Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Hun werk was niets op aan te merken alleen de communicatie. Bij ons kwamen installateurs waarmee je niet of nauwelijks kon communiceren dat i erg lastig en je raakt daardoor uit balans.
Hun werk was niets op aan te merken alleen de communicatie.
Zorg ervoor dat er altijd iemand bij is die Nederlands kan spreken

Wat viel u in positieve zin op?

het harde werken van de installateurs.

Zorg dat je bereikbaar bent en los klachten/schade op

Vloer is beschadigd, passende oplossing wordt niet geboden

Weinig

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Wij vinden het erg vervelend dat er schade is ontstaan, onze welgemeende excuses hiervoor.
Gelukkig zijn we hierover reeds met u in...
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor de review.
Gelukkig zijn we hierover reeds met u in overleg gegaan en zijn we tot een passende oplossing gekomen.
Met vriendelijke groet, afdeling klantenservice.

Neem zelf contact op. Specificeer duidelijk. Dit bedrag minderwerk lijkt natte vingerwerk.

Offerte klopte niet. Geen opruimwerkzaamheden nodig en er hoefde geen schot geplaatst te worden. Wel volledige factuur ontvangen. Zelf contact op moeten nemen. Bedrag aan minderwerk werd toen... Offerte klopte niet. Geen opruimwerkzaamheden nodig en er hoefde geen schot geplaatst te worden. Wel volledige factuur ontvangen. Zelf contact op moeten nemen. Bedrag aan minderwerk werd toen telefonisch doorgegeven en moest ik zelf maar in mindering overmaken. Om nieuwe factuur verzocht, maar creditnota ontvangen. Geen specificatie, geen btw-bedrag.

Het was snel.

Bij oplevering ook foto rapportage bijvoegen. Dan is een goede vergelijking te maken met de beginsituatie.

Alle beetjes helpen. Het effect moet nog blijken, maar de eerste indruk is goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle levering door correcte uitvoeringsfirma

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Indien er foto's gemaakt zijn en u deze graag zou willen ontvangen hoeft dit geen enkel probleem te zijn. Mocht u dit graag willen dan vragen wij u om ons een mail te sturen.
Afdeling klantenservice

Zorg voor goede inventarisatie van de situatie vooraf. Dat voorkomt problemen tijdens de uitvoering van de werkzaamheden

duidelijk product, snelle levering, goede uitvoering van werkzaamheden, prima service

Wat viel u in positieve zin op?

uiterst correcte werkwijze van monteurs

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent. Normaal gesproken zou de inventaris standaard in orde moeten zijn. Excuses als dit nu niet het geval is geweest.

Philip Aarsman

Niet, ben nu wel benieuwd naar het eindresultaat wat een behaaglijk huis moet opleveren.

Kennis van zaken, snelle reactie

Wat viel u in positieve zin op?

Flexibiliteit, ik moest de initieel door de onderaannemer voorgestelde datum wijzigen en dit kon zonder problemen

Doorgeven wanneer monteurs komen

snel advies en uitvoering

zorgvuldig onderzoek vooraf

Geen tips

snel in goed

Betere informatie aankomsttijd monteurs

Ga zo door

Snel advies en heel snel dat het ingeplent wordt voor het uitvoeren.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat hij wist waar hij het over had