Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Meer aandacht voor afwerking en opruimen overtollige schroeven en rommel

Het werk lijkt ietwat afgeraffeld. Ook is rommel niet helemaal opgeruimd. Ook vrij duur.

Snelheid

Reactie Nederland Isoleert:

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag gaan wij aan de slag met de opbouwende punten.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag gaan wij aan de slag met de opbouwende punten.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice

We hadden afgesproken dat het in juni aangebracht werd, kregen een week na de opdracht een datum toegestuurd in april. Jammer dat het niet gelijk op juni is ingevoerd toen. Wel later netjes opgelost.

Uitvoering was professioneel en snel

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee de isolatie is aangebracht

Normunds

Regel je inschrijving zodat je je afspraak niet meer dan één keer hoeft te annuleren

snelheid en kwaliteit

Gerard Anderiesen

Voor klanten die met een hele open vraag via Vandebron binnen komen, zou ik adviseren een duidelijker knip aan te brengen tussen advies en uitvoering

Met de adviseur hebben we een prettig contact gehad en dat heeft tot een snelle aanpak geleid. Advies en uitvoering lagen direct in elkaars verlengde. Het nadeel is dat het niet een volledig... Met de adviseur hebben we een prettig contact gehad en dat heeft tot een snelle aanpak geleid. Advies en uitvoering lagen direct in elkaars verlengde. Het nadeel is dat het niet een volledig onafhankelijk advies is. Dat had eigenlijk wel verwacht van een bedrijf dat voor Vandebron werkt. Deze kanttekening zou ik zeker aan mensen meegeven. Maar, het voordeel is dat de muren al zijn geïsoleerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De voortvarendheid waarmee advies is omgezet in uitvoering

Ga is bij de aanvraag van de klant is goed luisteren wat er gevraagd en gezegd wordt , scheelt heel veel ergenis van de klanten en goodwil naar de werknemers die het moeten uitvoeren

Door de slechte communicatie, en de slechte bereikbaarheid met jullie en de duur van afwerking.

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die de uitleg gaven en hier zijn geweest van zeer goede wil zijn , maar in het voor traject daar gaat het fout

Brederode

Niet

prima afspraken van te voren

dat ik zelf alles in 1 keer kon regelen

G. Former

Professionaliteit

Wat viel u in positieve zin op?

Offerte getekend op woensdag - installatie op vrijdag! Super snel.

Benji Verlaan

Integer zijn naar de klant doen wat je zegt en beloofd

Slechte communicatie, afspraken niet nakomen en eindproduct is tot op heden niet goed.

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs zijn harde werkers

Geef fotos vd de isolatie gemaakt door de aanleggers ook aan klant

Wel omdat het gehele proces gladjes en snel verliep. Een 10 ga ik geven als over jaren blikt dat de isolatie goed blijft zitten

Wat viel u in positieve zin op?

Nakomen afspraken en weten wat er gebeurt