Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zorg voor installateurs die de lokale taal beheersen

Het niet kunnen communiceren met het uitvoerend personeel vanwege een taalbarriere vond ik uitermate storend

Netheid van werken

Reactie Nederland Isoleert:

Afdeling klantenservice

Add an English translation to your website!

Professional, friendly, and spoke very good English!

Wat viel u in positieve zin op?

The technician took a little extra time to check other areas that might have had problems while doing the work - we were left feeling reassured.

Het zijn vakmensen en netjes gedaan

Het is netjes achtergelaten

De snelheid van uitvoering na tekenen offerte in combinatie met de prijs (behoorlijk verschil met concurrend bedrijf) en de keurige oplevering door vriendelijke snelwerkende medewerkers.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en de netheid waarmee de uitvoerders werkten. Ook de sales die de offerte uitbracht was duidelijk en vertelde geen sprookjes.

Kamminga

De telefoniste moet geen geld terug beloven als ze daar vervolgens niets mee doet. "ik zal het bespreken met m'n baas" NOT

Een afspraak maken is een ramp. Dus als de adviseer zegt: we regelen alles binnen 6 weken... Is de teleurstelling groot wanneer dat bij verre niet gehaald kan worden.

Wat viel u in positieve zin op?

De installateurs waren snel en serieus met hun klus bezig.

Prijs meer in verhouding tot hoeveelheid werk brengen.

Ik heb het gevoel heel erg veel betaald te hebben voor de tijd dat men bezig geweest is. De heren van de bodemisolatie zijn nauwelijks een uur binnen geweest tegen 1499,- aan kosten en voor de... Ik heb het gevoel heel erg veel betaald te hebben voor de tijd dat men bezig geweest is. De heren van de bodemisolatie zijn nauwelijks een uur binnen geweest tegen 1499,- aan kosten en voor de spouwmuurisolatie hebben we 999,- betaald voor nog geen halve dag werk. Ik hoop heel erg dat de besparing in gas deze kosten echt gaat goed maken. Zo ja dan ben ik tevreden, zo nee, dan ben ik opgelicht.

Wat viel u in positieve zin op?

Het uit handen nemen van de subsidieaanvraag vind ik prettig.

Koos Lukkien

Het enige nadeel vonden wij dat geen van de werknemers de Nederlandse taal machtig waren en zich ook in het Engels moeilijk konden verwoorden. Ik begreep van de werknemers dat ze alle drie uit... Het enige nadeel vonden wij dat geen van de werknemers de Nederlandse taal machtig waren en zich ook in het Engels moeilijk konden verwoorden. Ik begreep van de werknemers dat ze alle drie uit Bulgarije afkomstig waren. Het lijkt mij handiger als er tenminste een bij is waarmee goed en duidelijk gecommuniceerd kan worden.

Afspraken wordt goed nagekomen en heet geleverde voldoet aan de verwachting.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitermate correcte medewerkers die gemotiveerd de werkzaamheden verrichten.

Ramaker

Beveel het wel aan. Goede inventarisatie, over de mogelijkheden, duidelijke offerte, duidelijke informatie over de planning van uitvoering en nette uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

na akkoord offerte snelle uitvoering

Redeker

Ga zo door

Snel en netjes komt afspraak na

Dat het zo snel ging

Reactie Nederland Isoleert:

En doorgaan doen we zeker, tot alles is geïsoleerd
Afdeling...
En doorgaan doen we zeker, tot alles is geïsoleerd
Afdeling klantenservice

T.v Groot Battavé

Niet nodig

De mannen hebben gisteren keurig en hard gewerkt en prima uitleg op vragen 👍

Heel klantvriendelijk