Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zie eerdere antwoorden.

Informatie vooraf over nadelen aanbrengen bodemisolatie ontbrak. Met name de gevolgen die dat kan hebben voor de werkzaamheden van nutsbedrijven.

Vriendelijkheid monteurs

Voor mij ging alles naar mijn zin,dus geen suggesties.

Duidelijke informatie en uitleg.
Vakmanschap bij het isoleren en netjes achtergelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Erg snel aan de beurt met isoleren, en vriendelijke medewerkers.

W. Koenes Fekkes

Nvt

Vlotte vriendelijke service. Snelle reactie bij vragen.

Wat viel u in positieve zin op?

Afspraken worden goed nagekomen. Harde werkers, de monteurs. Alles werd nadien netjes aangeveegd en opgeruimd. Goede communicatie en verwerking van gegevens met de isolatie expert.

Medewerkers die beter nederlands spreken

verrichten prima werk. Communicatie af en toe moeizaam

goed werk.

Stella Schoots

Ga zo door!

goed advies, snelle levering, netjes afgewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

geen verkooppraatjes. Eerlijk advies.

Bron

Klant tevreden houden want isolatie is belangrijk maar het moet wel goed want anders moet je met een paar jaar weer en heb je niks aan het rendement.

We hadden verschillende keren een afspraak gemaakt. Wij zijn een paar keer eerder uit het werk gekomen maar er kwam niemand opdagen. Eindelijk een afspraak gemaakt en toen zijn ze al snel gekomen... We hadden verschillende keren een afspraak gemaakt. Wij zijn een paar keer eerder uit het werk gekomen maar er kwam niemand opdagen. Eindelijk een afspraak gemaakt en toen zijn ze al snel gekomen voor de spouwmuur isolatie. Eigenlijk te snel want het was eerder dan de afgesproken datum. En ze zouden er met 3 kwartier zijn maar het duurde nog uren voordat ze er waren. Helaas hebben ze niet alles gedaan en komen ze binnenkort weer. We zijn met een verbouwing bezig en ook met de keuken daar is een gat geboord voor afvoer van afzuigkap. De aannemer had houden en keren want alle korrels vanuit de spouwmuur vlogen eruit. De aannemer zei dat dit eigenlijk helemaal niet mag want er moet een soort lijm aan de korrels zitten. dit zit hier duidelijk niet aan. Ik heb nog een emmer vol met korrels staan. Maar kleeft absoluut niet !
Als het goed is is dit aan jullie doorgegeven maar hebben nog geen reactie gekregen.
Hopen echt dat dit nog wordt aangepakt.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid wanneer ze kwamen om te isoleren.

Laat alles netjes achter als je klaar bent.

Fijne vertegenwoordiger, werklui minder. Niet alle rommel opgeruimd na afloop, overal nog isolatiekorrels, toilet erg vies achter gelaten en niet eens doorgetrokken.

Goede vertegenwoordiger

Niet

alles netjes geregeld

J van den Berg

duidelijk advies, snel uitgevoerd, netjes uitgevoerd

snel uitgevoerd

K de jong