vinden dat ze voor die schade niet aansprakelijk zijn

Wat viel u in positieve zin op?

Korte tijd tussen gespreek met consultant en uitvoeren van werkzaamheden.

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte Michal,
Hartelijk dank voor uw bericht. Graag helpen wij u verder, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
Nederland Isoleert

Duidelijker naar klant

Onzorgvuldig incompleet

Niets

Er zijn door de monteurs foto's gemaakt kan ik die ook krijgen.
Ik zie isolatie op de grond liggen is dat de bedoeling
Er is buiten met de bus schade gemaakt aan een kastje van ziggo wat...
Er zijn door de monteurs foto's gemaakt kan ik die ook krijgen.
Ik zie isolatie op de grond liggen is dat de bedoeling
Er is buiten met de bus schade gemaakt aan een kastje van ziggo wat gaat daarmee gebeuren

Snel

Miaskowski

Ben duidelijk in je communiceren. Geef klanten duidelijk een advies.... ook over de subsidie.

Blijkt dat adviseur dingen probeert aan te smeren waarbij achteraf blijkt dat dit helemaal niet nodig is. Verder heb ik vraagtekens over de aantal vierkante meters die berekend worden.
Ook de...
Ook de uitleg over de subsidie-aanvraag wordt ontwijkend op gereageerd. Zo wordt niet verteld dat wanneer je maar één maatregel neemt, de subsidie-aanvraag pas kunt doen in 2023.

Wat viel u in positieve zin op?

Toen bleek dat de adviseur een gedeelte van het oppervlakte niet had berekend, werd dit door de monteurs vakkundig opgelost

A. Ledder

Eerlijkheid duurt het langst. En aangezien deze niet eens hoog - maar zelfs helemaal niet - in het vaandel staat van NI zal ik mijn 'reclame' voor u gaan maken.

Na onze eerdere slechte ervaring welke u bekend is ook nu weer slecht behandeld. Diverse keren vragen per mail gesteld waarop geen reactie kwam. Aangegeven gewoon te willen betalen, maar wél eerst... Na onze eerdere slechte ervaring welke u bekend is ook nu weer slecht behandeld. Diverse keren vragen per mail gesteld waarop geen reactie kwam. Aangegeven gewoon te willen betalen, maar wél eerst graag een reactie te willen ontvangen. Deze kwam er uiteindelijk maar bevatte slechts leugens. Wij raden onze klanten voortaan expliciet af met NI in zee te gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van degenen die waren ingehuurd om de isolatie aan te brengen.

Duidelijk eerste bezoek/onderzoek, goede offerte, keurige verwerking van de opdracht

info-opdracht-verwerking gewoon normaal

H.M.J. Brederode

afspraken worden goed nagekomen

dat alles voorspoedig ging

fam vd Meer

Beter alternatief bespreken , Dat als er telefonisch contact is ook de afspraken worden nagekomen. Bevestiging sturen van gesprek?

Gedegen advies, snel geholpen , goed personeel die de werkzaamheden uitvoeren.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoerende monteurs, Arabisch afkomst spreken bijna geen Nederlands , beetje Duits . Maar gigantisch behulpzaam, meedenkend, netjes en respectvol!

Z Vegt

Nvt