Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Snippert

Wees volledig in de voorlichting

Omdat isolatie een belangrijke meerwaarde voor je huis heeft

Wat viel u in positieve zin op?

De inspectie van onze woning

Hartelijk dank voor uw review.
Begrijp ik het goed dat u niet geheel tevreden bent over de voorlichting?
Mochten wij in dat geval nog iets voor u kunnen betekenen...
Hartelijk dank voor uw review.
Begrijp ik het goed dat u niet geheel tevreden bent over de voorlichting?
Mochten wij in dat geval nog iets voor u kunnen betekenen horen wij dat graag van u.
Wij nodigen u uit om ons hiervoor te mailen waarna wij contact met u op zullen nemen.

L. Boven

Doe de intake zorgvuldig; het advies was aan alle kanten verkeerd nu. Ook in de communicatie was het erg klantonvriendelijk, als we al contact kregen

Er is werkelijk niks goed gegaan in het hele traject

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteurs me hebben behoed voor enorme schade aan mijn huis

Geachte heer/mevrouw,
Vervelend te vernemen dat u het zo ervaren heeft. Hetgeen niet uitgevoerd kon worden hebben wij uiteraard ook in mindering gebracht voor u. Onze excuses dat het zo is gelopen.
Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen zou ik u willen vragen een mail te sturen naar contact@nederlandisoleert.nl

Cees van der Meulen

De klant beter informeren

niet goed voorgelicht en redelijk vies achtergelaten

niets

Weet niks

Prima offerte en netjes en goed geïsoleerd

Alles goed

A.P. Hitzert

Geen.

Correcte medewerkers; hebben snel en hard gewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en doelmatigheid van handelen.

Afdeling klantenservice

Prima werknemers, maar misschien was het nog wel handig om aan te geven hoe goed de werknemers nederlands kunnen spreken, zodat je er rekening mee kan houden. In ons geval was ik zelfs ook thuis,... Prima werknemers, maar misschien was het nog wel handig om aan te geven hoe goed de werknemers nederlands kunnen spreken, zodat je er rekening mee kan houden. In ons geval was ik zelfs ook thuis, dus was het geen probleem gewoon in engels en gedeeltelijk nederlands, maar mijn vrouw zou het niet fijn gevonden hebben als ze alleen thuis was geweest.

Ik zal jullie wel aanbevelen, vooral door het ontvangen van de juiste informatie, maar ook de supersnelle uitvoeren. Ook de personen die het uitgevoerd hebben werkten heel snel door en hebben... Ik zal jullie wel aanbevelen, vooral door het ontvangen van de juiste informatie, maar ook de supersnelle uitvoeren. Ook de personen die het uitgevoerd hebben werkten heel snel door en hebben volgens mij hun werk prima uitgevoerd, wel is het gebrekkig nederlands een verrassing maar we konden ook via engels communiceren dus super en goede werkers TOP!

Wat viel u in positieve zin op?

Goed en snelle uitvoeren.

Fijn te vernemen dat u zo tevreden bent.
Wij zullen u tip mee nemen.

Van Dijk

Bij oplevering beetje meer nazorg zoals aanvegen rest vuil

Duidelijk, snel, goeie prijs/kwaliteit verhouding

Wat viel u in positieve zin op?

Door werken in het team, niet lanterfanten

Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen uw opmerking omrent opruimen mee nemen.
Afdeling...
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zullen uw opmerking omrent opruimen mee nemen.

Scheepers

Top gedaan,en lekker snel

Alles

De slang glad maken, en een ring opzetten die schuift. Dan heb je minder korrels die in de naden blijven zitten. En dus boven de kruipruimte terecht komen.

Goed en snel gewerkt, en netjes opgeruimd. Het opruimen kan nooit 100% ... daar moet je rieel in zijn !!

Alles volgens afspraak.

Weet niet.