Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Afspraken nskomen

Werkzaamheden waren snel klaar

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er er afspraken zijn gemaakt die niet worden nagekomen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Gezien de uitvoering reeds heeft plaats gevonden zou ik graag van u horen om welke afspraken het gaat om te bekijken of ik u hier verder mee kan helpen. Hiervoor heb ik u zojuist gebeld maar heb u niet te pakken gekregen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om hiervoor een mail te sturen naar info@isoprofs.nl met vermelding van uw postcode en huisnummer?
Afdeling klantenservice

Beter uitleg en niet roepen 'de één doet het zo een de ander niet'. dat is geen eenduidig beleid en dat past niet naar de klant toe. Waardoor onduidelijke afspraken worden gemaakt.

ik beveel nooit iets aan.

Wat viel u in positieve zin op?

de snelheid en de manier van werken

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Excuses indien er onduidelijkheid is ontstaan, dat is uiteraard niet de bedoeling.
We zien dat de uitvoering inmiddels heeft plaats...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
We zien dat de uitvoering inmiddels heeft plaats gevonden.
Mochten er toch nog vragen zijn dan nodigen wij u uit om ons een mail te sturen.
Wij helpen u dan graag verder.
Afdeling klantenservice.

Het verwerken van de subsidievraag was mij onduidelijk,

Alles in 1 en de prijsverhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Alles precies gegaan zoals afgesproken

Geachte meneer/mevrouw,
Fijn dat wij u zojuist telefonisch te pakken hebben gekregen. Op die manier hebben wij uw vragen kunnen beantwoorden waarna alles nu duidelijk is voor u.
Vriendelijke...
Geachte meneer/mevrouw,

Knibbe

Gewoon blijven

No nonsense, snel

Vlot

hans de groote

Zorg dat er bij buitenlandse medewerkers in ieders geval 1 Nederlands sprekende medewerker is

Keurig werk ruimen alles keurig op vriendelijk en correct

Wat viel u in positieve zin op?

De vooraf aankomst melding was fijn .

Hartelijk dank voor uw review.
Het is zeker ons streven om te zorgen dat er altijd een Nederlands sprekende uitvoerder aanwezig is. Dit is helaas niet altijd mogelijk. Wij zitten ook wel eens met zieken of uitvoerders die een vrije dag hebben etc. Op die momenten zullen we dan toch andere keuzes moeten maken. Mochten er vragen zijn is het natuurlijk altijd mogelijk om telefonisch contact te hebben met een collega op kantoor.
Fijn te vernemen dat u verder tevreden bent.
Afdeling klantenservice

Werksituatie schoner proberen achter te laten. Blijft wel altijd erg lastig met al die bolletjes. Verder zeer aardige mannen in de uitvoering, dus reken het ze ook niet aan.

Verder is de...

Verder is de keuze voor de uitvoeringsmomenten erg goed, dit werkt prettig.

Goede en eerlijke advies van de adviseur. Wat niet nodig is of nadelig is om te doen wordt niet aangesmeerd. Dit wekt vertrouwen en komt goed deskundig over.
Uitvoerende jongens goed werk...
Uitvoerende jongens goed werk geleverd. Verder kunnen zij wel verbeteren. De situatie schoner achterlaten, misschien een kleine stofzuiger/kruimeldief meenemen?

Wat viel u in positieve zin op?

Goede kennis van zaken en eerlijk in het advies. Niet onnodig iets extra’s aan willen smeren wat niet nodig is.
Bij onze woning zou bijvoorbeeld extra spouwisolatie nadelig gaan werken ivm...
Bij onze woning zou bijvoorbeeld extra spouwisolatie nadelig gaan werken ivm koudebruggen.

Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Het opruimen van de bolletjes is inderdaad een lastige opgave. Fijn dat de mannen in ieder geval hun best hebben gedaan om overlast hiervan zo veel mogelijk te voorkomen.
Afdeling klantenservice

De tijd van levering komt de dag ervoor tussen 17.00 en 18.00 per sms, maar dat is te laat om nog iets met je werk te regelen. Je zult dus een hele vrije dag moeten nemen omdat je niet weet hoe laat... De tijd van levering komt de dag ervoor tussen 17.00 en 18.00 per sms, maar dat is te laat om nog iets met je werk te regelen. Je zult dus een hele vrije dag moeten nemen omdat je niet weet hoe laat ze komen. Bij mij stonden ze om 7.45 voor de deur en waren om 8.30 alweer weg, dus vrije dag voor niets, ware het niet dat ik iets kan regelen op het werk

Goede voorlichting thuis, snelle opvolging en snel en netjes uitgevoerd

Wat viel u in positieve zin op?

Meneer bleek kennis van meerdere zaken te hebben, dus ik kon van alles vragen

Hartelijk dank voor uw review.
Wij kunnen ons voorstellen dat het lastig is dat we niet eerder aan kunnen geven hoe laat we er zullen zijn. Dit heeft te maken met het vullen van de planning waarna de definitieve route pas bepaald kan worden. Fijn dat u nog iets heeft kunnen regelen met uw werk.
We wensen u nog veel plezier van de aangebrachte isolatie.
Vriendelijk groet,
Afdeling klantenservice.