Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Patrick Haveman

Zie hierboven. Rommelige communicatie en ineens vlak voor de afspraak overdracht naar een externe partij.

Contact met medewerkers verloopt moeizaam. De een heeft wel verstand van zaken, de ander niet. De een kan bepaalde afspraken inplannen, de ander weer niet. Ineens tussentijds is een paar dagen voor... Contact met medewerkers verloopt moeizaam. De een heeft wel verstand van zaken, de ander niet. De een kan bepaalde afspraken inplannen, de ander weer niet. Ineens tussentijds is een paar dagen voor de datum van afspraak de hele opdracht overgeheveld naar een externe partij. Ik vond het een chaotisch proces, vanaf dat ik akkoord ging met de offerte werd het best wel rommelig en veel gedoe.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid waarmee alles ging tijdens de werkzaamheden zelf.

Geachte meneer/mevrouw,
Wij kunnen ons voorstellen dat eea niet geheel duidelijk is geweest waarvoor onze welgemeende excuses. Voor zo ver verder bekend is alles verder goed verlopen. Mochten er toch nog zaken zijn waar u niet tevreden over bent dan horen wij dat graag per mail van u. We zullen dan nav de mail contact met u opnemen.

D

Kom je afspraken ba

Komen afspraken niet na

Niets

geachte meneer/mevrouw,
Uit uw review maak ik op dat er zaken zijn die niet geheel soepel zijn verlopen waarvoor onze excuses.
Wij zouden graag met u in contact komen om te zien hoe we tot...
geachte meneer/mevrouw,
Wij zouden graag met u in contact komen om te zien hoe we tot een passende oplossing kunnen komen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons een mail te sturen waarin u uw contact gegevens vermeld en omschrijft wat er niet naar wens is verlopen.
We zullen hier dan zo spoedig mogelijk bij u op terug komen.

Annet

Ga zo door

Het ging super snel, makkelijk en zonder gedoe. En alles verliep volgens afspraak

Wat viel u in positieve zin op?

Alles verliep soepel, zonder gedoe en snel

Afdeling klantenservice.

Uitvoering pas de avond te voor op de mailbox. aangegeven tijd werd niet aangehouden. gelukkig waren wij thuis

aangegeven tijdsvak werd niet gebruikt. stonden plotseling voor de deur

Wat viel u in positieve zin op?

netheid van het werk na uitvoering

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Het tijdvak dat aangeven wordt is slechts een indicatie.
Jammer genoeg zijn we van zeer veel factoren afhankelijk. Denk bijvoorbeeld...
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review.
Het tijdvak dat aangeven wordt is slechts een indicatie.
Jammer genoeg zijn we van zeer veel factoren afhankelijk. Denk bijvoorbeeld alleen al aan de toestand op de weg, of eventuele andere zaken die tegen of juist boven verwachting mee kunnen zitten. We proberen ons zo veel mogelijk aan de ingeschatte tijd te houden, echter is dat bij u dus niet gelukt waarvoor onze excuses.
Afdeling klantenservice

Zorg dat de communicatie intern beter wordt.
Bereikbaarheid bij problemen is bijna nihil.
Als het niet volgens het boekje gaat geven jullie niet thuis.

Omdat wij slechte ervaring hebben om met u te communiceren.
Omdat wij slechte ervaring hebben om met u te communiceren.
Tot twee keer toe niet komen opdagen op de afgesproken tijd, waardoor ik twee morgens heb zitten te wachten. Bij de derde keer heeft monteur op de werkbon aangegeven dat er nog vuil verwijderd moest worden. Daarna niets meer vernomen. Als ik bel krijg ik constant de voicemail.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs snappen wie de klant is, zijn goed.

Geachte meneer/mevrouw,
Excuses voor het feit dat u nog niks gehoord heeft. Ik zie dat er intern achter de schermen wel eea uit is gezet. We hebben de desbetreffende afdeling verzocht zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen om u verder te helpen.

Iris

De afspraak was vrijblijvend maar het is wel fijn dat iemand even komt kijken. De expert die langskwam was erg vriendelijk. Toen we de offerte akkoord gaven, stond er binnen een week een team op de... De afspraak was vrijblijvend maar het is wel fijn dat iemand even komt kijken. De expert die langskwam was erg vriendelijk. Toen we de offerte akkoord gaven, stond er binnen een week een team op de stoep!

Vriendelijke medewerkers

I. Van den Noort-Brink

Telefonische bereikbaarheid is een drama, je word niet teruggebeld als ze zeggen dat het die dag nog gebeurd en op de mail word binnen 5 werkdagen ook niet gereageerd. Zelf inplannen is veel... Telefonische bereikbaarheid is een drama, je word niet teruggebeld als ze zeggen dat het die dag nog gebeurd en op de mail word binnen 5 werkdagen ook niet gereageerd. Zelf inplannen is veel makkelijker en werkt wel, ik begreep dat jullie dit willen afschaffen, zou ik niet doen!

Snelle levering, rommelig en niet efficiënt in afspraken regelen, moeilijk telefonisch bereikbaar, teefonisch personeel niet helemaal goed op de hoogte van bepaalde afspraken maar wel super... Snelle levering, rommelig en niet efficiënt in afspraken regelen, moeilijk telefonisch bereikbaar, teefonisch personeel niet helemaal goed op de hoogte van bepaalde afspraken maar wel super vriendelijke mensen allemaal

Wat viel u in positieve zin op?

Dat we terug gebeld werden door de verkoper toen bleek dat het advies dat we in eerste instantie hadden gekregen toch niet door kon gaan. Hij heeft gelijk meegedacht in een andere oplossing

Hartelijk dank voor de mooie review.
Door grote drukte op het moment is de bereikbaarheid inderdaad helaas niet zoals we het graag zouden willen, onze excuses hiervoor.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is opgepakt en uitgevoerd.

R Koetje

Helemaal niet op dit niveau doorgaan

Prima info en advies en ren goede uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Prima instelling vam de mensen

Cornelis van Wijk

Voorbeelden tonen in minivorm tonen van materiaal

scheelt 2 graden warmteverschil

Wat viel u in positieve zin op?

goed werk via foto's en film na voltooiing

Afdeling klantenservice.

Afspraak inplannen ging moeizaam omdat het tegelijkertijd met de buren moest gebeuren. Kwamen bij mij op tijdstip(2uur eerder) vd buren, terwijl buren van niets wisten. Kreeg eerst afspraak voor... Afspraak inplannen ging moeizaam omdat het tegelijkertijd met de buren moest gebeuren. Kwamen bij mij op tijdstip(2uur eerder) vd buren, terwijl buren van niets wisten. Kreeg eerst afspraak voor impregneren daarna pas voor isoleren. Ook over moeten bellen. Uitvoering was prima.

Prijs snelheid afhandeling

Gb

Hartelijk dank voor de mooie review.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is gekomen en dat u tevreden bent.