Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Gerard Kosse

Een betere technische schouw en meer informatie over de mogelijke hinder.

Het werk is voor zover wij dat kunnen beoordelen goed gedaan. Maar waar wij erg van geschrokken zijn is de stof die achterbleef nadat het bedrijf afgelopen dinsdag 5 april de spouwmuren had... Het werk is voor zover wij dat kunnen beoordelen goed gedaan. Maar waar wij erg van geschrokken zijn is de stof die achterbleef nadat het bedrijf afgelopen dinsdag 5 april de spouwmuren had leeggezogen. Na afloop was het hele huis stoffig en op zolder lag op sommige plaatsen het oude isolatiematriaal 3-4 cm dik. Wij hebben een open zolder. Hierdoor heeft het zich door het gehele huis verspreid. Ook in de meeste kasten Ik denk dat we een week nodig hebben om alles weer schoon te maken. Het heeft ons een stofzuiger gekost. We moesten een nieuwe kopen en we moesten een bouwstofzuiger huren. Het ergste is nog dat één van ons beiden ernstige longproblemen heeft. In eerste instantie dachten we dat wij gewoon pech hadden. Maar in gesprek met de mensen die aan het werk waren werd ons duidelijk dat dit wel vaker gebeurt. We hadden wel rekening gehouden met wat stof maar dit is ons erg rauw op het dak gevallen. Onze kritiek richt zich dan ook met name op de voorlichting. De isolatie expert had ons moeten wijzen op dit probleem. Er is echter hier geen woord over gerept. Als ons daar van te voren op was gewezen dan hadden wij maatregelen getroffen. Nu zitten we met enorm veel nawerk en een onkostenpost waar we niet op gerekend hadden.
Overigens is de dakisolatie dat afgelopen woensdag had moeten worden geinstalleerd nog niet gerealiseerd. De medewerkers kregen onderweg naar Dokkum pech met hun auto. Tot op dit moment is er nog geen vervolgafspraak gepland.

n.v.t.

Goed en snel geholpen. Aardige mensen

Vriendelijk

Hartelijk dank voor de mooie review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Afdeling klantenservice.

Het rapport was niet gelezen door de monteurs. Hierin stond dat er schuin ingespoten moest worden. Dit was onzin en hebben ze ook niet zo opgepakt.

Snelle en goede reactiesnelheid

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige monteur en erg snel. Netjes alles schoongespoten naderhand.

Geachte meneer/mevrouw,
Het kan zijn dat de uitvoerders met een andere manier van isoleren hetzelfde resultaat weten te bereiken. Onze adviseurs maken een eerste opname maar de uitvoerders hebben uiteindelijk het eindoordeel voor het praktische gedeelte. Uiteraard kunnen wij ons voorstellen dat dit voor u overkomt alsof de uitvoerders zich niet aan afspraken houden. Wellicht zou enige toelichting helpend zijn geweest. Dit zullen we intern dan ook zeker mee nemen voor de toekomst.

Nvt

Goed aangebracht en de monteur heeft, van de aangebrachte isolatie, een uitgebreide foto en video reportage gemaakt! Top!

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs en de eigentijdse uitgebreide foto en video overzichten van de aangebrachte isolatie.

Hartelijk dank voor de mooie review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Afdeling klantenservice.

Wanneer je afspraken maakt kom ze na. Zo zijn er bij ons en de buren diverse keren afspraken gemaakt en kwam er niemand opdagen. Ik ben daar thuis voor gebleven van mijn werk. Dit zou gecompenseerd... Wanneer je afspraken maakt kom ze na. Zo zijn er bij ons en de buren diverse keren afspraken gemaakt en kwam er niemand opdagen. Ik ben daar thuis voor gebleven van mijn werk. Dit zou gecompenseerd worden werd door contact Tim (buurman had contact met hem) beloofd maar vervolgens krijg ik de 'normale' rekening. Weer een afspraak die niet nagekomen is.

Qua werk prima en qua isolatie zal het ook vast prima zijn maar qua afspraken maken was het een drama

Wat viel u in positieve zin op?

Er werd netjes gewerkt, monteurs waren vriendelijk

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat de afspraken die gemaakt zijn niet verwerkt zijn op de factuur.
Excuses hiervoor.
Wij zullen nog deze week telefonisch contact met u op...
Excuses hiervoor.
Wij zullen nog deze week telefonisch contact met u op nemen om dit alsnog met u in orde te maken.
Afdeling klantenservice.

Zorg voor een beter communicatie en kom de afspraken eerder na.

De communicatie is beneden de maat. Ik heb langdurig achter beloofde zaken aan moeten zitten. Uiteindelijk is

Wat viel u in positieve zin op?

De samenwerking met de buren en het regelen daarvan .

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat de zaken niet geheel soepel zijn verlopen.
Als ik het goed begrijp is alles nu opgelost?
Mocht er toch...
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat de zaken niet geheel soepel zijn verlopen.
Als ik het goed begrijp is alles nu opgelost?
Mocht er toch nog iets zijn waar we u mee van dienst kunnen zijn dan horen wij het graag per mail van u.
Afdeling klantenservice

Ga zo door

Prima werk geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

Vriendelijk en bekwaam

Ramaker

wel, tevreden.

duidelijke uitleg

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u zo tevreden bent.