Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Lars Polman

Mannen van de spouwmuur isolatie aanspreken op het opruimen en netjes achterlaten van de werkplek. Hier over heb ik ook een mail gestuurd, helaas nog steeds geen reactie op!

De snelheid dat het uitgevoerd kon worden, min punt is het opruimen na de werkzaamheden

Wat viel u in positieve zin op?

Mannen van de bodemisolatie waren zeer professioneel en netjes met hun werk

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u ons een mail hebt gestuurd en u hier nog geen reactie op hebt mogen ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij zullen zorgen dat er nog deze week contact met u opgenomen zal worden om dit met u op te lossen.

Kremeike Reinhard

Wir sind sehr zufrieden, weiter so. Familie R. Kremeike

Gute Arbeit und sehr schnell. Danke

Wat viel u in positieve zin op?

Die Monteure waren sehr freundlich und haben die Arbeit ohne viel Belästigung für uns erledigt.

Sehr geehrter Herr / Frau,
Vielen Dank für Ihre Bewertung.
Schön zu hören, dass Sie so zufrieden sind.
Aufrichtig,
Kundendienst der Abteilung

De afspraken goed id gaten houden. De mannen waren bij mij als
De afspraken goed id gaten houden. De mannen waren bij mij als
eerst klant geweest, 7.30 arriv., kreeg ik later een telefoontje dat Ned Isoleert voor mijn deur staat. Dus 2 afspraken op een dag. Slechte interne communicatie bij Ned Isoleert. Gaf geen goede indruk.

EPS isolatie aangebracht op 3 maart. Kan nu nog niet zeggen dat ik
het verschil merk. Weet ook niet wanneer wel? Het is best een kostbare zaak.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede bescherming van jouw vloer met dekens. Vriendelijke mensen.

Hartelijk dank voor uw review.
Gelukkig is alles netjes uitgevoerd voor u.
Hartelijk dank voor uw review.
Gelukkig is alles netjes uitgevoerd voor u.
Als straks de koudere periode weer aanbreekt zou u moeten kunnen ervaren dat de warmte langer in huis blijft hangen en hierdoor uw verwarming minder hard hoeft te werken om de woning warm te houden. Dit is uiteraard wel weer afhankelijk van de weersomstandigheden.
Mocht u verder nog vragen hebben hierover kunt u deze uiteraard altijd op mail zetten voor ons. Wij helpen u dan graag verder.
Afdeling klantenservice

Beloof alleen wat mogelijk is

Omdat de verkoper dingen beloofd die niet mogelijk zijn.
Omdat de verkoper dingen beloofd die niet mogelijk zijn.
Vloerisolatie; staat water in de kruipruimte wij vertellen dat het in de winter veel meer is. Was geen probleem. Komen ze de vloer isoleren nee hier staat teveel water hier kunnen we niet werken.
Dakisolatie; we wonen aan een autovrijpad volgens de verkoper geen probleem want er kan een aanhangwagen komen. Eindstand komt er een veelste grote bus dat niet kan komen. Blijken ze voor Dakisolatie geen aanhang wagen te hebben. Wel word er meerdere keren degrote auto ingepland ipv een kleinere bus. Nee Nederland isoleert beveel ik niet aan.

Wat viel u in positieve zin op?

Isoleren ging vlug toen ze er waren

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat het isoleren van de vloer uiteindelijk technisch gezien niet mogelijk bleek te zijn. Onze adviseurs doen een eerste inspectie maar de uitvoerders hebben uiteindelijk het eind woord. Zij komen in de praktijk namelijk soms dingen tegen die de adviseur niet heeft kunnen zien of anders heeft beoordeeld op dat specifieke moment. Dat is dan uiteraard erg vervelend en we proberen dan ook altijd mee te denken voor een alternatief. Dat lukt vaak wel maar helaas niet altijd.
Gelukkig heeft het isoleren van het dak uiteindelijk plaats gevonden.

Post-Leussink

Neem meer personeel aan zou veel vriendelijke overkomen

Niet omdat Nederland isoleert niet bereikbaar is. Dan kun je geen offerte aanvragen. TOCH?

Wat viel u in positieve zin op?

De mensen die het werk moesten verzetten daar kon je van op aan. Verder waren jullie niet te bereiken of je moet er een dag voor uittrekken en mail wordt niet beantwoordt

Hartelijk dank voor uw review.
Op dit moment zijn wij telefonisch inderdaad lastig te bereiken door grote drukte. Dit geven wij middels een bandje dan ook aan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig heeft dit de werkzaamheden verder niet in de weg gestaan en kunt u nu genieten van een geïsoleerde woning.

Jaako Kraaijeveld

Beantwoorden van vragen per mail moet veel beter, zorgen dat er minimaal 1 medewerker per uitvoerend team nederlands spreekt.

Vanwege het niet reageren op e-mails met in acht neming van vijf dagen. En dat de werknemers geen tot weinig Nederlands spreken.

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat er niet tijdig een reactie is gekomen op uw mail. Graag zouden wij van u vernemen of er nog zaken zijn waar u graag antwoorden op zou hebben gehad. We helpen u dan graag verder. U kunt hiervoor eventueel ook telefonisch contact met ons opnemen.

Patrick

Laat goed aangeven dat bij uithalen van oude isolatie veel rommel naar binnen komt, zelfs bij de buren.

Communicatie was telefonisch moeizaam.
Voor informatie over uithalen oude isolatie kan beter

Snel geholpen

Hartelijk dank voor uw review.
Jammer te vernemen dat het u niet geheel duidelijk was wat u kon verwachten als we oude isolatie moeten verwijderen. We zullen intern bespreken dat dit beter moet worden aangegeven bij de klant.
Afdeling klantenservice

Hou je ZZPers scherper in het oog

Wisselend gevoel. Deels heel blij, deels juist niet.

Snelheid van uitvoering

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent over de levering.
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent over de levering.
Graag zouden wij een mail van u ontvangen met een toelichting over hetgeen u aangeeft over onze zzp-ers. Dit zodat wij hier indien nodig actie op uit kunnen zetten.

Spaan

Verbeter de communicatie in het eind traject. opruimen van de werkomgeving. Eerst contact leggen met bewoners voordat je gaat boren, nu was men bij de buren begonnen.

Eerste contact was goed, de uitvoering en latere contact kan zeker beter.

De snelheid

Hartelijk dank voor uw review.
Als ik het goed begrijp zijn er zaken niet geheel soepel verlopen maar is de uitvoering uiteindelijk naar tevredenheid afgerond?
Mochten er toch nog zaken zijn waar u graag contact over had gehad zou ik u willen vragen ons een mail te sturen waarna wij contact met u op zullen nemen.

Nvt

Snel en zeer netjes gewerkt

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer netjes en snel gewerkt en vriendelijk

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.