Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

K.brus

Gewoon doen.

Wel

Goede saamhorigheid.

Roosters buiten zijn scheef gemonteerd kan iets netter

Goed werk geleverd

Resultaat

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u in grote lijnen tevreden bent.
Mocht u overwegen om te bekijken of we de roosters wellicht zouden kunnen...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u in grote lijnen tevreden bent.
Mocht u overwegen om te bekijken of we de roosters wellicht zouden kunnen corrigeren wil ik u vragen om een mail te sturen met foto's zodat we deze kunnen bekijken. We zullen dan contact met u opnemen om te zien of er iets aan gedaan kan worden.

Dimitri Mens

Zorg dat je de juiste info stuur, en niet 6 weken wachten, opvolging van de juiste communicatie erg belangrijk, als je iets zegt, handel er naar ! Echt een blamage, zou dit nooit meer vis jullie... Zorg dat je de juiste info stuur, en niet 6 weken wachten, opvolging van de juiste communicatie erg belangrijk, als je iets zegt, handel er naar ! Echt een blamage, zou dit nooit meer vis jullie regelen, verwacht ook niet dat jullie contact op zullen nemen.....hebben jullie de afgelopen 6 weken na herhaaldelijke verzoek NOG niet gedaan. Ben benieuwd of jullie open staan deze review te publiceren.....ben zeer benieuwd

Isolatie ok, maar facturen, klantenservice en communicatie een drama....

Wat viel u in positieve zin op?

Voortraject geweldig, uitvoering geweldig, maar de service en opvolging een fiasco

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat eea niet is verlopen zoals u van ons zou mogen verwachten.
Hiervoor onze welgemeende excuses.
Inmiddels staat er een afspraak gepland om...
Geachte heer/mevrouw,
Hiervoor onze welgemeende excuses.
Inmiddels staat er een afspraak gepland om de puntjes op de i te zetten. Mochten er verder nog zaken zijn waar u graag nog contact over zou hebben dan nodig ik u uit om ons een mail te sturen.
Afdeling klantenservice.

Beloof geen dingen die niet worden nagekomen. er is mij al vaak beloofd dat ik door de planning wordt gebeld tbv het kruipluik

ik heb al heel vaak gebeld en kwam werd met het welbekende kluitje naar t riet gestuurd nadat ik van t kastje naar de muur werd gestuurd.
Het gaat hier om het maken van een kruipluik voor de...
Het gaat hier om het maken van een kruipluik voor de vloerisolatie.

Het isoleren van de spouwmuren ging zeer snel en voortvarend met dank aan de firma Rouwenhorst.

Wat viel u in positieve zin op?

isoleren van spouwmuren ging vlot met enthousiaste medewerkers

Geachte Heer/Mevrouw,
Vervelend te vernemen dat het maken van een afspraak voor het luik niet geheel vlot is verlopen. Inmiddels staat er voor u een afspraak.
Excuses voor het...
Geachte Heer/Mevrouw,
Excuses voor het ongemak.

Silvano

Ga zo door!

Snel, kundig en volledig advies. Uitvoering perfect, vriendelijke uitvoerders.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen die het werk uitvoerde waren zeer vrolijk en vriendelijk. Zegt wat over de mannen, maar ook over de werkgever! Proficiat

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Hartelijke groet,

Wijnbergen

Zie eerste vraag

Slecht in afspraken nakomen.
2x een middag thuis gewacht en zelf erachter aan bellen om te informeren waar de mensen bleven.
3e afspraak ook op een ander tiidstip gearriveerd dan was...
Slecht in afspraken nakomen.
3e afspraak ook op een ander tiidstip gearriveerd dan was afgesproken.
3-4 uur i gepland voor het isoleren. Na ruim een uur klaar.

Netjes gewerkt

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Afdeling Klantenservice

Mevr.J.Ensing

Iets meer vriendelijkheid en uitleg!

informatie gaf belangrijke doorslag

Wat viel u in positieve zin op?

Dat het snel ging, maar afwerking/opruimen heel matig!

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,

Versendaal

Ga zo door en blijf ontwikkelen met nieuwe technieken

Snelle service en fijne uitleg van producten.
Heel netjes gaan ze te werk

Wat viel u in positieve zin op?

Werken op tijd schema en komen het ook na.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Vriendelijke groet,
Afdeling klantenservice

Doe een na controle en laat hoog werkers komen die op straat kunnen blijven staan

De hoogwerker heeft mijn oprit en plantenbak vernielt.
Die extra kosten krijg ik er gratis bij

Wat viel u in positieve zin op?

Er was nog veel werk om het zand en cement op te ruimen. Ik dacht dat dat bij de klus hoorde. Ben daarna nog een uur bezig geweest om de monteurs op gang te krijgen omdat de accu van hun bus leeg... Er was nog veel werk om het zand en cement op te ruimen. Ik dacht dat dat bij de klus hoorde. Ben daarna nog een uur bezig geweest om de monteurs op gang te krijgen omdat de accu van hun bus leeg was.
Achteraf stelde ik vast dat met de hoogwerker de oprit en tuin was ingereden waardoor de bestrating is verzakt en een rand van de bloembak de grond in is gereden. Kosten komen daar nog bovenop. Van dat perspectief uit vind ik deze enquête belabberd, er is alleen plek om "duimpjes" te geven, met de na controle van het werk en de achtergelaten situatie blijft de klant zitten. Niet zoals ik verwacht had van deze firma. Ik ben in deze teleurgesteld, maar dit zal waarschijnlijk worden afgedaan als een "negatieve en zeurende" klant. Met deze ervaring vrees ik ook dat hier niets aan gedaan gaat worden en ik deze extra kosten op de koop toe krijg.

Reactie Nederland Isoleert:

Wij vragen u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. U mag dit per email doen met foto's van de schade. Na ontvangst nemen wij contact met u op.
Afdeling Klantenservice

Noukeurigheid

boor gaten. te veel in de steen had meer in de voeg gemoeten

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijd en flotte werking

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het verhaal van de nauwkeurigheid, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden dat dit in toekomst wordt verbeterd.