Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Neen

Prima service

Wat viel u in positieve zin op?

Nam ruim de tijd voor offerte

Afdeling klantenservice

Heb de uitleg gemist waarom er geen roosters werden geplaatst.
Heb de uitleg gemist waarom er geen roosters werden geplaatst.
De lekke vulslang die de gehele benedenverdieping heeft vervuilt is niet onder de aandacht gevallen. Heel erg jammer. Heeft mij tweeënhalve dag ge kost om alles weer opgeruimd te krijgen.

Ik beveel anderen niet

Geachte mevrouw,
Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Ik zie dat er inmiddels door een van mijn collega's van de...
Geachte mevrouw,
Ik zie dat er inmiddels door een van mijn collega's van de afdeling Klantenservice actie hierop is ondernomen.
Afdeling Klantenservice

Tatiana

Wel omdat het fijn is en soepel loopt

Contact

Pieters Dana

We hebben het deze week laten uitvoeren en voelen nu al behoorlijk verschil.
Bevelen het zeker aan .

Wat viel u in positieve zin op?

De vlotte gang van zaken .

L.Poldervaart

Misschien nog iets meer opruimen boorafval

Heb het idee dat de monteurs vakbekwaam waren

Wat viel u in positieve zin op?

Rustige mensen die gewoon hun werk deden

M.Biesheuvel

Hoe kom ik aan de subsidie?

snelheid

Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
De subsidie voor isolatie vraagt u aan bij de overheid, via het RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland). Daarbij is belangrijk dat u de aanvraag binnen 12 maanden na de uitvoering en betaling van de eerste isolatiemaatregel doet. Check hierbij vooraf goed de subsidievoorwaarden en let erop dat de isolatiemaatregel ook volgens deze voorwaarden worden uitgevoerd.
Afdeling klantenservice

Geef meer informatie over hoe de werkzaamheden eruit zien zodat mensen goed kunnen beslissen of ze daarvoor mensen willen inhuren of het zelf doen. Werk netjes en laat het netjes achter, niet... Geef meer informatie over hoe de werkzaamheden eruit zien zodat mensen goed kunnen beslissen of ze daarvoor mensen willen inhuren of het zelf doen. Werk netjes en laat het netjes achter, niet aangeven dat het allemaal opdroogt en wegtrekt in een paar uur als dat helemaal niet het geval is.

In oktober aangevraagd, in maart geleverd. Het bleken werkzaamheden die we gemakkelijk zelf hadden kunnen doen. Daarbij is het helemaal niet netjes achtergelaten.

Het is heel snel gedaan

Arjan Hollestelle

Ik zou wat gaan doen aan de communicatie. Het is druk snap ik maar zo kan het natuurlijk niet. Dit gaat tegen je werken.

Komen afspraak niet na

Vriendelijke mensen

Geachte heer,
Vervelend te vernemen dat de zaken niet verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Afdeling Klantenservice

Het waren Roemeense jongens. Ze werken hard. Tijd voor even een praatje, koffie met koek was er nauwelijks.

Voor op de lange duur nog geen zicht hoe de bevestiging zich houd.

Wat viel u in positieve zin op?

Het tijdbestek waarin de klus was geklaard

Beter opruimen en opletten op open ramen en deuren

Snelle levering, komen afspraken na

Erg aardig, snelle afhandeling