Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Stop er maar mee

Omdat de helft is afgehandeld, en afspraken niet zijn nagekomen

Weinig

Hartelijk dank voor uw review.
Mijn collega's staan met u in contact en een technische inspectie staat gepland.

JS Bruinsma

Betere afstemming tussen de vertegenwoordiger, de mensen op kantoor en de monteurs.

De uitvoering is prima in orde. Wat communicatie betreft, kan het beter.

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid en het vakmanschap van de isolateurs.

Hartelijk dank voor uw review.
Jammer dat eea langs elkaar is afgelopen, als ik het goed begrijp heeft dit de uitvoering toch tot een goed eindresultaat gebracht.
Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dit graag per mail van u.

J.C.Ypma

Misschien handig te weten of het materiaal ...indien in de natuur komt ook wordt afgebroken en op weke manier en hoe lang daar voor staat

snel en volgens afspraak..ook de uitleg over het geleverde

Wat viel u in positieve zin op?

drie man personeel zorgde ervoor dat de klus snel geklaard werd

Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Mocht u nog vragen hebben over het isolatiemateriaal dan nodig ik u uit om ons een mail te sturen.
Afdeling klantenservice

De opdracht die de uitvoerders krijgen moet wel kloppen met de offerte die ik heb gehad en dat was niet het geval.

Er waren problemen wat er wel en niet gedaan moest worden. Er was overeengekomen dat de hele vloer zou worden geïsoleerd inclusief de drie convectorputten. Tijdens het werk bleek dat dat laatste... Er waren problemen wat er wel en niet gedaan moest worden. Er was overeengekomen dat de hele vloer zou worden geïsoleerd inclusief de drie convectorputten. Tijdens het werk bleek dat dat laatste niet in de werkopdracht was vermeld. Dat gaf spanning onder de werkers. Ze wilden betaald worden voor de extra uren voor het isoleren van de convectorputten, wat ik niet onredelijk vond. Achteraf bleek dat de convectorputten alleen aan de voor en zijkant zijn geïsoleerd en niet aan de achterkant, terwijl ik met Wim van Straten had afgesproken dat de convectorputten rondom geïsoleerd zouden worden. Dus via de achterkant is er nog steeds warmteverlies.

Vriendelijke uitvoerders.

Hartelijk dank voor uw review.
Inmiddels is er contact geweest en staat er een technische inspectie ingepland om op die manier een oplossing in kaart te brengen.
Ik...
Hartelijk dank voor uw review.
Ik vertrouw er op dat alles netjes zal worden opgelost.
Afdeling klantenservice

Ik had twee verschillende taalsprekers. Engels en Duits.
En dat geeft soms spraakverwarring.

Er werd vlot gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

Binnen een maand geregeld.

Ilona

Kundig en passend advies, snelle en nette service

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijk en passend advies. Afspraak voor isolatie veel sneller dan gedacht

Afdeling klantenservice

Zorg dat je ook blind kunt isoleren als daar de wens van de bewoners in zitten.

Liever niet, slecht bereikbaar na isolatie voor vragen. Ook is blind isoleren niet mogelijk. En de uitvoering van het graven lukte niet. Dat maakt het advies beperkt en tegenstrijdig. We moeten nu... Liever niet, slecht bereikbaar na isolatie voor vragen. Ook is blind isoleren niet mogelijk. En de uitvoering van het graven lukte niet. Dat maakt het advies beperkt en tegenstrijdig. We moeten nu verder zoeken naar een andere partij. Heel spijtig!

Wat viel u in positieve zin op?

Monteurs wat prima, ze hebben eerste deel geïsoleerd. Maar klantenservice is bedroevend. Als je belt en uitlegt dat een vervolgafspraak geannuleerd moet worden ivm niet blind isoleren, krijg je een:... Monteurs wat prima, ze hebben eerste deel geïsoleerd. Maar klantenservice is bedroevend. Als je belt en uitlegt dat een vervolgafspraak geannuleerd moet worden ivm niet blind isoleren, krijg je een: “oké, doei!” Serieus?! Is dit de manier van klanten te woord staan?

Hartelijk dank voor uw review.
Jammer dat de uitvoering niet geleverd kon worden zoals in eerste instantie voor ogen was. Uiteraard worden deze kosten dan ook niet in rekening gebracht.
Wij kunnen ons niet voorstellen dat onze telefonisten u op die manier te woord hebben gestaan. Zij krijgen allemaal een goede inwerkperiode en worden tussentijds regelmatig gescreend op hun communicatie vaardigheden. Mocht dit desondanks toch de manier zijn waarop u te woord bent gestaan dan spijt ons dat zeer. Dit zullen wij dan ook intern bespreken.

Hilhorst-Wijker

Beter met de klant omgaan. zorg dat je bereikbaar bent!!!!!

jullie hebben een telefonische bereikbaarheid van 0 komma 0
Dit is niet meer van deze tijd. Stuur je een mail dan wordt er ook niet op gereageerd terwijl dat wel binnen 5 werkdagen wordt beloofd

er werd netjes gewerkt

Hartelijk dank voor uw review.
Door grote drukte zijn we op dit moment minder goed bereikbaar dan we graag zouden willen, onze excuses hiervoor. Vervelend dat hierdoor ook uw mail is blijven liggen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Op dit moment hebben wij intern een bericht uitgezet met het verzoek tot opvolging. Er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.

?

Start met goede voorlichting door vertrouwd medewerker.

vakkundigheid

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.

Bert meijer

Niet reageren op mijn klacht en telefonisch slecht bereikbaar.

De inspecteur

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u dit zo ervaart.
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u dit zo ervaart.
Volgens de informatie die ik tot mijn beschikking heb is er regelmatig contact en is de oplossing inmiddels ook geboden.
Ik vertrouw er op dat dit op zeer korte termijn is opgelost.