Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ramaker

wel, tevreden.

duidelijke uitleg

Afdeling klantenservice.

Over ventilatie was niet alles duidelijk. Installateurs hadden andere mening dan verkoper. Lijkt wel opgelost. Verder was er ook bij aanvang installatie wat onzekerheid omdat onze voegen te smal... Over ventilatie was niet alles duidelijk. Installateurs hadden andere mening dan verkoper. Lijkt wel opgelost. Verder was er ook bij aanvang installatie wat onzekerheid omdat onze voegen te smal waren tov de boor. Daardoor iets minder mooi, maar geen probleem

Meedenken

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat alles uiteindelijk goed is opgelost.
Afdeling klantenservice.

Waren zeer tevreden heel netjes

Wat viel u in positieve zin op?

Eerst kijken en dan aan de slag

A. Kuijvenhoven

Geen enkele suggestie of tip. Alles is op een uitstekende manier verlopen en we zijn zeer tevreden. Nu alleen nog de subsidieaanvraag m.b.t. spouwmuur-en vloerisolatie door Nederland isoleert en de... Geen enkele suggestie of tip. Alles is op een uitstekende manier verlopen en we zijn zeer tevreden. Nu alleen nog de subsidieaanvraag m.b.t. spouwmuur-en vloerisolatie door Nederland isoleert en de uitkering daarvan en dan is het proces 100% uitstekend verlopen. Voor overige verduurzamingsregelingen gaan wij beslist weer naar Nederland isoleert.

In de eerste plaats om te komen tot verduurzaming en vervolgens geeft het meer comfort in huis en is het een besparing op de energiekosten.

Wat viel u in positieve zin op?

We hadden eerst Duradesign ingeschakeld maar daar waren we buiten alle isolatie werkzaamheden 600 euro voor een voorafgaand rapport kwijt en vervolgens 1500 euro begeleidingskosten. Daarnaast We hadden eerst Duradesign ingeschakeld maar daar waren we buiten alle isolatie werkzaamheden 600 euro voor een voorafgaand rapport kwijt en vervolgens 1500 euro begeleidingskosten. Daarnaast
7200 euro voor de spouwmuur en vloerisolatie. Bij "Nederland isoleert" geen rapportkosten en begeleidingskosten. Alleen de isolatiekosten 4900 euro. En dit alles in één week uitgevoerd op een heel prettige wijze. Hulde aan Wim uit Capelle aan de IJssel voor de heldere adviezen en aan Amin en Jeroen die de vloerisolatie op professionele en prettige wijze hebben uitgevoerd en aan Julian en Robert die op dezelfde wijze de spouwmuurisolatie hebben uitgevoerd.

Anneke

Houd je aan de afspraak om een SMS een dag van tevoren te sturen om aan te geven hoe laat de monteurs komen. Is allebei de keren niet gebeurt. Telefonische bereikbaarheid vanaf 8 uur.

Vriendelijke medewerkers

Niks

Snel en netjes

Snelheid

Gerrit Gort

Nogmaals: kom je afspraken na. Niet meer en niet minder.

Intake en uitleg prima, belofte dat binnen 4 weken spouwisolatie uitgevoerd zou zijn bleek een leugen. Ook toezegging extra korting vanwege dat niet terug te zien in eindafrekening. Klein beetje kater

Wat viel u in positieve zin op?

Het bedrijf wat vloerisolatie zou uitvoeren was eerlijk, dat het helemaal niet nodig was. Spouwmuurisolatie nette uitvoerders

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben u zojuist gebeld omdat wij graag wilden bespreken wat er nog niet is verrekend zodat wij dit gelijk voor u in orde kunnen maken. Helaas hebben wij u niet te pakken gekregen. Wij willen u dan ook vragen om ons een mail te sturen zodat wij u van daaruit verder kunnen helpen.

Heijbroek

Duidelijkheid bieden over subsidie en hoe dit af te handelen

Niet zo een geldige coördinatie. Nu

Niet zo heel veel

Hartelijk dank voor uw review.
Mochten er zaken zijn rondom de subsidie die u niet geheel duidelijk zijn dan kunt u hiervoor altijd de adviseur benaderen of ons een mail sturen waarna we u graag verder helpen.

A.R. Saak

Aandacht aan communicatie met klant en betere bereikbaarheid.

Moeilijke communicatie mede door buitenlands sprekende mensen die het isolatiewerk deden. Het werk lijkt wel goed te zijn uitgevoerd. Afval van isolatie verwijderen werd niet afgevoerd wat tot... Moeilijke communicatie mede door buitenlands sprekende mensen die het isolatiewerk deden. Het werk lijkt wel goed te zijn uitgevoerd. Afval van isolatie verwijderen werd niet afgevoerd wat tot wederzijdse irritatie en miscommunicatie heeft geleid. Dit heeft beeldvorming helaas bepaald.

Wat viel u in positieve zin op?

Het werk werd vlot en serieus uitgevoerd.

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat er miscommunicaties zijn geweest omtrent het afvoeren van verwijderde isolatie, onze excuses hiervoor. Mochten wij hierin nog iets voor u kunnen betekenen dan zouden wij u willen vragen ons een mail te sturen.