Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

wim ravesloot

Ietsje beter de korrels wegzuigen

nee, waarschijnlijk maakt het weinig verschil waar of door wie je de isolatie laat uitvoeren

nette mannen

Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het beter wegzuigen van de korrels, dit sturen wij...
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het beter wegzuigen van de korrels, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden zodat dit in toekomst wordt verbeterd.

Simone

De communicatie kan beter qua plannen. Mail krijgen dat men om 07.30 uur bij je zijn , je bent de eerste klant. Prima ! Maar vervolgens telefoon krijgen dat men later komt ,2 1/2 uur later want... De communicatie kan beter qua plannen. Mail krijgen dat men om 07.30 uur bij je zijn , je bent de eerste klant. Prima ! Maar vervolgens telefoon krijgen dat men later komt ,2 1/2 uur later want het is toch een eind rijden :) Dus vooraf kijken waar iemand woont, zorgt voor een betere planning.

Prima, snelle levering en uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid, houden aan afspraak en heel netjes uitgevoerd. Compliment aan de heren onder de vloer

Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het planningsverhaal, dit sturen wij door naar de...
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het planningsverhaal, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden dat dit in toekomst wordt verbeterd.
Afdeling Klantenservice

Misschien de rommel op stoep en in tuin wat opruimen…is mijn moeder bijna 3 uur mee bezig geweest omdat ik daar weinig tijd voor heb.

Aardige, nette man en het werk was snel en netjes gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Bij de eerste afspraak was onverwacht de stoep opengebroken voor het leggen van glasvezel…de afspraak kon dus helaas niet doorgaan…werd niet moeilijk over gedaan en een nieuwe afspraak werd snel... Bij de eerste afspraak was onverwacht de stoep opengebroken voor het leggen van glasvezel…de afspraak kon dus helaas niet doorgaan…werd niet moeilijk over gedaan en een nieuwe afspraak werd snel gemaakt.

Afdeling klantenservice

Bied meerdere isolaties aan. Bodem, vloer(onder) etc.

Na enige zoeken op internet werd het tijd om persoonlijke adviezen te raadplegen. Uw brief met aanbieding voor een onafhankelijk advies gaf de doorslag.

De adviseur was vriendelijke en...

De adviseur was vriendelijke en correct. Heeft ook achteraf snel op vragen geantwoord.

Doch de bodem isolatie kwam al snel naar voren als enige mogelijkheid. Adviseur was gelieerd met Essent.

Opdracht is netjes uitgevoerd, maar onafhankelijk???

Wat viel u in positieve zin op?

Installateurs werkte snel en netjes

Van der Mark

Communicatie moet beter.

Zeer slechte communicatie naar mij als klant en bij jullie onderling. Gemaakte vloerisolatie afspraak wordt door jullie geannuleerd zonder ons in kennis te stellen. Dan wordt er door jullie een... Zeer slechte communicatie naar mij als klant en bij jullie onderling. Gemaakte vloerisolatie afspraak wordt door jullie geannuleerd zonder ons in kennis te stellen. Dan wordt er door jullie een nieuwe afspraak ingepland zonder ons in kennis te stellen. Als ik hierover iemand wil spreken wordt er beloofd dat ik wordt teruggebeld maar dit gebeurt dan telkens niet. Dit gaf veel ergernis bij ons.

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs vriendelijk en laten alles netjes achter

Reactie Nederland Isoleert:

Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.

P.L.H van Buuren

Niet van toepassing

monteurs hebben snel en goed werk geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

persoonlijk advies en wat in ons huis goed geïsoleerd was, werd in het gesprek met de adviseur/expert nog eens bevestigd.

L. Hake

Petr

Totaal plaatje

WHJM Hagen

Vriendelijker medewerkers

in zijn algeenheid kwaliatief van goede aard

Wat viel u in positieve zin op?

Werkzaamheden naar ons idee goed uitgevoerd.