Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Alles

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice

Herman Sars

Nvt

Goed advies en snelle uitvoering

Vriendelijk en kundig

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice

Jet

Alles duidelijk, vriendelijke monteurs

Het product PUR is een te algemene benaming. Leg meer nadruk op Plixxent en die kwaliteit. U garandeert een R- waarde van 3,5 maar geeft niet aan welke isolatiedikte daar bij hoort. Dat heb ik... Het product PUR is een te algemene benaming. Leg meer nadruk op Plixxent en die kwaliteit. U garandeert een R- waarde van 3,5 maar geeft niet aan welke isolatiedikte daar bij hoort. Dat heb ik daarom gevraagd. Het antwoord was 8cm.

Keuze uit verschillende producten afhankelijk van fysieke omstandigheden en budget

Wat viel u in positieve zin op?

Het overleg met uw vertegenwoordiger. Harry Nijkamp. De vriendelijke mannen die het aanbrachten.

Kom je afspraken na, ruim op als je klaar bent. De hoeveelheid zooi is echt klachtwaardig.

Heb de afspraak 3 keer moeten inplannen, na uitvoeing lag mijn hele tuin en balkon vol met stof en wol.

Wat viel u in positieve zin op?

Toen de afspraak eindelijk door ging, waren de mannen netjes op tijd.

han de vries

Afwerking zeer slecht.

vakbekwaamheid

Anne Mulder

Misschien is een soort van was/oprfisfaciliteiten voor de heren in hun auto (een fikse doos met wetties ofzo) wel prettig zodat ze smerig van het stof van de kruipruimte niet in jouw schone keuken... Misschien is een soort van was/oprfisfaciliteiten voor de heren in hun auto (een fikse doos met wetties ofzo) wel prettig zodat ze smerig van het stof van de kruipruimte niet in jouw schone keuken hun gezicht komen afspoelen. Ik snap heel goed dat ze dat willen maar ze zijn kei- smerig. Ik kleed mezelf altijd buiten uit als ik zo smerig ben maar deze man heb ik dan toch maar binnen gelaten... dat was een vieze boel.

snel en duidelijke communicatie.

duidelijkheid en bereikbaarheid

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Wij zullen dit meenemen in de evaluaties.
Afdeling...
Wij zullen dit meenemen in de evaluaties.
Afdeling Klantenservice

Ingeborg Brink

De voorlichting over de duur van de spouwmuurisolatie klopte totaal niet met de werkelijkheid. Lijkt me goed dat de adviseurs eens in gesprek gaan met een paar monteurs, zodat ze beter de verstrekte... De voorlichting over de duur van de spouwmuurisolatie klopte totaal niet met de werkelijkheid. Lijkt me goed dat de adviseurs eens in gesprek gaan met een paar monteurs, zodat ze beter de verstrekte informatie hierbij kunnen afstemmen.

Er word netjes gewerkt, afspraken maken is wel moeilijk

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren super netjes, behulpzaam en snel in hun werk

H Reedijk

Terugbel afspraak nakomen

De kruipruimte en spouwmuur zouden geïsoleerd worden. De kruipruimte is tot tevredenheid gebeurd
De spouwmuur konden ze niet aan beginnen omdat dit arbotechnisch niet verantwoord was. ( volgens mij had dit al door de vertegenwoordiger gezien moeten worden dat hier een steiger oid nodig was maar goed)
De werklui zijn vertrokken met de mededeling dat er contact zou worden opgenomen met ons wanneer ze terug zouden komen.
Na een week heb ik uiteindelijk maar het hoofdkantoor gebeld want de vertegenwoordiger was na diverse malen Bellenniet te pakken te krijgen.
Ik zou hierover afgelopen vrijdag of vandaag over teruggebeld of gemaild worden maar helaas………… nog steeds NIKS gehoord
Ga deze week maar weer een poging wagen om zelf weer contact te zoeken want dit schiet niet echt op zo

Wat viel u in positieve zin op?

Korte periode tussen opnemen en uitvoeren