Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Vd Graaf

1e keer afgeblazen omdat er te veel vocht was.
Ze kwamen als afgesproken.

Nog gee resultaat 2 dagen geleden pas werkzaamhedeb uitgevoerd.

Vreindelijk
Snel geklaard

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u tevreden bent.
Afdeling klantenservice

Gebruik bij impregneren drukspuit. Degelijkheid is gewenst.
De prijs moet lager, in mijn geval €10,00 per m2.

20m2 meter a €14,25 is erg duur. Alleen voorgevel in nog geen half uur. Met blokkwast en telescoopsteelborstel.(Geen drukspuit!)
€ 10,00 per m2 was redelijk geweest. U bent erg duur!

Wat viel u in positieve zin op?

Uitspraak medewerkers. Oh, we zijn zo klaar!

Hartelijk dank voor uw review.
Wij impregneren bewust met een kwast/roller om verschillende redenen.
Met een kwast/roller kunnen wij dikker insmeren en daarbij heb...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij impregneren bewust met een kwast/roller om verschillende redenen.
Met een kwast/roller kunnen wij dikker insmeren en daarbij heb je minder kans op het raken van andere zaken. Indien je het met een spuit aanbrengt zal je zeer goed moeten afplakken doordat het impregneer middel zich middels nevel verspreid. Verder gebruiken wij een dikker materiaal waardoor spuiten ook niet mogelijk is.
Jammer dat u het niet eens bent met de prijs, echter bent u hier wel mee akkoord gegaan. De offerte die op wordt gemaakt is altijd vrijblijvend en maakt u niet verplicht tot tekenen. Wij stellen de klant altijd in de gelegenheid te vergelijken en eventueel een andere keuze te maken.

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid tussen opdracht en uitvoering

Marco

1. Betere klanten service, 2. niet iets beloven als je het niet waar kan maken, 3. alleen Nederlands sprekende werknemers aannemen.

Als ik het over zou kunnen doen, zou ik het 100 procent niet hier doen. De verkoper beloofde ons dat er mocht er cement uit de muur vallen dat dit hersteld werd ( gebeurde niet). Klanten Service is... Als ik het over zou kunnen doen, zou ik het 100 procent niet hier doen. De verkoper beloofde ons dat er mocht er cement uit de muur vallen dat dit hersteld werd ( gebeurde niet). Klanten Service is echt dramatisch 3-4 mailtjes gestuurd geen reactie op gekregen. En om het nog erger te maken kregen we te maken met de deurwaarde omdat wij onze factuur niet betaalde. Uiteindelijke na veel moeite en gezeur is het na bijna 9 maanden hersteld.

Wat viel u in positieve zin op?

De Nederlands sprekende installateur top, de rest niet

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat eea zo lang heeft geduurd waarvoor onze excuses.
Dit is uiteraard niet de standaard procedure.
Gelukkig...
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat eea zo lang heeft geduurd waarvoor onze excuses.
Dit is uiteraard niet de standaard procedure.
Gelukkig zijn we uiteindelijk wel tot een oplossing gekomen.

Jan Wim ten Kate

Adviseur moet een betere specificatie geven van de werkzaamheden en wat klanten kunnen verwachten...

advies was goed, maar uitleg over de te verwachten werkzaamheden waren niet goed.

Wat viel u in positieve zin op?

dat uitvoerende in eerste instantie aangeven niet goed te kunnen impregneren ivm hoge begroeiing.

Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Wij zullen uw tip voor de adviseur intern bespreken.
Afdeling...
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Wij zullen uw tip voor de adviseur intern bespreken.

Heikens

Geef mensen eerlijke informatie over het rendement, en geef ze even de tijd om over de isolatie na te denken, geen directe beslissing willen verwachten.

Isolatie heeft geen merkbaar effect gehad. Inspecteur ging er vanuit dat we zouden tekenen. Hij had ons kunnen adviseren er een paar dagen over na te denken.

Snelle afhandeling

Hartelijk dank voor uw review.
Onze offertes zijn ten alle tijden vrijblijvend en hoeven nooit gelijk te worden getekend. Zelf na tekenen heeft u wettelijk gezien nog dagen om er op terug te komen. Vervelend te vernemen dat u dit anders ervaren heeft. Het uiteindelijke rendement is van vele factoren afhankelijk en is nooit precies te bepalen. Het blijft dus een schatting. Wij hopen dat u desondanks tevreden bent met de gekozen isolatievorm.

L.de munk

Beter reinigen

Een grote ravage na beeindiging werkzaamheden. Alles zit onder een cementsluier. Erg druk geweest om de boel weer te reinigen.

Snelheid van inplannen

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er niet naar behoren is opgeruimd.
We begrijpen dat we hierover al contact met u hebben gezocht maar hebben...
Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er niet naar behoren is opgeruimd.
We begrijpen dat we hierover al contact met u hebben gezocht maar hebben nog niks concreets af hebben kunnen spreken.
Wij gaan er vanuit dat we samen uit zullen komen.
Hiervoor zullen wij spoedig opnieuw contact met u opnemen.

Rene van nieuwenhoven

Klant vriendelijkheid

Batenburg

Snelle service

Snelheid

Afdeling klantenservice

Het hele verhaal vertellen en niet alleen de eindsituatie

Snel uitgevoerd en net gewerkt, maar kreeg van de mannen die het uitvoerde te horen dat het pas na een half jaar werkt. Dat had de adviseur er wel bij mogen vertellen.

Iedereen vriendelijk

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Ik vermoed alleen dat er een miscommunicatie is mbt de werking van de isolatie. Isolatie werkt uiteraard gelijk vanaf het moment dat het is aangebracht. Mocht u hier vragen over hebben dan vragen wij u een mail te sturen of contact op te nemen met de adviseur die bij u is geweest. We helpen u dan graag verder.