Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Kamhoot

Beter personeel op kantoor

Onbeschoft kantoor personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Mensen die het product kwamen aanbrengen

Hartelijk dank voor uw review.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft, dat is uiteraard niet de bedoeling. Inmiddels is er opnieuw contact geweest en ditmaal wel naar tevredenheid gelukkig.
Afdeling klantenservice

Zeer aan te bevelen. Deskundig, netjes en snel geregeld, zowel in offerte krijgen als uitvoering.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede oplossing voor onverwachte problemen

Afdeling klantenservice

Als ze het isoleren laten ze dan het werk afmaken en niet voortijdig vertrekken.

De isolatie zou niet worden afgerond omdat ze naar een andere klant moesten. Na heen en weer gepraat hebben ze de klus toch maar afgemaakt.

Vriendelijke mensen.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat alles uiteindelijk alsnog geregeld en afgerond is.
Afdeling klantenservice

Bij persoonlijk gesprek duidelijk vermelden wat er precies gaat gebeuren

professioneel te werk

Wat viel u in positieve zin op?

ondanks drukte toch onderaannemer weten te vinden

Lot

Afspraken nakomen en klantenservice verbeteren

Vandaag is het de 5e keer op rij dat jullie de afspraken met ons voor het plaatsen van de werkzaamheden niet nakomen.
Elke keer worden wij afgewimpeld met: de monteur is ziek of...

Elke keer worden wij afgewimpeld met: de monteur is ziek of komt er gewoon niemand opdagen.

Wij hebben onze vloer en wanden laten isoleren en daar veel geld voor betaald en wachten nog op plaatsen van de roosters omdat
onze kruipruimte nu niet kan ventileren (wat voor veel problemen kan zorgen).

We willen NU serieus genomen worden en dat onze zaak prioriteit krijgt en afgemaakt wordt!

Wat een schandalige werkwijze hebben jullie voor zo'n groot bedrijf.

Wat viel u in positieve zin op?

De consultant wist het allemaal heel mooi te verkopen

Hartelijk dank voor uw review.
Onze excuses voor het feit dat de afspraak meerdere keren verzet moest worden.
Op dit moment staat er een afspraak gepland en gaan er...
Hartelijk dank voor uw review.
Onze excuses voor het feit dat de afspraak meerdere keren verzet moest worden.
Op dit moment staat er een afspraak gepland en gaan er dan ook vanuit dat deze netjes zal plaats vinden.

krikke

Jammer dat we niet met de installateurs konden communiceren

correcte behandeling en snelle werkers

nette werkers en beleefd

Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Mochten er nog vragen zijn die u niet met de monteur heeft kunnen bespreken dan horen wij dat uiteraard graag.
Wij helpen u dan graag verder.
Ik zou u willen vragen ons in dat geval een mail te sturen.

Marina

Strakkere planning. Bij de dakisolatie is het handig vooraf de afmetingen van de gips platen af te stemmen met de bewoners voor het juist plaatsen van regelwerk

Goed advies, snelle levering

Snelheid

Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Wij zullen uw tip intern mee nemen.

Susanne

Opruimen na werkzaamheden, zowel binnen als buiten

Voorgespeeld was prima, werkzaamheden ook prima, maar er is wel een rotzooi achter gelaten. De slang werd van voren naar achteren gehaald door het huis heen, maar opruimen werd er niet gedaan. Even... Voorgespeeld was prima, werkzaamheden ook prima, maar er is wel een rotzooi achter gelaten. De slang werd van voren naar achteren gehaald door het huis heen, maar opruimen werd er niet gedaan. Even een bezem erdoor was wel het minste wat gedaan had kunnen worden. Mijn hele deur was roze van het stof en bij de buren lag het isolatie materiaal. Daar zou wat meer aandacht op besteed worden.

Kennis van zaken

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u niet tevreden bent over de opruimwerkzaamheden. Voordat de monteurs vertrekken wordt er met de klant een formulier doorgenomen waarna er een handtekening wordt gezet voor akkoord van opleveren. Als er op dat moment nog zaken zijn waar de klant niet tevreden over is kan dat op dat moment gemeld worden zodat de monteurs hier op dat moment nog iets aan kunnen veranderen indien mogelijk.
Jammer dat dit desondanks niet goed is verlopen. Mochten wij u hierin nog ergens mee van dienst kunnen zijn nodig ik u uit hier een mail voor te sturen, wij helpen u dan graag verder.
Afdeling klantenservice

Beter plannen en afspraken nakomen. Beter communiceren naar de cliënt.

6 keer afspraken op het laatste moment afgezegd. Komen niet op de afgesproken tijden. Slecht bereikbaar, mensen op kantoor werken langs elkaar af.

Goed intake/adviesgesprek

Hartelijk dank voor uw review.
Excuses voor de manier waarop de afspraken zijn verlopen, dat is uiteraard niet de normale gang van zaken. Wij doen ook ons uiterste best om het verplaatsen van afspraken te voorkomen, helaas lukt dit niet altijd. Excuses voor het ongemak.

Vd Graaf

1e keer afgeblazen omdat er te veel vocht was.
Ze kwamen als afgesproken.

Nog gee resultaat 2 dagen geleden pas werkzaamhedeb uitgevoerd.

Vreindelijk
Snel geklaard