Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Noukeurigheid

boor gaten. te veel in de steen had meer in de voeg gemoeten

Wat viel u in positieve zin op?

Op tijd en flotte werking

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het verhaal van de nauwkeurigheid, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden dat dit in toekomst wordt verbeterd.

peter lucassen

Wees meer open over de prijsopbouw, klantenservice erg vriendelijk maar geven geen concrete antwoorden.

prijs viel me uiteindelijk tegen (52 euro per vierkante meter is erg hoog). Gelikt verhaal van de "expert" over eerlijke prijs en collectief voordeel hebben mij, vertrouwend op de ecpert en leek op... prijs viel me uiteindelijk tegen (52 euro per vierkante meter is erg hoog). Gelikt verhaal van de "expert" over eerlijke prijs en collectief voordeel hebben mij, vertrouwend op de ecpert en leek op gebied van isolatie, over gehaald. Ik krijg, ondanks aandringen, geen specificatie van de factuur waardoor er toch een rare smaak over blijft....Via andere kanalen zii vierkante meter prijzen tussen de 12.50 en 25 euro, all in....aanmerkelijk goedkoper en met het zelfde vulmiddel van Knauff

Wat viel u in positieve zin op?

aardige mensen, netjes opgeleverd, waren snel en efficient, binnen een uurtje was de klus gepiept, 22 vierkante meter geisoleerd a 52 euro per meter......

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.

T.L.M. van Mook

Zoek een nieuwe planner, zoek er een die zijn woord na komt.

Ze beloven te komen isoleren/imprigneren , ze spreken tussen 8.00 en 12.00 uur af en komen dan om 16.45 uur aan. Ze komen kijken maar ze beginnen niet, weer een snipperdag weggegooid. Wie betaald... Ze beloven te komen isoleren/imprigneren , ze spreken tussen 8.00 en 12.00 uur af en komen dan om 16.45 uur aan. Ze komen kijken maar ze beginnen niet, weer een snipperdag weggegooid. Wie betaald die snipperdag ?

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid dat ze weer naar de volgende kant moesten.

Afdeling klantenservice

Personeel moet klantvriendelijker zijn tegenover de klant,als er iets gevraagd wordt,krijg je als antwoord;"Wij doen het op onze eigen manier en we hebben niets te maken met afspraken die zijn... Personeel moet klantvriendelijker zijn tegenover de klant,als er iets gevraagd wordt,krijg je als antwoord;"Wij doen het op onze eigen manier en we hebben niets te maken met afspraken die zijn gemaakt met de verkoper",in ons geval was dat L de Haan
Ik zou een reactie heel erg op prijs stellen

Wij zijn helemaal niet tevreden over de klantvriendelijkheid van uw personeel.En ook werd er niet goed schoongemaakt.Ik en mijn vrouw zijn na afloop van de spouwmuurisolatie 2 uur bezig geweest om... Wij zijn helemaal niet tevreden over de klantvriendelijkheid van uw personeel.En ook werd er niet goed schoongemaakt.Ik en mijn vrouw zijn na afloop van de spouwmuurisolatie 2 uur bezig geweest om alles weer schoon te krijgen.

Wat viel u in positieve zin op?

Weinig,in mijn ogen hadden de mensen,die de isolatie hebben aangebracht,weinig inzicht van hoe een woning ook nog geventileeerd dient te worden en met moeite hebben ze de ventilatie roosters... Weinig,in mijn ogen hadden de mensen,die de isolatie hebben aangebracht,weinig inzicht van hoe een woning ook nog geventileeerd dient te worden en met moeite hebben ze de ventilatie roosters aangebracht

Let goed op bij de berekening van de M2 s

Te hoge berekening van de M2’s

Niets

Afdeling Klantenservice

Door gehaastheid wat slordig in de afwerking van het impregneren

Wat viel u in positieve zin op?

communicatie tussen nederland isoleert en de klant

Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Voor wat betreft de slordigheid in de afwerking, dit nemen wij mee voor de...
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Voor wat betreft de slordigheid in de afwerking, dit nemen wij mee voor de toekomst.
Afdeling klantenservice

Beter klantinformatie over parkeereisen bus leveren en afspraak over inlichten van tijdstip uitvoering nakomen, zoals beloofd is.

Uitvoeren werkzaamheden gaat deskundig en met zorg. Informatie vooraf over tijdstip en benodigde ruimte is magertjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Begrip en flexibiliteit van monteurs

Geachte heer/mevrouw,
Wij zullen dit voor de toekomst meenemen om dit proces te...
Geachte heer/mevrouw,
Wij zullen dit voor de toekomst meenemen om dit proces te verbeteren.

Niks

service

Marco Onderstal

Het werkt en de uitleg/toelichting was duidelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid waarmee het was gepland en uitgevoerd

Roeland de Bruyn

Betere communicatie tussen uitvoerders, klant en kantoor.
Tijdafspraken waren niet goed gecommun iceerd.
Ook tot 2 x toe geen communicatie over langere pluggen terwijl dat wel in de...
Betere communicatie tussen uitvoerders, klant en kantoor.
Tijdafspraken waren niet goed gecommun iceerd.
Ook tot 2 x toe geen communicatie over langere pluggen terwijl dat wel in de offerte stond. De monteurs waren hier niet van op de hoogte

Beveel het aan omdat de uitleg van de inspecteur en de monteurs duidelijk waren

Kennis en uitleg