Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Geen beloftes over een schoon huis wanneer slang door heel het huis moet! Kleden op de grond zijn zeker niet afdoende!!

Wel, omdat het een goed produkt is, wat u verkoopt. Ik zou alleen adviseren om het alleen bij een leegstaand huis te doen en niet gemeubileerd, ivm de rotzooi die achterblijft, wanneer de slang door... Wel, omdat het een goed produkt is, wat u verkoopt. Ik zou alleen adviseren om het alleen bij een leegstaand huis te doen en niet gemeubileerd, ivm de rotzooi die achterblijft, wanneer de slang door het hele huis moet, ondanks dat dit is keurig 'opgelost' door een kadobon.

Het adviesgesprek.

Hartelijk dank voor uw review.
We zullen intern mee nemen dat we meer dienen te letten op achterblijvende "rommel".
Fijn dat het voor u in ieder geval...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat het voor u in ieder geval uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost.

Niels Schooneman

Zorg voor een betere samenwerking tussen voorbereiding en uitvoering

Prima medewerkers

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw tip, dit zullen wij intern mee nemen.
Inmiddels is alles afgerond en uitgevoerd.
Mochten er nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw tip, dit zullen wij intern mee nemen.
Inmiddels is alles afgerond en uitgevoerd.
Mochten er nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent zien wij graag een mail tegemoet waarna wij spoedig contact met u op zullen nemen.

van biezen

Werkopnemer moet even kijken waar de relatief grote installatie geparkeerd kan worden. De gatenboorder zou een stofzuiger installatie erbij moeten hebben om boorsel op te vangen, bleef nu op de... Werkopnemer moet even kijken waar de relatief grote installatie geparkeerd kan worden. De gatenboorder zou een stofzuiger installatie erbij moeten hebben om boorsel op te vangen, bleef nu op de kozijnen en vloer een rommeltje achter, liet de werkvloer dus niet opgeruimd achter.

goed en snel werk verricht

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid van werken en flexibele installatie

Hartelijk dank voor uw review.
Het is uiteraard niet de bedoeling dat de werkplek slordig achter gelaten wordt. Graag zouden wij van u een e-mail tegemoet zien met foto's zodat wij dit intern op kunnen pakken en contact met u op kunnen nemen. Deze mail mag u sturen naar info@isoprofs.nl
afdeling klantenservice

Verkoper ontslaan, monteurs goed waarderen

De monteurs hebben top werk afgeleverd en waren zeer klantvriendelijk.
De verkoper heeft ons echter voorgelogen, daar zou ik mensen zeker voor waarschuwen.

Monteurs

Beste,
Beste,
Fijn dat ik u zojuist even telefonisch gesproken heb en we zowel uw punten van opbouwende kritiek als ook uw positieve ervaring hebben kunnen bespreken. Beide zullen wij intern mee nemen om dergelijke in de toekomst te voorkomen. Fijn dat u in het algemeen gezien verder tevreden bent over ons als bedrijf.

Wilma

Eerlijkheid

Valse voorlichting

Niet een

Geachte heer/mevrouw,
hartelijk dank voor uw review.
Geachte heer/mevrouw,
hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u ervaart dat u verkeerd bent voorgelicht, onze excuses hiervoor. Wij hebben intern een bericht uitgezet bij de desbetreffende persoon met de vraag spoedig contact met u op te nemen om eea met u te bespreken en opheldering te bieden.

Bert Adolfsen

Vertaling naar de praktijk

Wat gedaan is, is correct gedaan. Er is alleen niet uitgevoerd wat afgesproken is.

Deskundigheid van adviseur

Steensma

Snelheid en vriendelijkheid

Zo doorgaan

Top geregeld bekwame en vriendelijke Jensen.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van afspreken en vriendelijkheid

Ad van beem

Nakomen van afspraken en goede afwikkeling van de opdracht.

Prettig advies

Theo Kock

Zeer snelle reactie, goede informatie vooraf en zeer goede mensen die de isolatie verricht hebben ,snel werkend met goede informatie bij vertrek ook voor het vervolg van de volgende nog te... Zeer snelle reactie, goede informatie vooraf en zeer goede mensen die de isolatie verricht hebben ,snel werkend met goede informatie bij vertrek ook voor het vervolg van de volgende nog te verrichten werkzaamheden.

snelheid nauwkeurigheid en uitleg