Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Communiceer duidelijk en beter, lees e-mails volledig, zeg niet zomaar afspraken af.

De adviseur was vriendelijk en professioneel. Heeft goed onderzoek gedaan voordat hij isolatiemaatregelen adviseerde. Al het contact daarna is moeizaam en onprofessioneel verlopen, waarbij NL... De adviseur was vriendelijk en professioneel. Heeft goed onderzoek gedaan voordat hij isolatiemaatregelen adviseerde. Al het contact daarna is moeizaam en onprofessioneel verlopen, waarbij NL Isoleert zonder enige communicatie heeft geannuleerd - zelfs achteraf niet. We moesten van een onderaannemer vernemen dat de afspraak geannuleerd was. Op e-mails met vragen over de gevolgde procedure is niet gereageerd.

De persoonlijke advisering.

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Afdeling Klantenservice

Van Dijk

Dat de planner eens realistisch kijkt naar de vertrekplaats van het team dat de uitvoering doet en de verwachtte aankomsttijd... met twee uur reistijd (excl. file) en dan verwachten dat je team er... Dat de planner eens realistisch kijkt naar de vertrekplaats van het team dat de uitvoering doet en de verwachtte aankomsttijd... met twee uur reistijd (excl. file) en dan verwachten dat je team er om 7:30 is, is niet realistisch....

Goeie service, goeie kwaliteit, prima prijs en ontzorgen met de subsidie aanvraag!

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het planningsverhaal, dit sturen wij door naar de...
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent betreft de werkzaamheden.
Voor wat betreft het planningsverhaal, dit sturen wij door naar de betreffende afdeling zodat hier naar gekeken kan worden dat dit in toekomst wordt verbeterd.
Afdeling Klantenservice

k Kruithof

Als je het kan doen financieel doen

goed bevallen vlug gedaan ziet er goed uit

gewoon helemaal goed

Ronald

Communiceer met u klanten en reageer op E-mail. Doe ook iets met de feedback!!!!

Eerste afspraak werd zeer snel gemaakt, maar toen ging het mis qua communicatie. Ik kon via de website geen afspraak maken voor de uitvoering, vervolgens werd ik op een dinsdag rond 12:30 uur gebeld... Eerste afspraak werd zeer snel gemaakt, maar toen ging het mis qua communicatie. Ik kon via de website geen afspraak maken voor de uitvoering, vervolgens werd ik op een dinsdag rond 12:30 uur gebeld en toen was er een probleem met het systeem. Ik zou later die middag terug worden gebeld, maar 2 maanden verder nog steeds niks. Uiteindelijk binnen de gestelde 14 dagen geprobeerd om het contract op te zeggen, maar ook hier geen reacties via mail en telefonisch niet te bereiken. Uiteindelijk werd ik gebeld door de onderaannemer die het werk zou uitvoeren en heb ik dit toch maar geaccepteerd. Op 16 maart de laatste werkzaamheden afgerond en 2 dagen later kreeg ik wel al de rekening (TOEN KON HET WEL!!!). Weer 1 dag later kreeg ik een mail, dat de onderaannemer met mij contact zou opnemen om de werkzaamheden in te plannen?????????????

De uitvoerende werkzaamheden door de onderaannemer A. Rouwenhorst

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat aanloop naar het uiteindelijke isoleren niet is verlopen hoe u het zou mogen verwachten, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback mee nemen en zorgen dat hier in aan gewerkt zal worden.
Gelukkig is de uitvoering uiteindelijk naar tevredenheid afgerond.

H.van der Veen

Theorie en praktijk beter op elkaar afstemmen

1 De communicatie was niet goed.De voorlichting bleek achteraf slecht. Volgens de voorlichting moest de kruipruimte droog en leeg zijn dus veel moeite gedaan dit zo goed mogelijk voor te bereiden... 1 De communicatie was niet goed.De voorlichting bleek achteraf slecht. Volgens de voorlichting moest de kruipruimte droog en leeg zijn dus veel moeite gedaan dit zo goed mogelijk voor te bereiden en enorm in de zenuwen gezeten. 2 De monteurs stonden zonder afspraak voor de deur, door de gerustelling van de monteurs en de vriendelijkheid kwam het goed. 3 Misschien een idee, om de monteurs voorlichting te laten geven aan de verkopers, hoe de praktijk er echt uit ziet.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs duidelijk en vriendelijk waren,en mij gerustgesteld hebben

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben in het algemeen de afspraak dat een te isoleren ruimte vrij toegankelijk en werkzaam moet zijn voor de isoleerders. Dit dient van te voren te worden aangegeven door de adviseur zoals hij dus ook netjes heeft gedaan. Dat de monteurs soms in de praktijk anders aanbieden is dan uit coulance.
Vervelend dat u hierdoor in de zenuwen heeft gezeten, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Heel fijn dat de monteurs u uiteindelijk gerust gesteld hebben en alles verder naar tevredenheid is verlopen.

Jonker

Vriendelijke adviseur, duidelijke en eerlijke uitleg van wat er wel en niet mogelijk was.

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs probeerden zo netjes mogelijk te werken om zo weinig mogelijk rommel achter te laten.

Afdeling klantenservice

Ik zou foto's doorgestuurd krijgen van de kruipruimte en die heb ik nog steeds niet ondanks extra verzoek per mail, ook geen reactie. In ieder geval een reactie is wel fijn want dan weet je dat je... Ik zou foto's doorgestuurd krijgen van de kruipruimte en die heb ik nog steeds niet ondanks extra verzoek per mail, ook geen reactie. In ieder geval een reactie is wel fijn want dan weet je dat je antwoord gaat krijgen, al is dat dan niet meteen. Nu beetje in luchtledige.

goede prettige voorlichting en prettige, snelle werkzaamheden

de klantvriendelijkheid

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u (nog) geen reactie heeft op uw mail, onze excuses hiervoor.
Wij zullen zorgen dat de foto's zo spoedig...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen zorgen dat de foto's zo spoedig mogelijk uw kant op komen.

Renier

Betere monteurs sturen

De werklui zaten zwaar te klagen over puin en werkruimte. De verkoper/vertegenwoordiger vond dat prima toen hij er was. Ook werd mij gezegd dat er meer m2 gebruikt waren dus dat het duurder uit zou... De werklui zaten zwaar te klagen over puin en werkruimte. De verkoper/vertegenwoordiger vond dat prima toen hij er was. Ook werd mij gezegd dat er meer m2 gebruikt waren dus dat het duurder uit zou vallen, dit kon ik voorkomen door even €200,- neer te leggen. Dit lijkt me redelijk poging tot oplichting. Ik heb gezegd dat als dat zo is ik dat wel met jullie regel, gezien we iets afgesproken hadden. Nu twijfel ik ook of het werk kundig is gedaan.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van het regelen, goede prijs.

Hartelijk dank voor uw review.
Wij vinden het heel vervelend te vernemen dat dit op deze manier heeft plaats gevonden en zullen hier werk van maken. Hier staan wij op deze manier absoluut niet achter. Ook zullen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met u opnemen om dit verder te bespreken.

M van loon

Niet alle onderdelen hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelheid eerste afspraak

Hartelijk dank voor uw review.
Jammer dat u de prijs/kwaliteit verhouding niet juist vindt.
Volgens de informatie die ik tot mijn beschikking heb is alles verder...
Hartelijk dank voor uw review.
Jammer dat u de prijs/kwaliteit verhouding niet juist vindt.
Volgens de informatie die ik tot mijn beschikking heb is alles verder naar tevredenheid afgerond. Mocht dit anders zijn dan wil ik u uitnodigen ons hier een mail voor te sturen.
Wij helpen u dan graag verder.

Niets

Van begin tot het einde alles goed geregeld en afspraken negekomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Alles netjes geregeld en uitgevoerd