Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Ferry de la Rambelje

Ga zo door

Werkt netjes en volgens afspraak

Vriendelijkheid

H van der Veen

Beter informeren van de verkopers, de telefoon dienst moet wel echt contact hebben met de klant en er niet vanuit gaan dat iedereen zijn voicemail gebruikt. Men kan soms beter werken met een e-mail.

Omdat de communicatie erg slecht is, de verkoper mij, bleek achteraf, geen goede adviezen heeft gegeven. Mijn advies is dan ook laat de monteurs de verkopers voorlichten, want de praktijk is geheel... Omdat de communicatie erg slecht is, de verkoper mij, bleek achteraf, geen goede adviezen heeft gegeven. Mijn advies is dan ook laat de monteurs de verkopers voorlichten, want de praktijk is geheel anders dan de theorie. Ik ben een alleengaander, en moest de kruipruimte leeghalen van de verkoper en het was ook te vochtig, dus voorlopig kon er niet gewerkt worden. Hoe krijg ik die ruimte leeg? Achteraf bleek dat helemaal niet te hoeven, want de monteurs konden het probleem zo oplossen, waar heb ik al die slapeloze nachten nu voor gehad, de verkoper moet beter geïnformeerd zijn.
Er is niet met mij gecommuniceerd wanneer de isolatie werd uitgevoerd, de monteurs stonden zo maar voor de deur. Het was de overredingskracht van de monteur, om het toch maar nu te doen en door hen ben ik nu tevreden.

Wat viel u in positieve zin op?

het eindresultaat en de vriendelijkheid van de monteurs

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben in het algemeen de afspraak dat een te isoleren ruimte vrij toegankelijk en werkzaam moet zijn voor de isoleerders. Dit dient van te voren te worden aangegeven door de adviseur zoals hij dus ook netjes heeft gedaan. Dat de monteurs soms in de praktijk anders aanbieden is dan uit coulance.
Vervelend dat u hier slecht van heeft geslapen, dat is nu ook niet de bedoeling natuurlijk.
Fijn te vernemen dat het eindresultaat wel naar tevredenheid is afgerond.

Swiersema

Snel en netjes

Geke

Deskundig gesprek met expert en prima levering van de isolatie

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis. Afspraak goed nagekomen, vlotte, snelle levering. Vriendelijke behulpzame werknemers.

Joke van Grunsven-Tuinstra

Eerlijk zijn over de prijzen

Rekent veel te hoge prijs voor hoogwerker. Dat bleek achteraf dus helaas betalen maar. Ook verkeerd email adres doorgegeven waardoor ik niet wist wanneer ze kwamen isoleren

Snel afspraak kunnen maken

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u niet wist wanneer wij kwamen, excuses hiervoor. Gelukkig is alles goed gekomen en zijn de werkzaamheden naar tevredenheid afgerond.

Hilhorst Wijker

Beter omgaan met je klanten, after sale, goede bereikbaarheid

Slecht telefonisch bereikbaar en in de mails worden klachten niet goed teruggekoppeld. Onze afspraken zijn al 3 x gewijzigd. De laatste werd niet eens bevestigd. Heel slecht bedrijf op dat vlak.... Slecht telefonisch bereikbaar en in de mails worden klachten niet goed teruggekoppeld. Onze afspraken zijn al 3 x gewijzigd. De laatste werd niet eens bevestigd. Heel slecht bedrijf op dat vlak. Tijd voor Radar

Wat viel u in positieve zin op?

Nette en vriendelijke uitvoerende medewerkers

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben reeds aangegeven dat er zo spoedig mogelijk contact met u zal worden opgenomen om uw onvrede te bespreken en u persoonlijk onze excuses aan te bieden.

Nicolle Coenen

Ga zo door

Goed advies, nette oplevering

Duidelijke uitleg, nette monteurs

Geijsberts

Vloer voelt minder koud aan

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg van wat de isolatie doet

Oterdoom

Zakelijk, proffesioneel

Bereikbaarheid is slecht

Wij wachten al vanaf 17 februari dat de voorpui afgemaakt wordt

Wat viel u in positieve zin op?

Weinig positiefs de afhandeling slecht

Hartelijk dank voor uw review.
Excuses voor het wachten. Inmiddels is er contact met u geweest en is er een afspraak gemaakt. We gaan er vanuit dat alles netjes afgerond wordt.