Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

R M van der Heijden-Lambooij

Planning op orde brengen, afspraken communiceren met medewerkers

Te veel problemen bij planning en uitvoering

De hulp van dhr Greveling

Geef de installateurs een toilet mee, bij ons de hele wc vol gescheten en niet schoonmaken…

Uitleg vertegenwoordiger

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat de heren het toilet niet netjes achter hebben gelaten, onze welgemeende excuses hiervoor. Wij zullen de mannen hier op aanspreken om te voorkomen dat dit in de toekomst vaker voor komt.
Afdeling klantenservice

Kijk beter waar het vocht vandaan komt en blaas restant isolatiemateriaal niet de wijk in.

Advies bleek niet correct. Vocht in de kruipruimte kwam door gat in riolering.
Restant isolatie blaas je na afloop niet de wijk in.

Wat viel u in positieve zin op?

Constatering van het daadwerkelijke probleem door de installateur.

Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben vernomen dat u inmiddels in contact staat met ons om te kijken naar een passende oplossing. Wij gaan er dan ook vanuit dat we dit goed zullen afsluiten. Onze excuses voor het ongemak.
Afdeling klantenservice.

J.f.m.van tulder

Betere voorlichting klant vriendelijke heid

Ze waren erg onvriendelijk erg lomp keken nergens na .en hielden gen rekening met je spullen

De snelheid

Geachte Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Vervelend te vernemen dat de zaken niet zijn verlopen zoals u van ons mag verwachten, onze excuses hiervoor.
Graag zouden we van u...
Geachte Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Graag zouden we van u horen wat er is gebeurd om op die manier met u naar een passende oplossing te kijken.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons hiervoor te mailen, we helpen u dan graag verder.
Afdeling klantenservice

Kijk beter wat de oorzaak van vocht in de kruipruimte is bij advies.
Blaas restant korrels niet weg met bladblazer, dit is niet fijn voor de buurt en het milieu.

Advies was niet correct bij de offerte en uitvoering was redelijk tot goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige en vlotte installatie.

Afdeling klantenservice.

R.K. Smit

Service achteraf was slecht

De uitvoering was niet volledig op

Weinig

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend dat u de service zo heeft ervaren. Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn. Graag zouden wij van u vernemen wat er niet goed is gegaan en wat wij hierin nog voor u kunnen betekenen. Wij zouden u willen vragen om ons hiervoor te mailen op contact@nederlandisoleert.nl

Zie bovenstaande opmerking

Geen Nederlands sprekende monteur aanwezig. Voorkomen van het installatie personeel komt niet professioneel over. Hierdoor zet je vraagtekens bij de kennis en kunde van de monteurs

Wat viel u in positieve zin op?

Kennis en kunde van de adviseur

Hartelijk dank voor uw review.
Vervelend te vernemen dat u het voorkomen van de monteurs heeft ervaren als niet professioneel.
Wij begrijpen dat de taal enige...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij begrijpen dat de taal enige barrière kan vormen.
Al onze uitvoerders werken volgens vaste richtlijnen waardoor zowel de Nederlands sprekende als niet Nederlands sprekende monteurs het werk naar behoren uit kunnen voeren. Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, nodigen wij u uit om ons een mail te sturen waarna wij contact met u op zullen nemen
Afdeling klantenservice

Factuur (misschien) eerder sturen.

Correcte uitvoering door prettige medewerkers/uitvoerders.

Komen de afspraken na.

Hartelijk dank voor uw review.
Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.

Aakash Kapoor

Gelieve de monteurs beter op te leiden. Werkplaats netjes achterlaten is de basis voor alle werkzaamheden!

Werkzaamheden zijn niet netjes afgerond. Er ligt heel veel stof op onze splinternieuwe tegels van onze voortuin en niemand die even de tijd nam om deze weg te vegen. Bovendien begonnen de mannen... Werkzaamheden zijn niet netjes afgerond. Er ligt heel veel stof op onze splinternieuwe tegels van onze voortuin en niemand die even de tijd nam om deze weg te vegen. Bovendien begonnen de mannen tijdens de werkzaamheden onderling hevig te discussiëren, wat leidde tot heel veel lawaai in onze straat , niet prettig !

Wat viel u in positieve zin op?

Vertegenwoordiger die langskwam om een offerte op te stellen heeft ons correct geholpen.

Hartelijk dank voor uw review.
U mag uiteraard verwachten dat een werkplek netjes achter gelaten wordt.
Inmiddels is er contact met u geweest om hiervoor tot een...
Hartelijk dank voor uw review.
U mag uiteraard verwachten dat een werkplek netjes achter gelaten wordt.
Inmiddels is er contact met u geweest om hiervoor tot een oplossing te komen.
Wij gaan er dan ook vanuit dat dit goed zal worden afgerond.
Afdeling klantenservice

Goede beoordeling van wat er moet gebeuren en juiste inschatting.
verkoper zal ook onder de vloer moeten gaan kijken om een juist beeld te krijgen.

Vertegenwoordiger die langs kwam gaf verkeerde voorlichting over roosters. Hij gaf aan dat er vier nieuwe roosters in moesten. Toen de monteurs zijn in de kruipruimte gaan kijken en bleken de... Vertegenwoordiger die langs kwam gaf verkeerde voorlichting over roosters. Hij gaf aan dat er vier nieuwe roosters in moesten. Toen de monteurs zijn in de kruipruimte gaan kijken en bleken de rooster gewoon goed te zijn. Gelukkig keken zij anders had ik € 374,00 moeten betalen voor iets wat helemaal niet nodig was. Dus vertegenwoordiger was te kort door de bocht en is ook helemaal niet onder de vloer geweest om te kijken. Een slechte beoordeling van wat er moet gebeuren en mensen zo onnodig kosten in rekening brengen. Heb er geen goed gevoel aan over gehouden.

Wat viel u in positieve zin op?

snelle levering en monteurs werkten goed en netjes

Hartelijk dank voor uw review.
Onze adviseurs maken een eerste opname, de uitvoerders hebben hier nog een laatste woord in gezien zij de situatie nog specifieker kunnen bekijken. Als blijkt dat er zaken berekend zijn die achteraf niet nodig blijken zullen wij dit bedrag netjes crediteren.