Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

N.Jans

In elk geval snel reageren op klachten/vragen van klanten

Werkzaamheden zijn niet vlgs afspraak afgerond en niet klaar en er is schade gemaakt aan een binnenmuur. De zelfde dag de adviseur gebeld en ingesproken op voicemail en mail gestuurd maar totaal... Werkzaamheden zijn niet vlgs afspraak afgerond en niet klaar en er is schade gemaakt aan een binnenmuur. De zelfde dag de adviseur gebeld en ingesproken op voicemail en mail gestuurd maar totaal geen reactie gehad. Dag erna klacht ingediend bij klantenservice en klacht per mail ingediend maar ook daar nog geen enkele reactie van gehad. zeer slecht om zo met klanten om te gaan.

Wat viel u in positieve zin op?

dag is juist niet positief verlopen gezien niet vlgs afspraak afgerond is en werk niet af.

Het is een troep in de tuin als men is langsgeweest om te isoleren... Overal witte vlokjes, boorsel op de tuintegels en plantjes zijn kapot gegaan doordat men ze opzij getrokken heeft bij het boren.... Het is een troep in de tuin als men is langsgeweest om te isoleren... Overal witte vlokjes, boorsel op de tuintegels en plantjes zijn kapot gegaan doordat men ze opzij getrokken heeft bij het boren. Dit kan met meer beleid.

Snelle service, goede uitleg over producten

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle service, vriendelijke installateurs + adviseur

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u over het algemeen tevreden bent.
Echter is het achterlaten van rommel en de kapotte plantjes natuurlijk niet...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u over het algemeen tevreden bent.
Echter is het achterlaten van rommel en de kapotte plantjes natuurlijk niet zoals u van ons mag verwachten. Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een mail te sturen met foto's hiervan?
Deze mail mag u sturen naar info@isoprofs.nl.
Hierbij mag u aangeven dat u mailt nav de review.
Wij zorgen dan dat er spoedig contact met u zal worden opgenomen.
Afdeling klantenservice

De isolatie-expert heeft ons goed voorgelicht. Handig om gemaakte afspraken dan ook na te komen.

Afspraak dat er gemeld zou worden wanneer er gewerkt zou worden is niet nagekomen. De beloofde foto's, die de heren hebben gemaakt zijn nog niet gestuurd en die hebben we nodig voor de... Afspraak dat er gemeld zou worden wanneer er gewerkt zou worden is niet nagekomen. De beloofde foto's, die de heren hebben gemaakt zijn nog niet gestuurd en die hebben we nodig voor de subsidieaanvraag. Net als de ingevulde formulieren die nodig zijn voor die aanvraag.

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die hebben geinstalleerd hebben wel zo goed als mogelijk is met ons gecommuniceerd. De taal was wel een probleem.

Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review en onze welgemeende excuses voor de gang van zaken.
Geachte meneer/mevrouw,
Wij hebben intern een bericht uitgezet om er voor te zorgen dat u alles wat u nodig heeft voor de aanvraag van subsidie zo spoedig mogelijk zal ontvangen.

A. Omlo

Waardering personeel. Goede mondmaskers. Bij late aankomst even berichtje sturen.

Correcte afhandeling. Mag wel waardering komen voor het uitvoeren van de isolatie. Is best heel intensief. Goede mondmaskers ook aanbeveling. We hebben gezien dat het heel benauwd is. Alle... Correcte afhandeling. Mag wel waardering komen voor het uitvoeren van de isolatie. Is best heel intensief. Goede mondmaskers ook aanbeveling. We hebben gezien dat het heel benauwd is. Alle waardering ervoor.

Wat viel u in positieve zin op?

De vakkundigheid van installeren.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
We zullen de waardering dan ook zeker overbrengen richting de mannen.
Vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
We zullen de waardering dan ook zeker overbrengen richting de mannen.

Klant is koning

Gesprek prima, maar uitvoering niet

Geachte heer/mevrouw,
vervelend te vernemen dat u dit zo ervaart, dat is uiteraard niet de bedoeling waarvoor onze excuses.
Graag komen wij met u in contact om te bekijken wat er precies...
Geachte heer/mevrouw,
Graag komen wij met u in contact om te bekijken wat er precies gaande is en hoe we u naar tevredenheid verder kunnen helpen. Hiervoor zullen wij spoedig contact met u opnemen.

Jos

Stoppen met werk aannemen.

Slecht werk, maken klus niet af, maar sturen wel factuur terwijl men nog terug moet komen. Wanneer ze de klus komen afmaken, is onbekend. Komende weken zou men bellen voor een afspraak. Slecht werk, maken klus niet af, maar sturen wel factuur terwijl men nog terug moet komen. Wanneer ze de klus komen afmaken, is onbekend. Komende weken zou men bellen voor een afspraak.
Reageren niet op mails en telefonisch niet te bereiken, of je komt niet verder dan degene die de telefoon opneemt!

Echt helemaal niets!

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat de zaken op deze manier zijn gelopen, onze excuses hiervoor.
Graag zorgen wij dat u in contact komt met...
Hartelijk dank voor uw review.
Graag zorgen wij dat u in contact komt met de juiste persoon om te zorgen dat we u op de juiste manier verder kunnen helpen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar info@isoprofs.nl? Vermeld in deze mail uw postcode en huisnummer en uw geschreven review alstublieft. Wij zorgen dan dat er spoedig contact met u zal worden opgenomen.

Jorn

Zorg dat je de klant informeert over juiste tijdstip en indien er vertraging is, laat dat weten. Desnoods de monteurs laten bellen.

Commercieel gesprek zeer goed, maar communicatie voor de afspraak slecht. Ik zat tussen 7:30 en 9:00 uur klaar voor de afspraak, welke via sms en mail is bevestigd. Vervolgens kwam men pas om 11:00... Commercieel gesprek zeer goed, maar communicatie voor de afspraak slecht. Ik zat tussen 7:30 en 9:00 uur klaar voor de afspraak, welke via sms en mail is bevestigd. Vervolgens kwam men pas om 11:00 uur aanzetten; ik heb wel wat beters te doen!! Het werk hebben de heren uiteindelijk snel en netjes uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De medewerker zeer vriendelijk en kundig.

Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Fijn te vernemen dat u ondanks de late aankomst wel tevreden bent over het uitgevoerde werk.
We zullen uw feedback intern mee...
Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
We zullen uw feedback intern mee nemen.

J. Hindriks

Degenen die het kwamen aanbrengen spraken vrijwel geen Nederlands. 1 Persoon sprak wel Engels maar de anderen Bulgaars ofzo. Voor ons was de communicatie in het Engels geen probleem maar ik kan me... Degenen die het kwamen aanbrengen spraken vrijwel geen Nederlands. 1 Persoon sprak wel Engels maar de anderen Bulgaars ofzo. Voor ons was de communicatie in het Engels geen probleem maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen geldt. Dat zou mijn enige aandachtspunt zijn.

Duidelijke informatie, snel met komen aanbrengen en werkten netjes

Wat viel u in positieve zin op?

De korte tijd tussen offerte gesprek en de installatie van het folie. Het zou al maar een week zijn maar werd uiteindelijk zelfs maar twee dagen.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen.

J. Oosterwold

Snelle reactie, goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Ondanks moeilijke toegankelijkheid van de kruipruimte toch geprobeerd om het gedaan te krijgen. Hetgeen gelukt is.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.

Henk Kroezen

goed advies en het werk snel en goed uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs hadden de klus snel en goed uitgevoerd en lieten de werkplek ook super netjes achter

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.