Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kris Peeters

Eindinspectie met klant niet kunnen laten overslaan

Service en handelingssnelheid was super! Werkzaamheden zijn ook snel uitgevoerd. Echter zou ik moeten tekenen wanneer de heren klaar waren en zou hiervoor gebeld worden. Dit is niet gebeurd. Ook... Service en handelingssnelheid was super! Werkzaamheden zijn ook snel uitgevoerd. Echter zou ik moeten tekenen wanneer de heren klaar waren en zou hiervoor gebeld worden. Dit is niet gebeurd. Ook zijn er enkele gemaakte openingen naar de spouw niet dicht gesmeerd.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid waarmee het hele process is doorlopen. Binnen enkele weken was het gerealiseerd.

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Wij zien in ons systeem...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zien in ons systeem dat u reeds contact heeft gehad met een van onze collega's van de klantenservice en dat er gevraagd is voor foto's.
Afdeling klantenservice

Werk het helemaal juist af. Ook de ontluchting van de kruipruimte moet daarbij horen

Wanneer er een kruipruimte is ,verwacht ik niet dat er weer een aannemer aande pas moet komen om een ontluchtingsgat te maken. Er zitten ontluchtingsgaten die dicht gemaakt zijn door het isoleren.... Wanneer er een kruipruimte is ,verwacht ik niet dat er weer een aannemer aande pas moet komen om een ontluchtingsgat te maken. Er zitten ontluchtingsgaten die dicht gemaakt zijn door het isoleren. Bij de buren is dit door het isolatiebedrijf opgelost. Waarom doen jullie dit niet?

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur gaven aan ,dat diegene die opgemeten heeft 14 m onnodig teveel had berekend. Dat mag eigenlijk niet!

Geachte heer/mevrouw,
Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad om dit op te...
Geachte heer/mevrouw,
Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad om dit op te lossen en is hiervoor een afspraak gemaakt.

Johan Kramer

Het enige is dat vooraf duidelijkheid gegeven had kunnen worden dat er extra kosten zouden komen in verband met graafwerkzaamheden.

Het is nog wel wat vroeg, echter ik denk dat zowel kwa comfort als besparing in de stookkosten, dit een goede stap is die ik heb gezet.

Wat viel u in positieve zin op?

Een aantal malen constructief overleg over een aantal zaken die zij tegenkwamen en over mijn verbouwing en de potentiële risico's waar ik dan rekening mee moet houden.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft de extra kosten voor de graafwerkzaamheden, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden dat dit in toekomst wordt verbeterd.

de Leeuw

Kom je afspraken na.

Onjuist advies. Kelderisolatie kan ineens toch niet doorgaan (na inspectie door 2 man!), terwijl wij al een aannemer hebben ingeschakeld (en betaald) om toegang tot de kruipruimte te maken. 'Oh wat... Onjuist advies. Kelderisolatie kan ineens toch niet doorgaan (na inspectie door 2 man!), terwijl wij al een aannemer hebben ingeschakeld (en betaald) om toegang tot de kruipruimte te maken. 'Oh wat jammer' was het antwoord. Ik zou nog teruggebeld worden, is niet meer gebeurd.

Niks

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben deze klacht doorgestuurd om op te pakken. Men...
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben deze klacht doorgestuurd om op te pakken. Men zal deze contact met u opnemen hiervoor.

M. de Groot

Vlot geregeld en kwaliteit.

Wat viel u in positieve zin op?

In eerste instantie moesten we een tijd wachten op het adviesgesprek maar na het gesprek is in diezelfde week alles geregeld. We zijn erg tevreden hoe alles is afgehandeld (kruipruimte isolatie en... In eerste instantie moesten we een tijd wachten op het adviesgesprek maar na het gesprek is in diezelfde week alles geregeld. We zijn erg tevreden hoe alles is afgehandeld (kruipruimte isolatie en impregneren), nu nog wachten op de winter of het echt werkt.

Geachte mevrouw,

H van Andel

Ga zo door!

Snel contact, na eerste contact heel rap een afspraak voor de voorlichting, daarna heel snel een offerte, offerte goedgekeurd, zelf een datum kunnen plannen, 11 dagen later is de gevel geïsoleerd... Snel contact, na eerste contact heel rap een afspraak voor de voorlichting, daarna heel snel een offerte, offerte goedgekeurd, zelf een datum kunnen plannen, 11 dagen later is de gevel geïsoleerd door zeer vriendelijke en kundige mensen. Heel blij met de isolatie en de perfect afhandeling

Zie beoordeling

Geachte heer,

C. Bakker

Is prima

Goed contact ,afspraak en uitvoering

Wat viel u in positieve zin op?

Werd snel gewerkt, personeel goed opgeleid is mijn indruk

J.F.Huizing

Verbetering communicatie naar klant

1.moeilijk tel. contact te maken (een e-mail is niet beantwoord)
2. de uitvoering is over 4 verschillende dagen gespreid. Bij 1 afspraak is men niet gekomen.
3. een deel is niet...
1.moeilijk tel. contact te maken (een e-mail is niet beantwoord)
3. een deel is niet gedaan.(spouw bleek te smal); de rekening is niet aangepast.

Wat viel u in positieve zin op?

eenvoudige methode van het aanbrengen

Hartelijk dank voor uw review.
Excuses voor het feit dat u aan geeft dat de communicatie niet goed verloopt. Op het moment dat er een deel niet geïsoleerd is maar wel in de offerte was opgenomen, hoeft u hier uiteraard niet voor te betalen. Wij zien dat er al een collega intern mee bezig is. Wij zullen ene verzoek sturen dit verder op te volgen. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.
Afdeling klantenservice

Duidelijk communiceren en afpraken na komen

Communicatie erg onduidelijk

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid wanneer het kon worden geregeld.

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er zaken zijn die niet geheel duidelijk zijn geweest.
De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.
Mochten...
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er zaken zijn die niet geheel duidelijk zijn geweest.
De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.
Mochten er toch nog vragen zijn dan zou ik u willen vragen ons een mail te sturen.
Wij helpen u dan graag verder.

Compagner

Niet 3x bellen om 1 afspraak te vervroegen

Goede service, afspraken nagekomen

Hartelijk dank voor uw review.
Wij kunnen ons voorstellen dat dit vervelend is, onze excuses hiervoor.